Die zijn hier ook gratis. Maar meen je dat, dat je geen steun krijgt van je ouders? Of leef jij nog in het huis van je ouders?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks. Een klap voor m'n kop kan ik gelukkig wel weer gratis krijgen.
Je hebt meerdere 'schilderswijken.'quote:
Ik betaal m'n huistelefoon + internet en 4x per week eten. Oid.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Even een vraagje trouwens, wat moeten jullie zelf betalen? Want ik dacht altijd dat mijn ouders me weinig gaven, maar ik hoorde van anderen dat ik nog veel kreeg.
Mijn ouders betalen school + boeken + eten + kamer voor mij, - 100 euro (die ik dan erbij moet werken/lenen). En op stap gaan, vakanties, kleren en shit moet ik waarschijnlijk zelf betalen.
Nou dat vind ik best veel. Ik heb het dan breed omdat ik best veel stufi krijg, mede daarom betalen mijn ouders niets. Boeken mag ik zelf betalen (doe ik nu ook al), collegegeld betaal ik ook zelf. Eten en kamer mag ik straks ook zelf gaan betalen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Even een vraagje trouwens, wat moeten jullie zelf betalen? Want ik dacht altijd dat mijn ouders me weinig gaven, maar ik hoorde van anderen dat ik nog veel kreeg.
Mijn ouders betalen school + boeken + eten + kamer voor mij, - 100 euro (die ik dan erbij moet werken/lenen). En op stap gaan, vakanties, kleren en shit moet ik waarschijnlijk zelf betalen.
Ja,. je krijgt veel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Jezus, verwend nestquote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt meerdere 'schilderswijken.'
Eet je maar 4x per week?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik betaal m'n huistelefoon + internet en 4x per week eten. Oid.
Maakt niet uit of ik thuis woon of niet, ik krijg in beide gevallen geen financiėle steun. Heb m'n school en boeken enzo helemaal zelf betaald. En zo hoort het ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zijn hier ook gratis. Maar meen je dat, dat je geen steun krijgt van je ouders? Of leef jij nog in het huis van je ouders?
Precies.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.
Neen, meestal 1 keer per week bij m'n pa. Verder eet ik of bij vrienden, op het werk of m'n pa komt met eten aanzetten.quote:
Ja, want ik ging weg.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat erg.
Lief dat je naar me zwaait, zal ik terug zwaaien?
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neen, meestal 1 keer per week bij m'n pa. Verder eet ik of bij vrienden, op het werk of m'n pa komt met eten aanzetten.
Ja, maar hij weet niet hoe hij daar moet komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.
Doe 's niet zo elitair, verheven prinses! Roof je papa leeg ofzo!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |