Die zijn hier ook gratis. Maar meen je dat, dat je geen steun krijgt van je ouders? Of leef jij nog in het huis van je ouders?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks. Een klap voor m'n kop kan ik gelukkig wel weer gratis krijgen.
Je hebt meerdere 'schilderswijken.'quote:
Ik betaal m'n huistelefoon + internet en 4x per week eten. Oid.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Even een vraagje trouwens, wat moeten jullie zelf betalen? Want ik dacht altijd dat mijn ouders me weinig gaven, maar ik hoorde van anderen dat ik nog veel kreeg.
Mijn ouders betalen school + boeken + eten + kamer voor mij, - 100 euro (die ik dan erbij moet werken/lenen). En op stap gaan, vakanties, kleren en shit moet ik waarschijnlijk zelf betalen.
Nou dat vind ik best veel. Ik heb het dan breed omdat ik best veel stufi krijg, mede daarom betalen mijn ouders niets. Boeken mag ik zelf betalen (doe ik nu ook al), collegegeld betaal ik ook zelf. Eten en kamer mag ik straks ook zelf gaan betalen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Even een vraagje trouwens, wat moeten jullie zelf betalen? Want ik dacht altijd dat mijn ouders me weinig gaven, maar ik hoorde van anderen dat ik nog veel kreeg.
Mijn ouders betalen school + boeken + eten + kamer voor mij, - 100 euro (die ik dan erbij moet werken/lenen). En op stap gaan, vakanties, kleren en shit moet ik waarschijnlijk zelf betalen.
Ja,. je krijgt veel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Jezus, verwend nestquote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt meerdere 'schilderswijken.'
Eet je maar 4x per week?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik betaal m'n huistelefoon + internet en 4x per week eten. Oid.
Maakt niet uit of ik thuis woon of niet, ik krijg in beide gevallen geen financiële steun. Heb m'n school en boeken enzo helemaal zelf betaald. En zo hoort het ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zijn hier ook gratis. Maar meen je dat, dat je geen steun krijgt van je ouders? Of leef jij nog in het huis van je ouders?
Precies.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.
Neen, meestal 1 keer per week bij m'n pa. Verder eet ik of bij vrienden, op het werk of m'n pa komt met eten aanzetten.quote:
Ja, want ik ging weg.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat erg.
Lief dat je naar me zwaait, zal ik terug zwaaien?
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neen, meestal 1 keer per week bij m'n pa. Verder eet ik of bij vrienden, op het werk of m'n pa komt met eten aanzetten.
Ja, maar hij weet niet hoe hij daar moet komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I know. Maar dat maakt zijn antwoord nog niet mis.
Doe 's niet zo elitair, verheven prinses! Roof je papa leeg ofzo!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?
Heerhugowaard.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet niet hoe hij daar moet komen.
Aan de andere kant, zouden de antwoorden:
- Amsterdam
- Woudenberg
Ook goed zijn.
Ik moet m'n zorgverzekering wel zelf betalen. Oja, en ik eten enzo geloof ik ook zelf betalen, daar heb ik dan de studiefinanciering voor. En dat is helaas het minimale.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus, verwend nest.
Mijn ouders betalen m'n zorgverzekering, that's it.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Noemt men dat in de volksmond niet 'zwerver'?
Ik hoef niet te roven om te krijgen wat ik wil.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe 's niet zo elitair, verheven prinses! Roof je papa leeg ofzo!
Ik quote je niet eens, en nog voel je je aangesproken.quote:
Oh dan zal ik het vast verwarren met 'sociaal'.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga ook vaak zat uit eten. Ik hou er gewoon niet van om alleen te moeten eten/voor mezelf te moeten koken.
Daar kom ik niet.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet m'n zorgverzekering wel zelf betalen. Oja, en ik eten enzo geloof ik ook zelf betalen, daar heb ik dan de studiefinanciering voor. En dat is helaas het minimale.
Maar okay, ik klaag nooit meer.
Maar is het dan goed te doen, alles zelf betalen/groot deel zelf betalen?
Ha-ha. Nu ben ik tenminste een keer niet de kakker!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe 's niet zo elitair, verheven prinses! Roof je papa leeg ofzo!
Dat klinkt ook gelijk aanlokkelijk voor mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Kontje verkopen achter het station klinkt nu wel erg aanlokkelijk voor me.
Ik heb nog een raam vrij, interesse?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Kontje verkopen achter het station klinkt nu wel erg aanlokkelijk voor me.
Applequote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoef niet te roven om te krijgen wat ik wil.
Opkomen voor je medestanders!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik quote je niet eens, en nog voel je je aangesproken.
Precies!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh dan zal ik het vast verwarren met 'sociaal'.
Mm dat je ouders een bijdrage leveren vind ik niets mis mee.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ik thuis woon of niet, ik krijg in beide gevallen geen financiële steun. Heb m'n school en boeken enzo helemaal zelf betaald. En zo hoort het ook.
Klap voor je kop kun je er gratis bij krijgenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gelijk aanlokkelijk voor mij.Kan ik korting krijgen bij je?
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klap voor je kop kun je er gratis bij krijgen.
Ja, nee, ja, nee. Ach ja, wat boeit het eigenlijk. Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik vind mijn situatie wel goed zo en zie mezelf later ook niet nagenoeg alles betalen voor m'n kinderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm dat je ouders een bijdrage leveren vind ik niets mis mee.
Ik denk dat ik mijn kinderen later dezelfde opvoeding ga geven als mijn ouders deden. Tenminste, als dat mogelijk is qua financiële situatie e.d. Maar ik vind het dus ook vrij raar als je ouders je niet steunen qua school. Er is wel iets voor te zeggen, maar enkele financiële steun vind ik vrij normaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee. Ach ja, wat boeit het eigenlijk. Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik vind mijn situatie wel goed zo en zie mezelf later ook niet nagenoeg alles betalen voor m'n kinderen.
Agree.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee. Ach ja, wat boeit het eigenlijk. Iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Ik vind mijn situatie wel goed zo en zie mezelf later ook niet nagenoeg alles betalen voor m'n kinderen.
Uiteraard. En een piano. En een Cinema Display.quote:
Precies, als student zijnde kan je je beter op je studie richten dan je druk maken om een bijbaan. Werken doe je later nog genoeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kinderen later dezelfde opvoeding ga geven als mijn ouders deden. Tenminste, als dat mogelijk is qua financiële situatie e.d. Maar ik vind het dus ook vrij raar als je ouders je niet steunen qua school. Er is wel iets voor te zeggen, maar enkele financiële steun vind ik vrij normaal.
Dat is waar, maar een universitaire studie en alles wat daarmee samenhangt geheel door je kind laten betalen terwijl je wel wat kunt bijdragen vind ik een beetje te.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Agree.
Je leert als 'kind' zijnde wel meteen met je geld om gaan. Plus dat je niet moet denken dat alles je aan komt waaien.
Ik zou het alleen doen als het haast niet anders kan. En niet gelijk vanaf het begin. Dan gaan ze het verwachten en denken ze dat het normaal is.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kinderen later dezelfde opvoeding ga geven als mijn ouders deden. Tenminste, als dat mogelijk is qua financiële situatie e.d. Maar ik vind het dus ook vrij raar als je ouders je niet steunen qua school. Er is wel iets voor te zeggen, maar enkele financiële steun vind ik vrij normaal.
En elke week wel twee keer uitgaan, natuurlijk. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, als student zijnde kan je je beter op je studie richten dan je druk maken om een bijbaan. Werken doe je later nog genoeg.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. En een piano. En een Cinema Display.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |