Lekkere mannenquote:
* Huppelmuts meldtquote:
Die is er toch allang?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:03 schreef FANN het volgende:
Een eerste Fokkindje
(of is die er wel al? dus een stel dat kennis gemaakt heeft op Fok en nu een kindje hebben)
and again:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef murp het volgende:
[..]
correctie:
vrouwen die er onder de 30 jaar uit zien
Dacht dat ik dat al een keer in OUD voorbij had zien komenquote:
Ah..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat al een keer in OUD voorbij had zien komen
dat meen je nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:11 schreef Ered het volgende:
[..]
Volgens mij was laatst het dertigste FOK! baby'tje al geboren
quote:
Die is er dus al een tijdjequote:De eerste FOK!-baby zag het licht op 29 september 2001.
Die snap ik niet! Vooral omdat de gemiddelde (ONZ) Fok!ker het geestelijke vermogen van een 3 jarige heeftquote:
Een FOK!ker als vriendin, hoe sexyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef Hondenbrokken het volgende:
Zijn er al mensen die elkaar via fok hebben leren kennen en nu getrouwd zijn? Zo nee, dan moeten we daar aan werken.
Coolquote:
Dit is toch een serieuse vraag.quote:
Dat dus.quote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De mogelijkheid om users maandelijks via een poll te laten stemmen wie een ban van een maand moet krijgen.
Want?quote:
Het moet wel leuk blijven hier.quote:
Als de meerderheid op het forum zich kapot ergert aan 1 user vind ik het wel een aardig idee om die user weg te gooienquote:
Oke op die manier. Dat is wel een goed idee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als de meerderheid op het forum zich kapot ergert aan 1 user vind ik het wel een aardig idee om die user weg te gooienWel met een minimale opkomst van 80% en de user in kwestie moet minstens 50% van de stemmen krijgen. Maar dat spreekt voor zich
Dat zou best nog wel eens kunnen werken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
200 hijgende nerds en 40 puisterige dames
Als iedereen zijn eisen realistisch houdt,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best nog wel eens kunnen werken.
Ja gewoon seks en verder niksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als iedereen zijn eisen realistisch houdt,
Liefst met de ogen dichtquote:
Wanneer spreken we af?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Liefst met de ogen dicht
Het is wel een gangbang, dus we moeten eerst 30 anderen zien te vinden.quote:
De FOK! 10 jaar meet?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is wel een gangbang, dus we moeten eerst 30 anderen zien te vinden.
Wanneer is dat?quote:
5 september ofzoquote:
Rightquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
RightNou de rest nog overtuigen om er een FOK! gangbang van te maken.
Goed idee.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
RightNou de rest nog overtuigen om er een FOK! gangbang van te maken.
Ik zal er zelf ook een bijzetten.quote:
Het was jouw idee, breinmansquote:Op zondag 7 juni 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee.Hoe gaan we dat aanpakken?
Ik open er een topic overquote:Op zondag 7 juni 2009 00:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het was jouw idee, breinmans![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef murp het volgende:
[..]
correctie:
vrouwen die er onder de 30 jaar uit zien
quote:
Okequote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als de meerderheid op het forum zich kapot ergert aan 1 user vind ik het wel een aardig idee om die user weg te gooienWel met een minimale opkomst van 80% en de user in kwestie moet minstens 50% van de stemmen krijgen. Maar dat spreekt voor zich
Word je zo alom gehaat dan?quote:
word je al bang Paul?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |