Ironie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:29 schreef muay-toy het volgende:
Nee want jij zit binnen achter de pc en geniet pas ECHT van het leven
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:29 schreef muay-toy het volgende:
Nee want jij zit binnen achter de pc en geniet pas ECHT van het leven
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:29 schreef Rapaille het volgende:
Eens. Bij een EK of WK begrijp ik het nog wel een klein beetje, maar wat je als vrouw verkleden te maken heeft met fan zijn?![]()
Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoordquote:Op zondag 7 juni 2009 00:34 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
Zeik niet zo, het is wel één van de enige dingen die Nederlanders verenigt, dus wees er blij mee!
Dat is prachtig, net als dat plein dat vol stond met oranjefans.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
mensen met wortelen op hun kop zijn debielTrek gewoon een oranje shirt aan, dat is genoeg.
Lange frans en Baas Bquote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord
Maar wanneer Oranje speelt iedereen er bij hoort
Het zal er best gezellig zijn, maar blijkbaar niet dé gezelligheid van de TS. Hij verwoordt het alleen iets ongenuanceerd..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
Dat soort mensen zijn juist tof, dat zijn de mensen waarmee je op stap kan gaan. Daarmee kun je feesten.
Ik heb dat soort lui 100x liever dan TS met een bochel die ergens verbolgen achter z'n computertje heel jaloers zit af te geven op mensen die een leuke tijd hebben.
Het zijn een stel idioten. Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
Dat soort mensen zijn juist tof, dat zijn de mensen waarmee je op stap kan gaan. Daarmee kun je feesten.
Ik heb dat soort lui 100x liever dan TS met een bochel die ergens verbolgen achter z'n computertje heel jaloers zit af te geven op mensen die een leuke tijd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |