quote:
Leuk taaltje, dat wel. En Basshunter is natuurlijk zwaar baasquote:
Je vergeet de vrouwen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 @ 19:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Leuk taaltje, dat wel. En Basshunter is natuurlijk zwaar baas![]()
Maar dat eten
Heb ik niet vergetenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je vergeet de vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
zit net wikipedia te lezen en je moet idd allemaal capriolen uithalen om die stinkende shit uit het blikje te krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:47 schreef Scooter1 het volgende:
Ach surströmming is best te eten als ik er maar veel bij drink. Wel een tip voor je, maak het NOOIT binnen open en altijd in een emmer water. Je hele keuken stinkt 34 jaar naar rotte vis.
Blodpudding vond ik nooit lekker dus eet ik ook niet. En die ijslandse gerechten nooit geproefd.
Han menade nog Norden och inte Skandinavienquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:56 schreef Fogel het volgende:
Ijsland hoort niet bij Scandinavië, prutser.
Roosteren kan ook (delicatesse in zuid-west Noorwegen):quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:36 schreef optimusfunk het volgende:
dat gerecht van de gekookte schapenkop komt oorspronkelijk uit irak, onder de naam 'Pachu'.
[ afbeelding ]
No shit!quote:Op zondag 7 juni 2009 01:45 schreef Kriegel het volgende:
Nogal opvallend dat al die teringzooi een IJslandse naam heeft.
Je weet dat de ingredienten daarvoor gemalen Kæstur hákarl, Súrsaðir hrútspungar, Svið en Sviðasulta zijn?quote:
Ik weet in ieder geval dat de ð (maar ook de þ) alleen in IJsland en de Faeröer eilanden nog gebruikt worden, en jouw ingrediënten dus niks met Zweeds te maken hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je weet dat de ingredienten daarvoor gemalen Kæstur hákarl, Súrsaðir hrútspungar, Svið en Sviðasulta zijn?
In welk Nederlands gerecht zitten uitsluitend ingredienten die uit Nederland komen?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat de ð (maar ook de þ) alleen in IJsland en de Faeröer eilanden nog gebruikt worden, en jouw ingrediënten dus niks met Zweeds te maken hebben.
Het werd bij ons thuis van varken gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Hoofdkaas wordt hier toch ook van de hoofden van bepaalde dieren (schapen/geiten) gemaakt ?
Smaakt nog goed ook
Ze zijn ook allemaal IJslandsquote:Op zondag 7 juni 2009 11:07 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
De meeste namen in de OP lijken verdacht IJslands.
Daar heb je het al.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |