Ze zaten ooit eens bij Iran in de poule, niet al te lang geleden. Maar er was geen flikker aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu hopen dat USA zich ook plaatst en dat ze dan samen in een groep komen![]()
Volgens mij spelen die wel eensvaker tegen elkaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef Gabbylicious het volgende:
Groep met Noord en Zuid Korea
Hoewel dat wel eens onmogelijk kan zijn.
Irak kan zich niet meer plaatsen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jammer dat Iran zich niet plaatst. Irak kan zich namelijk nog wel even plaatsen, dan zou de hele as van het kwaad vertegenwoordigt zijn: VS in een poule met Iran, Irak, Noord-Korea, haha. Bij elkaar is dat de poule des verderfs
Nouja, ik kan me best voorstellen dat ze nog familie in hun thuisland hebben....quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:06 schreef TC03 het volgende:
Noord-Korea.Als ik een voetballer van NK was zou ik nooit meer terugkeren.
![]()
Edit: hmm, Wikipedia vertelt mij dat een paar voetballers in Japan, Zuid-Korea en China uitkomen. Apart.
Zoek eens op Zainichi Koreansquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:06 schreef TC03 het volgende:
Noord-Korea.Als ik een voetballer van NK was zou ik nooit meer terugkeren.
![]()
Edit: hmm, Wikipedia vertelt mij dat een paar voetballers in Japan, Zuid-Korea en China uitkomen. Apart.
Deze kwalificatie zelfs nog.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:50 schreef need2009 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen die wel eensvaker tegen elkaar.
Dat was bi de kwalificatie zo gisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef Gabbylicious het volgende:
Groep met Noord en Zuid Korea
Hoewel dat wel eens onmogelijk kan zijn.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jammer dat Iran zich niet plaatst. Irak kan zich namelijk nog wel even plaatsen, dan zou de hele as van het kwaad vertegenwoordigt zijn: VS in een poule met Iran, Irak, Noord-Korea, haha. Bij elkaar is dat de poule des verderfs
In Frankrijk '98 was dat ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef Ixnay het volgende:
USA zat ooit eens bij Iran, Servie Joegoslavië en Duitsland. Was achteraf gezien rustig verlopen.
Bij het vrouwenvoetbal speelt Noord korea af en toe nog wel eens tegen USA, volgens mij was het afgelopen WK de finale USA - Noord korea!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
NIet op het laatste WK. Wel op het EK.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef Ixnay het volgende:
Nederland is meestal wel poulehoofd.
Op het EK leidde dat groepshoofd zijn tot een makkelijke poule in ieder geval, omdat Oostenrijk, Griekenland, Zwitserland de andere groepshoofden warenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
NIet op het laatste WK. Wel op het EK.
Een aantal factoren spelen mee. Succes WK 2002, WK 2006 en de plaats op de fifa ranking in de laatste jaren. Alles krijgt een gewicht en dan sommeren wie de groepshoofden worden.
Als ik http://www.soccerquest.nl(...)2091291(doorscrollen naar post #13) mag geloven staan wij virtueel niet op een groepshoofd plaats.
Ach, van die acht landen zijn alleen Brazilië en Spanje significant beter dan wij. Het gaat sowieso een leuk toernooi worden waarbij Spanje mijns inziens goede papieren heeft om uiteindelijk te winnen. Een perfect uitgebalanceerde selectie met een aantal écht goede spelers:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
NIet op het laatste WK. Wel op het EK.
Een aantal factoren spelen mee. Succes WK 2002, WK 2006 en de plaats op de fifa ranking in de laatste jaren. Alles krijgt een gewicht en dan sommeren wie de groepshoofden worden.
Als ik http://www.soccerquest.nl(...)2091291(doorscrollen naar post #13) mag geloven staan wij virtueel niet op een groepshoofd plaats.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |