Hoezo stem je niet op de tweede wedstrijd? Of is dit een verkochte stem soms?quote:
Relletje tussen Hinault en Armstrong.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er iets veranderd sinds de voorronde?
Ik bedoel vooral dat Damzkieee en ikzelf (of onze ploegen dan) al in de voorronde werden vergeleken en ik vind het verrassend dat de resultaten nu erg verschillend zijn. Met vergeleken bedoel ik niet meer punten, maar dat ik meestal boven hem stond in de volgorde.quote:
Voor mij is jouw ploeg in ieder geval duidelijk beter. Je hebt niet alleen bergen aan tactisch inzicht in je ploeg met o.a. Armstrong, Riis en Bruyneel, maar ook een ploeg die bergop gehakt van die van Damzkieee. En daarnaast vind ik Gesink, Nulens, Popovych en Knaven niet erg sterk als je ziet wie daar tegenover staan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat Damzkieee en ikzelf (of onze ploegen dan) al in de voorronde werden vergeleken en ik vind het verrassend dat de resultaten nu erg verschillend zijn. Met vergeleken bedoel ik niet meer punten, maar dat ik meestal boven hem stond in de volgorde.
Waarmee ik niet bedoel dat ik nu ook zeker moet winnen. Als Hinault en co beter worden bevonden, dan staan ze uiteraard terecht in de finale, maar je zou toch denken dan ze in de voorronde dan toch ook al beter zouden zijn geweest.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:55 schreef wimderon het volgende:
Laten we anders een ploegleidersdebat houden, onder leiding van Ferry Mingelen.
O.K., dat klopt. Maar zou je dat ook opgemerkt hebben als het andersom was? Wellicht wel...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik merk voor zover ik kan zien gewoon op dat een duel dat eigenlijk voor de 2e keer plaats vindt een heel ander verloop krijgt dan de vorige keer. Verder pleit ik nergens voor mijn team, suggereer ik nergens dat ik ten onrechte achter sta, beweer ik dat winst van mijn tegenstander altijd terecht zou zijn en heb ik niemand gevraagd om toch nog snel snel voor mij te stemmen.
Ik zie iets eigenaardigs en vraag me af wat daarvoor de reden kan zijn, meer niet. Tenzij ik plots seniel ben geworden, is dat ook gewoon wat er in mijn posts staat?
Ik had nog zo mijn best gedaan om een beetje genuanceerd en niet zeikerig over te komen. Als ik ga zeuren, dan ben ik veel irritanter en hardnekkiger dan ditquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
O.K., dat klopt. Maar zou je dat ook opgemerkt hebben als het andersom was? Wellicht wel...
Het viel me op dat deelnemers zich ineens begonnen te bemoeien met de stand van zaken. In jouw geval valt dat inderdaad mee, maar het telde er wel even bij op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |