Ben veder een noop als het om Eindhoven gaatquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, sorry, dat kan. Daarentegen weet ik toch wel wat ik leuk vind aan Eindhoven dus is het helemaal niet nodig om daar snel op te reageren. De mening blijft hetzelfde
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dies ook kwijt. Soms word ik een beeeeetje gek van mezelf
ik ga mijn bank warm houden vanavond met nutteloos tv gapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond* verveel me
GMTAquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ga mijn bank warm houden vanavond met nutteloos tv gapen
amenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
GMTAMogelijk met gezelschap, maar alleen zijn zou ik ook niet erg vinden
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom, ik zou gezelschap best fijn vinden.
Hoe was de cursus?quote:
de laatste maanden viel dat wel mee bij mij hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen is ook maar alleen, dat gebeurt al te vaak
Ze zijn weer terecht (allebei op dezelfde logische plek), nu alleen mn verstand nog zoeken. Maar mn tuin ziet er weer netjes uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:45 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb vaste plekjes voor reserve sleutels, altijd alles in de keukenlade. En daar gaan ze na gebruik ook weer direct terug in.
preciesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zullen we daar maar wat aan doenquote:
Even kleine opheldering: ik ben NIET gezellig vandaagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zullen we daar maar wat aan doen
Ja super!quote:
Ik ook niet echt, gaan we gewoon samen NIET gezellig zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Even kleine opheldering: ik ben NIET gezellig vandaag
Wordt vast heeeel gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik ook niet echt, gaan we gewoon samen NIET gezellig zijn
Het voordeel is dat je iemand dan niet hoeft te missen als hij/zij er niet meer is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je iemand dan niet hoeft te missen als hij/zij er niet meer is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat vind ik erg lief van je. En ik kan ook merken dat je oprecht bent.
En ik ben er zelf ook wel erg blij mee. Gewoon dat ie er vanuit zichzelf al op terug kwam... ikke echt helemaal van:
![]()
!!
En weet je wat? Omdat je zo aardig bent geweest voor me vandaag ga ik vanavond iets voor je doen (ik ga een stukje geluk naar je toezenden). En dan mag je me over een paar weken vertellen of het iets ten goede heeft gebracht.
Na ruim een jaar single te zijn, weet je niet eens meer wat het is om samen met iemand op de bank te zitten. Krijg al jeuk bij de gedachte dat ik 's ochtends wakker word en dat er dan iemand naast me ligt... brrr!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
mis ze juist omdat ze er niet meer zijn
Relaxed. Boek uitgelezen, naar de stad gegaan (2 dummy's gekocht en een spelletje) en vanavond dvd kijken en naar de bios.quote:
We gaan het proberen. Ik doe het al vaker, ook vaker positief resultaat geboekt. Vandaag heb ik een nieuwe techniek erbij geleerd, die ga ik ook op je toepassen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:06 schreef getl0st het volgende:
[..]dat is lief van je!
en ik ga je zeker op de hoogte houden danik hoop dat het werkt
Misschien moet je de volgende keer iemand zonder vlooien uitzoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Na ruim een jaar single te zijn, weet je niet eens meer wat het is om samen met iemand op de bank te zitten. Krijg al jeuk bij de gedachte dat ik 's ochtends wakker word en dat er dan iemand naast me ligt... brrr!
Hahaha! Geloof je dat ik in mijn hoofd had zitten om jou en Dromer te vragen vanavond naar de bios te gaan? Grappig dat jij nu ook echt gaat en dat gaat doen. Met die ene leuke man......?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Relaxed. Boek uitgelezen, naar de stad gegaan (2 dummy's gekocht en een spelletje) en vanavond dvd kijken en naar de bios.
quote:
Kan ik iets doen om dat te bevorderen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
We gaan het proberen. Ik doe het al vaker, ook vaker positief resultaat geboekt. Vandaag heb ik een nieuwe techniek erbij geleerd, die ga ik ook op je toepassen.
En graag gedaan
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan ik iets doen om dat te bevorderen?
ja maar om daar nu jezelf de lol voor te ontzeggen die je er voor terug krijgt als er wel iemand je leven is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je iemand dan niet hoeft te missen als hij/zij er niet meer is.
Voor voodoo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ik
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar om daar nu jezelf de lol voor te ontzeggen die je er voor terug krijgt als er wel iemand je leven is.
Bij dezequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ik
Geloof dat ik genoeg tijd heb gehadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnen
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor een verbetering in die situatie sta ik wagewijd open!
GMTAquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Geloof je dat ik in mijn hoofd had zitten om jou en Dromer te vragen vanavond naar de bios te gaan? Grappig dat jij nu ook echt gaat en dat gaat doen.
Nee, daar heb ik donderdag date 2 meequote:Met die ene leuke man......?
Voorspelbaar, dat FOK!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.
Ik ga voor Gifted (die andere kende ik alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GMTA
Gifted/Great Minds Think Alike.
Maar we kunnen wel een andere x gaan
[..]
Nee, daar heb ik donderdag date 2 mee
das waar, maar was/is jouw vertrouwen in de manheid dan zo hard geraakt dat je er nu nog steeds tijd voor nodig hebt om het te helen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnen
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |