Whehe, hard wegrennen van die mannen. Maar dat is een goeie opmerking van jequote:
Ik werd geroepen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
En ik weet al wat ik wil. Of liever gezegd: wie ik wil![]()
Zelfkennisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, hard wegrennen van die mannen. Maar dat is een goeie opmerking van je
Ach, als ik het vandaag heb, heb ik het morgen vast ook nog. En de rest van deze week
En ik weet al wat ik wil. Of liever gezegd: wie ik wil![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Dan moet je nu daarheen gaanof weet diegene ook al zeker dat ze jou wil?
Waar?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Feitosa het volgende:
Zo , ff kaarten geregeld voor de 80,s en 90,s party .
Eens kijken wie ik vanavond weer tegenkom, altijd leuk!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waar? Eindhoven
Van fok!? Nee, oude scharrels en vrienden/vriendinnen van vroeger.
Effenaar?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Feitosa het volgende:
Zo , ff kaarten geregeld voor de 80,s en 90,s party .
Eens kijken wie ik vanavond weer tegenkom, altijd leuk!
Hij heeft ook een waanzinnig zoekbotquote:
Ik ben gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij heeft ook een waanzinnig zoekbothad binnen de minuut je post van gister gevonden.. waarin je hem zocht
Echt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij heeft ook een waanzinnig zoekbothad binnen de minuut je post van gister gevonden.. waarin je hem zocht
Ja maar... ze zijn viesquote:
Jaquote:
Ik moet helemaal niets. Maar hij heeft nu 2 logés over de vloer en hij heeft uit eigen beweging aangegeven dat zodra zij weer weg zijn, hij erop terugkomt (ik ben spiritueel aangelegd en hij heeft gevraagd of ik hem dingen kon leren. Daar heb ik ja op geantwoord).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Dan moet je nu daarheen gaanof weet diegene ook al zeker dat hij jou wil?
Ang3ltje!quote:
Het was ook niet dirigerend bedoelt ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Maar hij heeft nu 2 logés over de vloer en hij heeft uit eigen beweging aangegeven dat zodra zij weer weg zijn, hij erop terugkomt (ik ben spiritueel aangelegd en hij heeft gevraagd of ik hem dingen kon leren. Daar heb ik ja op geantwoord).
Ik weet niet wat hij wil, maar ik weet in ieder geval wel dat hij graag bij me in de buurt is (dat heeft hij al gezegd) en dat hij me graag wil blijven zien. En hij heeft aangegeven dat hij me vertrouwt
Wat vreemd! Ik zie hem bij gericht zoeken idd er niet bij staan, evenals de appartementen waar ik in woonquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ang3ltje!![]()
Jou wilde ik nog spreken. Over dat appartement! Hij staat niet op i-net. Wilde graag nog wat achtergrondinfo zodat ik maandag kan bellen naar de 'woonstichting'.
Nee, dat begrijp ik. Wilde alleen even de grens aangevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het was ook niet dirigerend bedoelt ofzo
dat is alleen maar goed toch
Daaromquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vreemd! Ik zie hem bij gericht zoeken idd er niet bij staan, evenals de appartementen waar ik in woon
Trudo
Slimmerkopen
Heilige Geeststraat
Ik heb geedit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Daarom
Dank je wel. Bel ik maandag met die informatie!
Vorige week deze tijd, kon ik nog hetzelfde zeggen..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. Wilde alleen even de grens aangeven
Ja, is zeker goed![]()
En jij dan?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Daarom
Dank je wel. Bel ik maandag met die informatie!
Thank youquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geedit!
Hij staat er op.
Gericht zoeken en dan spyndhof.
Woning type 3 is het.
quote:
Moet nog een klein stukkie, maar ben mn fietssleutel kwijt en krijg dat ding met geen mogelijkheid van zn plek zonder sleutel.quote:
Slijptolquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Moet nog een klein stukkie, maar ben mn fietssleutel kwijt en krijg dat ding met geen mogelijkheid van zn plek zonder sleutel.
ADHD.. welneee
Ah, I get the picture.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vorige week deze tijd, kon ik nog hetzelfde zeggen..
nuff said denk ik zo
ADHD OLE OLE....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Moet nog een klein stukkie, maar ben mn fietssleutel kwijt en krijg dat ding met geen mogelijkheid van zn plek zonder sleutel.
ADHD.. welneee
Eindhoven is het mooiste van allemaalquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoveel mooie plaatsen om te wonen dan Eindhoven
Maar wel blij voor jou dat het nu leuk loopt voor je!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, I get the picture.
Schade... (spreek uit Duits)
Nuquote:
quote:
Zodra je hem gevonden gelijk reserve sleutel laten makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nueven
NIET
![]()
Ik wil echt verder, maar heb inmiddels al mn jassen, tassen, tafeltje en kasten al gehad, GEEN sleutel
Die heb ik, maar dies ook kwijt. Soms word ik een beeeeetje gek van mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zodra je hem gevonden gelijk reserve sleutel laten maken
Dat vind ik erg lief van je. En ik kan ook merken dat je oprecht bent.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar wel blij voor jou dat het nu leuk loopt voor je!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dies ook kwijt. Soms word ik een beeeeetje gek van mezelf
Hehe, sorry, dat kan. Daarentegen weet ik toch wel wat ik leuk vind aan Eindhoven dus is het helemaal niet nodig om daar snel op te reageren. De mening blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had wel een snellere reactie verwacht Eindhoven is leuk, Philips stadion+Geus Meeuwis
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
wat ben je ook een muts *soms
Ben veder een noop als het om Eindhoven gaatquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, sorry, dat kan. Daarentegen weet ik toch wel wat ik leuk vind aan Eindhoven dus is het helemaal niet nodig om daar snel op te reageren. De mening blijft hetzelfde
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dies ook kwijt. Soms word ik een beeeeetje gek van mezelf
ik ga mijn bank warm houden vanavond met nutteloos tv gapenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond* verveel me
GMTAquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ga mijn bank warm houden vanavond met nutteloos tv gapen
amenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
GMTAMogelijk met gezelschap, maar alleen zijn zou ik ook niet erg vinden
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom, ik zou gezelschap best fijn vinden.
Hoe was de cursus?quote:
de laatste maanden viel dat wel mee bij mij hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen is ook maar alleen, dat gebeurt al te vaak
Ze zijn weer terecht (allebei op dezelfde logische plek), nu alleen mn verstand nog zoeken. Maar mn tuin ziet er weer netjes uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:45 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb vaste plekjes voor reserve sleutels, altijd alles in de keukenlade. En daar gaan ze na gebruik ook weer direct terug in.
preciesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zullen we daar maar wat aan doenquote:
Even kleine opheldering: ik ben NIET gezellig vandaagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zullen we daar maar wat aan doen
Ja super!quote:
Ik ook niet echt, gaan we gewoon samen NIET gezellig zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Even kleine opheldering: ik ben NIET gezellig vandaag
Wordt vast heeeel gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik ook niet echt, gaan we gewoon samen NIET gezellig zijn
Het voordeel is dat je iemand dan niet hoeft te missen als hij/zij er niet meer is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je iemand dan niet hoeft te missen als hij/zij er niet meer is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat vind ik erg lief van je. En ik kan ook merken dat je oprecht bent.
En ik ben er zelf ook wel erg blij mee. Gewoon dat ie er vanuit zichzelf al op terug kwam... ikke echt helemaal van:
![]()
!!
En weet je wat? Omdat je zo aardig bent geweest voor me vandaag ga ik vanavond iets voor je doen (ik ga een stukje geluk naar je toezenden). En dan mag je me over een paar weken vertellen of het iets ten goede heeft gebracht.
Na ruim een jaar single te zijn, weet je niet eens meer wat het is om samen met iemand op de bank te zitten. Krijg al jeuk bij de gedachte dat ik 's ochtends wakker word en dat er dan iemand naast me ligt... brrr!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
mis ze juist omdat ze er niet meer zijn
Relaxed. Boek uitgelezen, naar de stad gegaan (2 dummy's gekocht en een spelletje) en vanavond dvd kijken en naar de bios.quote:
We gaan het proberen. Ik doe het al vaker, ook vaker positief resultaat geboekt. Vandaag heb ik een nieuwe techniek erbij geleerd, die ga ik ook op je toepassen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:06 schreef getl0st het volgende:
[..]dat is lief van je!
en ik ga je zeker op de hoogte houden danik hoop dat het werkt
Misschien moet je de volgende keer iemand zonder vlooien uitzoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Na ruim een jaar single te zijn, weet je niet eens meer wat het is om samen met iemand op de bank te zitten. Krijg al jeuk bij de gedachte dat ik 's ochtends wakker word en dat er dan iemand naast me ligt... brrr!
Hahaha! Geloof je dat ik in mijn hoofd had zitten om jou en Dromer te vragen vanavond naar de bios te gaan? Grappig dat jij nu ook echt gaat en dat gaat doen. Met die ene leuke man......?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Relaxed. Boek uitgelezen, naar de stad gegaan (2 dummy's gekocht en een spelletje) en vanavond dvd kijken en naar de bios.
quote:
Kan ik iets doen om dat te bevorderen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
We gaan het proberen. Ik doe het al vaker, ook vaker positief resultaat geboekt. Vandaag heb ik een nieuwe techniek erbij geleerd, die ga ik ook op je toepassen.
En graag gedaan
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan ik iets doen om dat te bevorderen?
ja maar om daar nu jezelf de lol voor te ontzeggen die je er voor terug krijgt als er wel iemand je leven is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je iemand dan niet hoeft te missen als hij/zij er niet meer is.
Voor voodoo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ik
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar om daar nu jezelf de lol voor te ontzeggen die je er voor terug krijgt als er wel iemand je leven is.
Bij dezequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Dat weet ik niet. Ik denk het niet. Gewoon ervoor openstaan denk ik
Geloof dat ik genoeg tijd heb gehadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnen
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor een verbetering in die situatie sta ik wagewijd open!
GMTAquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Geloof je dat ik in mijn hoofd had zitten om jou en Dromer te vragen vanavond naar de bios te gaan? Grappig dat jij nu ook echt gaat en dat gaat doen.
Nee, daar heb ik donderdag date 2 meequote:Met die ene leuke man......?
Voorspelbaar, dat FOK!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is dat je geen vrouw bent, anders was heel mannelijk Fok! nu over je heen gegaan gevallen.
Ik ga voor Gifted (die andere kende ik alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GMTA
Gifted/Great Minds Think Alike.
Maar we kunnen wel een andere x gaan
[..]
Nee, daar heb ik donderdag date 2 mee
das waar, maar was/is jouw vertrouwen in de manheid dan zo hard geraakt dat je er nu nog steeds tijd voor nodig hebt om het te helen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar soms moeten ernstige gebroken hartjes gewoon veel tijd krijgen om weer te herstellen en als dat gebeurd is, dan is het nog best wel relaxt om ze even lekker nog wat rust te gunnen
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |