De intro van Map of the Problematique klinkt echt exact als Enjoy the Silence van Depechequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:14 schreef Sautor het volgende:
Zaterdag gaat ook het concert van Depeche Mode in de verkoop. Goed getimed
Ik zou iets rustigers kiezen voor je eerste concert in een kleinere setting.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef Seam het volgende:
Ik ga misschien ook naar Ahoy, wordt dan mijn eerste concert ooit
Hoezo dat ? Als ik een intiem concert wil dan doe ik de lampen op mijn kamer wel uit en doe ik mijn hoofdtelefoon opquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou iets rustigers kiezen voor je eerste concert in een kleinere setting.
Nee, ik bedoel, ga eens naar een concert in de 013, Melkweg, Paradiso of de Effenaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo dat ? Als ik een intiem concert wil dan doe ik de lampen op mijn kamer wel uit en doe ik mijn hoofdtelefoon op
Mwa, mijn eerste "concert" was Lowlands 2006, je hoeft nergens bang voor te zijn hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, ga eens naar een concert in de 013, Melkweg, Paradiso of de Effenaar.
Mijn eerste concert was Veehallen 2006. Ook deze band. En de locatie is voor jou beter!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef Seam het volgende:
Ik ga misschien ook naar Ahoy, wordt dan mijn eerste concert ooit
Hopen dat het net zo is als bij de Belgen, daar was ik in 5 minuten klaar. Dat moet toch ook kunnen in Nederland?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:31 schreef Vrieskist het volgende:
Ben benieuwd hoe de pre-sale site gaat presteren vanmiddag.
Bij Pearl Jam liep de boel ook al helemaal vast met de presale dus ik verwacht het ergste vanmiddag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:31 schreef Vrieskist het volgende:
Ben benieuwd hoe de pre-sale site gaat presteren vanmiddag.
Als het vanmiddag niet gebeurt crashed de site zaterdag wel wanneer depeche mode ook in de verkoop gaatquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Bij Pearl Jam liep de boel ook al helemaal vast met de presale dus ik verwacht het ergste vanmiddag.
De presale duurt 24 uur toch? Dan heb ik mijn kaartjes toch hopelijk wel binnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef Drumfire het volgende:
[..]
Als het vanmiddag niet gebeurt crashed de site zaterdag wel wanneer depeche mode ook in de verkoop gaat
Creditcard kan ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef Innuendo het volgende:
Bahbah, ik ben weer eens mijn abn cardreader-ding voor pinpassen vergeten mee te nemen naar m'n werk. Zou je er ook anders kunnen betalen dan met ideal e.d.?
Anders een mooie reden om eerder naar huis te gaan in ieder geval
Heb ik ook al niet pfff, m'n baas maar even lief aankijken.quote:
Er is natuurlijk niet een oneindig aantal tickets beschikbaar in de pre-sale .. :-)quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
De presale duurt 24 uur toch? Dan heb ik mijn kaartjes toch hopelijk wel binnen
Al lang en breed. Wacht, ik stuur je 'm even door.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wanneer wordt die link vrijgegeven om te bestellen? Ik heb er voor gezorgd dat ik rond die tijd ook al thuis zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |