het enige voordeel wat je hebt is dat al die hyves tieners eerst weer toestemming aan pa en ma moeten vragen ;-)quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
Neeeee, niet hyves![]()
Nu baal ik ervan dat het niet om 9u 's ochtends is, als al die pubertjes nog op school zitten
Zijn diequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef jakkop het volgende:
Overigens, toen ik rond zat te kijken naar zwarthandelaren kwam ik dit tegen![]()
![]()
Als 'fans' een mail krijgen, kunnen ze die toch ook gelijk weer doorsturen naar anderen? Of bedoel je met een unieke inlogcode ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom hebben ze het zo gemakkelijk gemaakt met die presale? :/ Waarom niet een mail naar de fans oid?
Mja daar heb je ook wel weer gelijk in.. Misschien idd iets met een inlogcode, maar ik denk niet dat dat te doen is? Achja. Ik kijk wel, als ik vandaag kaarten kan bestellen zou dat tof zijn, als mijn vriend het zaterdag moet doen, ook goed. Als we allebei falen.. dan kom ik hier nog wel een keer advies vragen over waar ik het best kan zoeken naar duurdere kaartenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Als 'fans' een mail krijgen, kunnen ze die toch ook gelijk weer doorsturen naar anderen? Of bedoel je met een unieke inlogcode ofzo?
Nee. Ze hebben gewoon een key aan de link gekoppeld en die is in twee dagen niet veranderd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Er staat al 10x in dit topic waar je de link zelf kan vinden
Volgens mij moet je ook via die site op die link komen, anders werkt het geloof ik niet eens.
Welke link? Ik zie niks! Ik heb alles al afgezocht! Boehoe! PM mij die link!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef staticdata het volgende:
Gaat die link nu wel of niet om 5 uur werken?
Dat bedoelt ie denk ik ook met "gaat de link nu werken.."quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En hierboven; de link werkt alMaar kaarten zijn nog niet te koop.
dus het klopt wel dat ik deze melding krijgquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben gewoon een key aan de link gekoppeld en die is in twee dagen niet veranderd.
En hierboven; de link werkt alMaar kaarten zijn nog niet te koop.
We zullen het zien, het zou wel moeten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef staticdata het volgende:
Gaat die link nu wel of niet om 5 uur werken?
haha, nope!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus het klopt wel dat ik deze melding krijg
Het spijt ons, maar er is een fout opgetreden!.... krijg jij die ook
Ik voel me ook al slecht dat ik er nu klaar voor zitquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Innuendo het volgende:
Zo ik zit er helemaal klaar voor..Zonder abn amro paslezer, dus hopelijk werkt ouderwetsch betalen ook.
En anders leen ik even een Creditcard van iemand.
Oh die foutmelding "Het spijt ons ..." heb ik ook niet hoor, staticdata. Klopt heul niks van.
Nee. Ik ga er wel vanuit dat je het hier meld, mocht het zo zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef Innuendo het volgende:
Refreshen jullie soms stiekem ook al in de hoop dat ze door een foutje wat eerder beschikbaar zijn?![]()
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef Innuendo het volgende:
Refreshen jullie soms stiekem ook al in de hoop dat ze door een foutje wat eerder beschikbaar zijn?![]()
Last Shadow Puppets. Anders word de teleurstelling misschien zo te grootquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja
Welke Muse song luistert iedereen tijdens het wachten op de voorverkoop? Ik Knights of Cydonia![]()
Ik had zojuist de Glastonbury-DVD weer opstaan hier thuisquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja
Welke Muse song luistert iedereen tijdens het wachten op de voorverkoop? Ik Knights of Cydonia![]()
Nou ja, er zijn in ieder geval 50 Fokkers bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:47 schreef Innuendo het volgende:
Weet nog best dat ik vorige x ahoy (2003) echt 3 maanden na start voorverkoop nog staankaarten kocht!
Is nu wel anders zeg.
51. Ik meld me ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn in ieder geval 50 Fokkers bijDe rest is maar afwachten haha.
Ligt eraan, niemand weet hoeveel er voor de pre-sale beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:51 schreef Thijsssss het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat de staanplaatsen nu uitverkocht raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |