Als je even de moeite had genomen, had je kunnen lezen dat hij dus doorging. Het ging hier niet om 'normaal' interesse tonenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
't is toch oppgelost? hij heeft een klap gekregen en hij weet dat ze dat niet wil.
slotje.
Ik heb het doorgelezen, en na de klap heeft hij op de avond alleen nog gezegd dat ze het zelf leuk vond.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen, had je kunnen lezen dat hij dus doorging. Het ging hier niet om 'normaal' interesse tonen
Ze gaat even een gesprek aan met een contactpersoon op school, dat zal niet veel uit halen. Aangifte doen heb je niet zoveel aan omdat er fysiek niet zo heel veel is gebeurd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen, had je kunnen lezen dat hij dus doorging. Het ging hier niet om 'normaal' interesse tonen
ik heb mijn post veranderd, want het was inderdaad niet duidelijk. Er waren uiteindelijk twee vrienden nodig om hem op afstand te houden. Ze voelde zich bedreigd. Dat is geen normale versierpoging.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Ik heb het doorgelezen, en na de klap heeft hij op de avond alleen nog gezegd dat ze het zelf leuk vond.
wanneer iemand dan nuchter wordt schaamt hij zichzelf al genoeg.
niks om je zorgen over te maken, en je vriendin moet zich wat vermannen.
Voor de duidelijkheid; het gaat hier om seksuele intimidatie; niet om simpelweg 'leuk vinden' ofzo. Die grens ligt bij iedereen ergens anders en zij heeft diverse malen duidelijk gemaakt dat hij te ver ging. Laat ik het zo zeggen; ze is als vrouw in een mannenwereldje wel wat aandacht gewend, dus het feit dat ze overstuur aan de telefoon hing, zegt mij dat hij inderdaad ver over de schreef is gegaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ze gaat even een gesprek aan met een contactpersoon op school, dat zal niet veel uit halen. Aangifte doen heb je niet zoveel aan omdat er fysiek niet zo heel veel is gebeurd.
Mocht hij hiermee doorgaan ben jij toch het vriendje die daar korte metten mee moet maken.
Ja, iemand met schoenmaat 41 en wiens favo subforum Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing is zal hij bang voor zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet erg vinden om zelf even 'op visite' te gaan, maar het lijkt me voor alle betrokkenen beter als ik het recht niet in eigen hand neem.
Ja, want zowel schoenmaat als 'favo subforum' zeggen erg veel over mijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja, iemand met schoenmaat 41 en wiens favo subforum Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing is zal hij bang voor zijn_!
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:38 schreef star_gazer het volgende:
niet-lichamelijke seksuele intimidatie
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
We kunnen moeilijk advies geven als jij belangrijke details bewust achterwege laat.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
"Hey, neuken?"
Dat ik dat nog moet uitleggenquote:Seksuele intimidatie op het werk staat voor allerlei vormen van seksueel getinte aandacht die tot uitdrukking komt in verbaal, non-verbaal of lichamelijk gedrag.
Het gedrag wordt door degene die het ondergaat ervaren als ongewenst en onplezierig. Het seksueel intimiderend gedrag kan zowel opzettelijk als onopzettelijk zijn.
Seksuele intimidatie loopt uiteen van intieme vragen over het privé-leven, suggestieve opmerkingen en betasten van het lichaam tot chantage en aanranding. Daarnaast valt seksueel getinte aandacht als verbale en non-verbale uitlatingen en handtastelijkheden met een seksuele bedoeling ook onder seksuele intimidatie. Voorbeelden zijn schunnige en bedreigende opmerkingen, in de billen knijpen, zogenaamd per ongeluk de borsten aanraken en iemand met je lichaam bedreigend benaderen. Ook seksistische opmerkingen horen hierbij.
bron
Ik ben geen berber. Eer is een middeleeuws principe dat mij niets doet. Waar het mij om gaat, is dat zij zonder zorgen naar school kanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat wil je dan? Dat ie van school geschopt wordt?
Maak er melding van, zodat men er van weet, maar verwacht er verder niet te veel van. Je kunt er altijd zelf nog achteraan als je je hevig in je eer aangetast voelt, hetgeen ik ergens best kan begrijpen (infantiel of niet, zal me worst wezen).
Tsja... Als je hard kunt maken dat ze daadwerkelijk risico loopt dan maak je kans. Maar op basis van één bijzonder lage actie zullen ze geen verdere actie ondernemen. Misschien een waarschuwing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben geen berber. Eer is een middeleeuws principe dat mij niets doet. Waar het mij om gaat, is dat zij zonder zorgen naar school kan
Eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:28 schreef Kopbal het volgende:
Ze heeft hem toch al een klap verkocht? Ook weet de hele opleiding nu dat die gast een kneus is.
Probleem opgelost, niet zo huilen.
Ik was er niet bij en ken niet alle nuances van de situaties; lichaamstaal (een bepaalde blik, houding, intonatie, enz) kunnen een situatie drastisch veranderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Offtopic: Tsja... een seksueel getinte opmerking vind ik dan weer volstrekt niet relevant. Ik ben niet gediend van preutse wijven. Zie ik ze ook nog geen wet van maken.
Het wordt gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Soms denk ik: waarom neem ik de moeite om serieus advies te geven?
Die opmerking was algemeen, los van de situatie met je vriendin. Ging meer over wat men tegenwoordig (schandalig genoeg!) allemaal op één hoop gooit onder de noemer "sexuele intimidatie".quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik was er niet bij en ken niet alle nuances van de situaties; lichaamstaal (een bepaalde blik, houding, intonatie, enz) kunnen een situatie drastisch veranderen.
Mijn vriendin is absoluut niet preuts, maar is wel onzeker en dus kwetsbaar. Feit is en blijft dat hij na de eerste keer had moeten stoppen; ze heeft de grens aangegeven en als hij die niet respecteert gaat hij te ver
Jouw vriendin bepaalt de grens niet. De wet bepaalt de grens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik was er niet bij en ken niet alle nuances van de situaties; lichaamstaal (een bepaalde blik, houding, intonatie, enz) kunnen een situatie drastisch veranderen.
Mijn vriendin is absoluut niet preuts, maar is wel onzeker en dus kwetsbaar. Feit is en blijft dat hij na de eerste keer had moeten stoppen; ze heeft de grens aangegeven en als hij die niet respecteert gaat hij te ver
Dat is jouw mening. Maar dat maakt het nog niet strafbaar. Heeft hij haar bedreigd, dan kun je nog iets, maar zzover ik dit lees is er niets strafbaars gebeurd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In plaats van te kijken naar wat er *niet* is, kijk ik even naar wat er *wel* is. Hij heeft haar direct aangevallen op seksuele kenmerken en haar met zijn gedrag niet alleen beledigd, maar ook bang gemaakt voor toekomstige ontmoetingen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke.
Recap:
Jij spreekt van seksuele intimidatie
De feiten zijn:
Geen fysieke onzedelijke betastingen geweest
Geen aanranding, verkrachting
Verbaal is er het één en ander 'geinsinueerd'
Met andere woorden: Die gast heeft jouw vriendin beledigd en uitgescholden. Zij voelde zich daar ongemakkelijk bij. Uiteindelijk is er niets gebeurd qua bewijslast overtuigend genoeg is om hier ook maar iets te halen wat in een aanklacht stand houdt.
Ah, dus die kerel is op zijn plek gezet, mevrouw is onzeker en dus kwetsbaar, ergo, je bent niet tevreden met het resultaat tot nu, dus ipv. met je vriendin te werken aan der onzekerheid wil je wraak en die gozer pakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Neequote:
'Mevrouw' was overstuur. En ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen, maar die kerel is doorgegaan en heeft dus geen boodschap gehad aan haar duidelijk signaal dat zijn gedrag niet gewenst is. Vandaar dus de angst voor herhaling.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, dus die kerel is op zijn plek gezet, mevrouw is onzeker en dus kwetsbaar, ergo, je bent niet tevreden met het resultaat tot nu, dus ipv. met je vriendin te werken aan der onzekerheid wil je wraak en die gozer pakken.
Jij kent een groep leernichten die doen wat jij wil?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Als het mijn vriendin was dan zou ik een groep leernichten op die gozer afsturen en hem door hen laten aanranden.
Dan nog een advies: als ik jou was was ik hier helemaal geen discussie aangegaan over of er al dan niet sprake is van seksuele intimidatie in dit geval. Als je vriendin hierin zo kwetsbaar is, moet jij haar kwetsbaarheid niet zo te grabbel gooien op een forum als dit.quote:
Wat wil je eigenlijk lezen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
'Mevrouw' was overstuur. En ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen, maar die kerel is doorgegaan en heeft dus geen boodschap gehad aan haar duidelijk signaal dat zijn gedrag niet gewenst is. Vandaar dus de angst voor herhaling.
Oh, dus hij heeft haar in wezen niet letterlijk bedreigd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
'Mevrouw' was overstuur. En ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen, maar die kerel is doorgegaan en heeft dus geen boodschap gehad aan haar duidelijk signaal dat zijn gedrag niet gewenst is. Vandaar dus de angst voor herhaling.
Tsja, misschien laat ik me leiden door wraakgevoelens. Ik denk dat iedereen wel weet dat, zodra het je vriendin aangaat, er wat inbrand vliegt binnenin.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef bleiblei het volgende:
Ik leg trouwens niet de schuld bij je vriendin neer.
De kerel zat fout. Maar met een officiele waarschuwing en komende maanden niet fatsoenlijk op school kunnen vertonen heeftie zijn straf wel. Ik heb alleen het gevoel dat je er meer uit wil halen omdat je vriendin zo overstuur is. En dat laatste puntje zit toch echt bij haar. Zij is overstuur, dus moet je er voor haar zijn. En niet tegen die kerel (mits die zijn straf al heeft gekregen).
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jij kent een groep leernichten die doen wat jij wil?
Als ik het zo lees, heeft die gast zijn straf al gekregen door die klap van haar te ontvangen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:48 schreef Cappy het volgende:
"Hij heeft haar niet fysiek aangerand of betast, maar heeft haar via allerlei suggestieve, insinuerende opmerkingen duidelijk in haar waardigheid aangetast. Ze heeft diverse malen gezegd niet gediend te zijn van zijn insinuaties, toch ging hij door. Uiteindelijk heeft ze hem een klap gegeven "
Als je het toch over rechten hebt etc ..waar haalt je vriendin het "recht"vandaan die kerel een klap te geven ?
Kansloos dit.
Een klap, koppijn en een schuldgevoel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:48 schreef star_gazer het volgende:
wil inderdaad dat hij hoe dan ook zijn straf krijgt
krijgtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tsja, misschien laat ik me leiden door wraakgevoelens. Ik denk dat iedereen wel weet dat, zodra het je vriendin aangaat, er wat inbrand vliegt binnenin.
Ik wil inderdaad dat hij hoe dan ook zijn straf krijgt
Straf voor welke overtreding dan precies?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tsja, misschien laat ik me leiden door wraakgevoelens. Ik denk dat iedereen wel weet dat, zodra het je vriendin aangaat, er wat inbrand vliegt binnenin.
en wat denk jij dat er voor straf is voor iemand die verbaal zn boekje te buiten gaat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat was je punt ook alweer?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:02 schreef star_gazer het volgende:
Het punt wordt hier echt falicant gemistEn dat er mensen zijn die het blijkbaar normaal vinden, vind ik al helemaal verontrustend.
Maargoed, was te verwachten hier. Ik was blind van woede en irritatie en wil weten wat er in mijn macht ligt om het leven die gozer zo zuur mogelijk te maken.
Zo zuur mogelijk? Breek zijn knieschijven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:02 schreef star_gazer het volgende:
Het punt wordt hier echt falicant gemistEn dat er mensen zijn die het blijkbaar normaal vinden en -erger nog- aand e hand van wat teksten een psychologische analyse 'instabiel' maken en het probleem daar neerleggen, vind ik al helemaal verontrustend.
Maargoed, dat was te verwachten hier. Ik was blind van woede en irritatie en wilde weten wat er in mijn macht ligt om het leven die gozer zo zuur mogelijk te maken.
Graag zonder zelf in het beklaagdenbankje te moeten verdwijnen. Je weet hoe in dit land omgegaan wordt met dergelijke situaties; dader-slachtoffer verhaal. Mensen doen wel stoer over "ram 'm in elkaar, breek z'n poot, doe dit, doe dat" (keyboardwarriors dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zo zuur mogelijk? Breek zijn knieschijven.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Graag zonder zelf in het beklaagdenbankje te moeten verdwijnen. Je weet hoe in dit land omgegaan wordt met dergelijke situaties; dader-slachtoffer verhaal. Iedereen hier doet wel stoer over 'doe dit, doe dat' (keybaordwarriors dus), maar nadenken over de gevolgen doet niemand.
IETS.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Gast: maak een keuze, maar hang niet het huilebalkje uit.
Dat is namelijk wat je nu doet. Tuurlijk is het zijn schuld en zit ie fout. Maar wat verwacht je dan dat er aan gedaan wordt!?
Ah, de semi-grappige-plaatjes-fase is aangebroken.quote:
Nee, het heeft te maken met je situatie. Een plaatje zegt meer dan één post.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ah, de semi-grappige-plaatjes-fase is aangebroken.
Geloof mij nou maar, het beste wat je hieruit kunt krijgen; is een welgemeende excuses.quote:
En je denkt dus serieus dat enige mate van anonimiteit gaat helpen? Dat heet nu motief, en ik ben de enige -met haar vader overigens- die er één heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met je situatie. Een plaatje zegt meer dan één post.
Meer heb ik ook niet nodig; ik wil zeker weten dat ze dus zonder zorgen naar die school kanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, het beste wat je hieruit kunt krijgen; is een welgemeende excuses.
Zorg nou maar gewoon voor de emotionele 'toestand' van jouw vriendin, en maak nou niet van een mug een olifant.
Daar gaat het allemaal niet om. Ik vind het ook een nare situatie voor je vriendin, maar dat lijkt mij nogal logisch dus dat hoef ik niet te tikken. Bij deze dus tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:02 schreef star_gazer het volgende:
Het punt wordt hier echt falicant gemistEn dat er mensen zijn die het blijkbaar normaal vinden en -erger nog- aan de hand van wat teksten een psychologische analyse 'instabiel' maken en het probleem daar neerleggen, vind ik al helemaal verontrustend.
Maargoed, dat was te verwachten hier. Ik was blind van woede en irritatie en wilde weten wat er in mijn macht ligt om het leven die gozer zo zuur mogelijk te maken. Dat ik daardoor een topic aanmaak op een forum dat wemelt van de wereldvreemde keyboardwarriors was ik even vergeten
Ik hoef geen gelijk ofzo, maar dat er mensen zijn die de schuld aan de anderekant neerleggen vind ik te walgelijk voor woorden.
Plaats een TR en vraag het aan de moderators.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:27 schreef PP. het volgende:
Kan iemand de OP ff terugplaatsen? zo is d'r echt geen draad aan dit topic vast te knopen.
OP is terug.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:27 schreef PP. het volgende:
Kan iemand de OP ff terugplaatsen? zo is d'r echt geen draad aan dit topic vast te knopen.
Die gast kan aangifte tegen haar doen wegens mishandeling. Nou jij weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:38 schreef star_gazer het volgende:
Uiteindelijk heeft ze hem een klap gegeven (goedzo ), waarna hij alsnog doorging.
Sluit dan gewoon het topic, want als je een WGR-mod ben weet je ook dat TS hierin vrij machteloos staat en dit nogal een kansloze bedoening is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Elk volgend bericht dat geplaatst wordt om TS alleen maar af te zeiken, wordt genote en verwijderd.
Dan zul je dat iets wel zelf in gang moeten zetten.quote:
Als MILF zijnde, moet je je dan toch zeker gevleid voelen, zo vaak krijg je de kans niet meer hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef simmu het volgende:
en goh. ik heb met een bijles wel eens zoiets aan het handje gehad. gozer wilde geen bijles maar neucken. ik heb de suggesties en voorstellen 2 bijlessen volgehouden en toen gaf ik het op. dat kostte me dan ook direct mijn bijlesbaan want ik was maar lastig. dus toen ging ik het (tegen hoger uurtarief) zelfstandig geven.
whehe, toen was ik nog geen MILF. maar dank jequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als MILF zijnde, moet je je dan toch zeker gevleid voelen, zo vaak krijg je de kans niet meer hoor.
*proest*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jij kent een groep leernichten die doen wat jij wil?
Dat dekt het ook ... Iemand zegt wat hoe erg ook en wordt daarvoor geslagen.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:00 schreef Neuroscience het volgende:
Sommige mensen denken ook dat de wet alles dekt...![]()
Dit dus. TS' vriendin moet niet zo zeuren. Die jongen is de grootste debiel die er op die faculteit rondloopt en dat weet de hele school nu ook. Leuk geweest.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:28 schreef Kopbal het volgende:
Ze heeft hem toch al een klap verkocht? Ook weet de hele opleiding nu dat die gast een kneus is.
Probleem opgelost, niet zo huilen.
Niet om te trollen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ongelooflijk, ik probeer je echt niet af te zeiken maar je gedraagt je als een klein boos kind. Waarom probeer je haar zo te beschermen? Wil je haar held zijn of wil je haar helpen? Jij maakt het onbewust zoveel erger dan het daadwerkelijk is. Wat verwacht je nou dat ze morgen verkracht wordt als ze naar de WC gaat, althans als jij net zo praat als tegen je vriendin creëer je wel een dergelijke illusie, je maakt haar bang om zoiets kleins.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Meer heb ik ook niet nodig; ik wil zeker weten dat ze dus zonder zorgen naar die school kanEn ja, in een vlaag van woede zie je hem het liefst in zes zakken in de rivier drijven.
Jij bent zelf ook niet zo'n fijn jochie,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:38 schreef star_gazer het volgende:
allo,
donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende: Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Sterkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wellicht wilde ze gewoon vertellen dat ze ze zich in het fietsenhok gruwelijk goed heeft laten nemen door deze dronken doerak, maar raakte ze overmand door emoties en maakte ze er dit verhaal van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |