Als WWW @ hyvesquote:WAT MOET IK DOEN!!! Ik heb mijn dierbare ketting met een hangertje kwijt geraakt na 2maanden zie ik mijn buurmeisje ermee lopen!!!:-o ... Zal ik het terug vragen!!! HELP ME!!! @ denken aan mijn ketting en hangertje vandaag
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
Ts post zijn eigen bericht en doet alsof het van iemand anders is.
Je bedoelt HIVes?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
Ts post zijn eigen bericht en doet alsof het van iemand anders is.
quote:Jij Bent Een Plekje In Mijn Leven Niet Eens Waard.. :coolpeace: @ overal waar ik ben gisteren, 22:05
HAHAH GOEIE! leg eens uit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:28 schreef Desunoto het volgende:
Pleonasme in TT.
Compleet levensverhaal in de WWWquote:Nu nog lekker ff op bed.. ff aant wakker worden samen met me lieve meisje..(l) daarna gaan we ons aankleden:-d tanden poetsen:-d :brushing: daarna spulletjes pakken:-d (l) en even na dries bij de schapen kijken::-s niet echgt zin an haha.. maar moet toch.. En dan richting Amesfoort!!:driving: winkelen:shopping: gezellig wat eten:-d :icecream: daarna weer na huis.. hopelijk dries al thuis:-d dan gaan we ff bij voetbal kijken want daar is familie dag.. :soccer: en dan bij simone en alex in het nieuwe huisje kijken.. dus kortom lekker een drukke dag.. maar heb geen zin bedje uit te komen haha:-p @ overal waar ik en channah staan zaterdag, 09:56
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef Zon het volgende:
[..]
Hij vindt het vanzelfsprekend dat mensen op hyves geen ballen hebben.
quote:Meisje.. sorry het spijt me, vandaag heb ik geen tijd want morgen moet ik shinen. Ik zal je missen, in deze tijden, want ik ben er niet maar in me hart ben je bij me. @ .
quote:je bent je trots kwijt nu ben je rotzooi het doet me hart pijn maar fock rotzooi @ ik wil weten wie die judas is ik kom duizend maal naar je begrafenis! geplaatst via mobiele telefoon gisteren, 23:33 Reageer
www.hyves.nl ken ik wel ja, maar waarom noemt TS het www @ hyvesquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een kutprofielensite. Heb je geen, dan word je voor dood gelaten.
De logica van sommige Hyvers is moeilijk te doorgronden.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
www.hyves.nl ken ik wel ja, maar waarom noemt TS het www @ hyves![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Jezus, je gaat me toch niet vertellen dat dat persoon ouder is 8?
Vond ik ook al raar, want dat kan toch heul niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"ik kom duizend maal naar je begrafenis!"³³²²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |