Station Arnhem een klein beetje verder afbouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:06 schreef robodorK het volgende:
http://www.prorail.nl/Per(...)kkenen100liften.aspx
Wat kan prorail nog meer doen met 200 miljoen?
De kosten die Prorail maakt belasten ze voornamelijk door aan de NS.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:15 schreef Afvoerput het volgende:
Hoi,
Ik wil even melden dat je een cruciale fout maakt. ProRail is de beheerder van de Nederlandse spoorwegen. NS is een personenvervoersbedrijf.
Groetjes,
Je moeder.
Bron?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De kosten die Prorail maakt belasten ze voornamelijk door aan de NS.
Drie maal raden wat NS doet met de rekening van Prorail.
Groetjes,
Je vader.
Nee, 't geld was op. Nu de voorkant een puinhoop is, zijn ze begonnen de achterkant te slopen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Station Arnhem een klein beetje verder afbouwen
Ooh het is nog niet af, ik dacht dat dat Arnhemse stijl wasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Station Arnhem een klein beetje verder afbouwen
Ik maak ze wel voor de helft van de prijs, incl lascursus.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:32 schreef SpecialK het volgende:
100 miljoen voor een setje fietsenstallingen.
Ik wil die kostenverantwoording wel eens lezen
Ik heb een zakelijk NS Card, wat volgens de begeleidende brief de ideale oplossing is voor al het file leed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:31 schreef ChanelOne het volgende:
Als je vaak met de trein reist raad ik je aan gewoon een NS-abbo te komen. Een maand kaart dan. Als je een jaarkaart doet kom je nog duurder uit. De tijden die jij niet met de trein gaat omdat de treinen niet kunnen rijden worden dan vergoed door NS. Hmmm?
Ja, dr is zo'n wereldje daar bij prorail. Groepje vrienden bestaande uit ondernemers en medewerkers van prorail die het geld uit mogen geven en de beslissingen maken. Die lui gaan samen hoeren neuken, golven, circuitdagen doen, skyboxje ajax, vakantietje, en dan spreken ze samen af waar de prorailmanagers mee weg kunnen komen en waarmee niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
Lijkt me heerlijk om zo'n project te moeten uitvoeren
Veelte veel geld vragen en het nog krijgen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |