Nee, dank je de koekoek!quote:
Kijk, dat is nog eens een uitje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Paar werkgevers geleden () gingen we met 50 man naar Ibiza voor 10 dagen
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben ooit gaan fietsen met 100 man, dat was ook geen succes.
Wel als er van die 100 slechts 1 de weg weet en de helft achterblijft en verdwaald.quote:
Ik heb toch wel enkele vrouwelijke collega's waar ik wel onder zou willen eindigen na een middagje drinken hoor...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
TS kan niet karten en bowlen en eindigt ver onder al zijn vrouwelijke collega's.
Dat staat gelijk aan zelfmoord wat mij betreft!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komende bedrijfsfeest is de skibaan/kartbaan/schaatsbaan volledig afgehuurd en kunnen we onbeperkt alle activiteiten doen en onbeperkt eten en drinken met optredens van rene froger, sugarly hooper, lee towers, wolter kroes en nog wat artiesten
Die "artiesten"...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komende bedrijfsfeest is de skibaan/kartbaan/schaatsbaan volledig afgehuurd en kunnen we onbeperkt alle activiteiten doen en onbeperkt eten en drinken met optredens van rene froger, sugarly hooper, lee towers, wolter kroes en nog wat artiesten
Helaasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die "artiesten"...Je bedoelt toch dat er een 'DJ' komt die plaatjes van die "artiesten" draait... toch?
Anders zou ik me toch ziek melden die dag.
Ik zou spontaan een voedselvergiftiging hebben. Al loop je die ook op als je wel zou gaan en je ziet Sugar Lee tijdens het eten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die "artiesten"...Je bedoelt toch dat er een 'DJ' komt die plaatjes van die "artiesten" draait... toch?
Anders zou ik me toch ziek melden die dag.
Dan vraag 2: waar werk jij dat een bedrijf in deze tijden van crisis (OH NOES!!) zoveel "artiesten" kan betalen?quote:
Hij werkt bij Danny onder het bure...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan vraag 2: waar werk jij dat een bedrijf in deze tijden van crisis (OH NOES!!) zoveel "artiesten" kan betalen?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan vraag 2: waar werk jij dat een bedrijf in deze tijden van crisis (OH NOES!!) zoveel "artiesten" kan betalen?
Mensen die geloven in de zogenaamde crisis, die enkel tussen de oren zitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
De crisis is een hoax! Net als alle faillissementen, ontslagrondes, pensioentekorten, loonmatigingen, deeltijd WW aanvragen en werkloosheidscijfers. We worden voor de gek gehouden!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mensen die geloven in de zogenaamde crisis, die enkel tussen de oren zit
Alsof je perse arm moet zijn, omdat een ander zegt dat het crisis is.
Precies. Allemaal bangmakerij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
De crisis is een hoax! Net als alle faillissementen, ontslagrondes, pensioentekorten, loonmatigingen, deeltijd WW aanvragen en werkloosheidscijfers. We worden voor de gek gehouden!!
Haha ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef Pupp3t het volgende:
Ga al niet meer naar dat soort feestjes heen. Maar dan met name omdat ik me mateloos irriteer aan collega's die de hele avond bij de baas gaan staan zitten. BAH !
Als jouw eerste meisje niet had rondgeluld dat je een kleine lul hebt, was je nu nog aan de vriendin.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Precies. Allemaal bangmakerij.
Als de eerste journalist hier niks over had gemeld, en de rest ook niet, was er niks aan de hand geweest.
Salou is inderdaad een overgehypte vakantiebestemming.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon bang om gas te geven bij karten TS
Karten = pwn
TS denkt bij een bedrijfsuitje aan 2 weken Salouwaar de baas alles betaald
Een regionale vervoersmaatschappij, waar geen crisis is gezien de overheid de opdrachtgever is. En inkrimpen gebeurt niet, er wordt juist uitgebreid, personeel geworden, dit jaar voor het eerst een 13e maand in de CAO en loonsverhoging van 2,5%quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
HTM?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een regionale vervoersmaatschappij, waar geen crisis is gezien de overheid de opdrachtgever is. En inkrimpen gebeurt niet, er wordt juist uitgebreid, personeel geworden, dit jaar voor het eerst een 13e maand in de CAO en loonsverhoging van 2,5%
HTMquote:
Ik wil desgewenst verder vragen, maar ik respecteer je privacy en vraag niet verder.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HTMen functie is niet van belang toch
straks herkent iemand me van me werk en die hoeft mijn history niet te lezen
betaaldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon bang om gas te geven bij karten TS
Karten = pwn
TS denkt bij een bedrijfsuitje aan 2 weken Salouwaar de baas alles betaald
Oops.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
TS kan niet karten en bowlen en eindigt ver onder al zijn vrouwelijke collega's.
en vooral als er dan ook nog een fout in de route zit - kom je vijf keer op hetzelfde punt uit / iedere keer weer collega's die je vragen : "ben je ook de weg kwijt".....quote:
ging bij ons heel goed - dochter van een collega sloeg een gepensioneerde - niet zo heel geliefde - ex-collega knock-out....quote:
tja - zo kun je ook van je overtollige personeel afkomen he?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:23 schreef Seneca het volgende:
Wij zijn laatst naar de schietclub geweest met z'n allen
En het dan een "Bedrijfs ongevalletje" noemen whehequote:Op zondag 7 juni 2009 11:23 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja - zo kun je ook van je overtollige personeel afkomen he?
Ohja heel herkenbaar. Een verschrikking.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:21 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
en vooral als er dan ook nog een fout in de route zit - kom je vijf keer op hetzelfde punt uit / iedere keer weer collega's die je vragen : "ben je ook de weg kwijt".....
terwijl je weet dat twee kilometer verderop de bbq staat te wachten : "maar dan missen we de laatste controlepost"....
afgelopen week ook een groep zien doen met daarnaast een soort hindernis baan.... de stad door en op elke locatie stonden hindernissenquote:
Nou dat vind ik wel weer een leuk uitje.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:23 schreef Seneca het volgende:
Wij zijn laatst naar de schietclub geweest met z'n allen
Naar de hoeren geweest denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:40 schreef wolferl het volgende:
Ons laatste bedrijfsuitje, was verschrikkelijk. Onze vestigingsmanager wilde deze keer alles organiseren, dus kreeg hij ¤ 5000,- van het hoofdkantoor, dat was voor elf mensen totaal. Aangezien wij al eerder de bietenbrug op gingen met 'bedrijfsuitjes' hadden wij geen zin in een uitje. Maar de beste man overtuigde ons, hij beloofde ons namelijk, wijnproeverij, uitgebreid uit eten, lekker nadrinken, etc. Dus wij overstag. Maar toen wij bij dat cafe aankwamen bleek het in verbouwing te zijn, wij waren de enigste gasten, we kregen 1 glaasje lauw AH cola, vieze oude nootjes. En als hoofdgerecht kregen we een vies goor smerige kleffe quiche van schapenkaas. Na drie kwartier binnen zitten moesten we noodgedwongen naar buiten, want de eigenaren (een stelletje) moesten boodschappen doen voor de avond. Dat was het mst verschrikkelijke bedrijfsuitje ooit. Dag latr vroegen wij aan die kerel wat hij met die ¤ 5000,- had gedaan, daar gaf ie geen antwoord op. De volgende keer ga ik het organiseren.
5000 euro.. Misschien wat kwaliteits hoeren zelfsquote:Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragenzou me niks verbazen.
Tuurlijk, stinkie. En waarom schrijf je bedrijfsuitje niet aan elkaar, mongool. Is een kwestie van studeren.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:22 schreef deepart het volgende:
Wij zijn met het bedrijfs uitje afgelopen jaar 2 weekjes naar Dubai geweest, en overnacht in het Burj Al Arab hotel. Is een kwestie van studeren en carrière maken.
Lol, hij had sowieso bijna 500 euro p/persoon te besteden. En dan krijg je iets wat (serieus) 5 euro heeft gekost. Ik had dit niet gepikt.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:40 schreef wolferl het volgende:
Ons laatste bedrijfsuitje, was verschrikkelijk. Onze vestigingsmanager wilde deze keer alles organiseren, dus kreeg hij ¤ 5000,- van het hoofdkantoor, dat was voor elf mensen totaal. Aangezien wij al eerder de bietenbrug op gingen met 'bedrijfsuitjes' hadden wij geen zin in een uitje. Maar de beste man overtuigde ons, hij beloofde ons namelijk, wijnproeverij, uitgebreid uit eten, lekker nadrinken, etc. Dus wij overstag. Maar toen wij bij dat cafe aankwamen bleek het in verbouwing te zijn, wij waren de enigste gasten, we kregen 1 glaasje lauw AH cola, vieze oude nootjes. En als hoofdgerecht kregen we een vies goor smerige kleffe quiche van schapenkaas. Na drie kwartier binnen zitten moesten we noodgedwongen naar buiten, want de eigenaren (een stelletje) moesten boodschappen doen voor de avond. Dat was het mst verschrikkelijke bedrijfsuitje ooit. Dag latr vroegen wij aan die kerel wat hij met die ¤ 5000,- had gedaan, daar gaf ie geen antwoord op. De volgende keer ga ik het organiseren.
Omdat intelligentie niet per se op taal vlak hoeft te liggen maar bijvoorbeeld op bouwkundig vlak.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tuurlijk, stinkie. En waarom schrijf je bedrijfsuitje niet aan elkaar, mongool. Is een kwestie van studeren.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat intelligentie niet per se op taal vlak hoeft te liggen maar bijvoorbeeld op bouwkundig vlak.
Is het trouwens een bekent kenmerk van mongolen, dat ze die 2 woorden niet aan elkaar typen?
Bekentquote:Op zondag 7 juni 2009 12:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat intelligentie niet per se op taal vlak hoeft te liggen maar bijvoorbeeld op bouwkundig vlak.
Is het trouwens een bekent kenmerk van mongolen, dat ze die 2 woorden niet aan elkaar typen?
NECquote:
quote:
het is vooral bekend van mongolen dat ze vlak voor vlak altijd een extra spatie typen, ook al is die niet nodig of zelfs overbodig.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Deurwaarder?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Best kut wel dat jullie nu weten dat ik een downer benquote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
het is vooral bekend van mongolen dat ze vlak voor vlak altijd een extra spatie typen, ook al is die niet nodig of zelfs overbodig.
's morgens om 5 uur weg / 's avonds om 23.00 uur terug?quote:
Met de busquote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
's morgens om 5 uur weg / 's avonds om 23.00 uur terug?
neuh, vrijdagochtend t/m zondagavondquote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
's morgens om 5 uur weg / 's avonds om 23.00 uur terug?
Zeker het symbolische kenmerk van de tedens van het bedrijf: zinkende.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef RobertVH het volgende:
Ons laatste bedrijfs uitje was op een vlot
Het gaat bij ons altijd onder het gelul van teambuilding en 'elkaar ook op een andere manier beter leren kennen'.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef Heremeteit het volgende:
Ik snap niet dat ze dat geld niet gewoon verdelen onder het personeel. Kun je er tenminste iets leuks mee gaan doen met mensen van je eigen keuze i.p.v. voorgekauwde onzin die niet leuk is, en dan ook nog eens met collega's die je al de hele week ziet.
How excitingquote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef MissJ het volgende:
Ik heb overmorgen een bedrijfsuitje, ben benieuwd.
Heb geen idee wat we gaan doen, dat willen ze niet zeggen. Echt zo pauper vind ik dat. Enige wat verteld is, is dat we geen sportkleding nodig hebben maar dat we wel een paraplu moeten meenemen voor het geval het gaat regenen![]()
Ik vrees het ergste, het zal wel weer een enorm kansloos iets gaan worden.
Ik hou jullie op de hoogte
Nou hè, enormquote:
Toch niet met het Kruidvat hoop ikquote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef RobertVH het volgende:
Ons laatste bedrijfs uitje was op een vlot
verkapte tvp.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef MissJ het volgende:
Ik heb overmorgen een bedrijfsuitje, ben benieuwd.
Heb geen idee wat we gaan doen, dat willen ze niet zeggen. Echt zo pauper vind ik dat. Enige wat verteld is, is dat we geen sportkleding nodig hebben maar dat we wel een paraplu moeten meenemen voor het geval het gaat regenen![]()
Ik vrees het ergste, het zal wel weer een enorm kansloos iets gaan worden.
Ik hou jullie op de hoogte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |