Nee, dank je de koekoek!quote:
Kijk, dat is nog eens een uitje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Paar werkgevers geleden () gingen we met 50 man naar Ibiza voor 10 dagen
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben ooit gaan fietsen met 100 man, dat was ook geen succes.
Wel als er van die 100 slechts 1 de weg weet en de helft achterblijft en verdwaald.quote:
Ik heb toch wel enkele vrouwelijke collega's waar ik wel onder zou willen eindigen na een middagje drinken hoor...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
TS kan niet karten en bowlen en eindigt ver onder al zijn vrouwelijke collega's.
Dat staat gelijk aan zelfmoord wat mij betreft!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komende bedrijfsfeest is de skibaan/kartbaan/schaatsbaan volledig afgehuurd en kunnen we onbeperkt alle activiteiten doen en onbeperkt eten en drinken met optredens van rene froger, sugarly hooper, lee towers, wolter kroes en nog wat artiesten
Die "artiesten"...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komende bedrijfsfeest is de skibaan/kartbaan/schaatsbaan volledig afgehuurd en kunnen we onbeperkt alle activiteiten doen en onbeperkt eten en drinken met optredens van rene froger, sugarly hooper, lee towers, wolter kroes en nog wat artiesten
Helaasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die "artiesten"...Je bedoelt toch dat er een 'DJ' komt die plaatjes van die "artiesten" draait... toch?
Anders zou ik me toch ziek melden die dag.
Ik zou spontaan een voedselvergiftiging hebben. Al loop je die ook op als je wel zou gaan en je ziet Sugar Lee tijdens het eten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die "artiesten"...Je bedoelt toch dat er een 'DJ' komt die plaatjes van die "artiesten" draait... toch?
Anders zou ik me toch ziek melden die dag.
Dan vraag 2: waar werk jij dat een bedrijf in deze tijden van crisis (OH NOES!!) zoveel "artiesten" kan betalen?quote:
Hij werkt bij Danny onder het bure...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan vraag 2: waar werk jij dat een bedrijf in deze tijden van crisis (OH NOES!!) zoveel "artiesten" kan betalen?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan vraag 2: waar werk jij dat een bedrijf in deze tijden van crisis (OH NOES!!) zoveel "artiesten" kan betalen?
Mensen die geloven in de zogenaamde crisis, die enkel tussen de oren zitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
De crisis is een hoax! Net als alle faillissementen, ontslagrondes, pensioentekorten, loonmatigingen, deeltijd WW aanvragen en werkloosheidscijfers. We worden voor de gek gehouden!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mensen die geloven in de zogenaamde crisis, die enkel tussen de oren zit
Alsof je perse arm moet zijn, omdat een ander zegt dat het crisis is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |