Bij brombeer kreeg ik echt heel schattige MI's!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik word niet voor niets door sommigen "brombeer"genoemt. Moet er nog meer achter zitten dan???
Bromberen knuffelen is leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik word niet voor niets door sommigen "brombeer"genoemt. Moet er nog meer achter zitten dan???
quote:
dan pas jaquote:
en quickquotes die 2x verschijnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
Hey fok is weer eens stuk , allemaal vierkantjes bij links
Dan koop je toch zelf een taart, hoef je 'm ook niet te delenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En al het lekkere gebak missen zeker
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordeel van geen vrienden hebben is dat je ook niet teleurgesteld kunt worden en je niet naar verjaardagenhoeft
Zelf maken is lekkerderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan koop je toch zelf een taart, hoef je 'm ook niet te delen
Heel soms danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahadat is waar. Maar dat is niet altijd een voordeel vrienden kunnen soms toch wel handig zijn
Ik ben ook een brombeerquote:
Ja zekerquote:
Jaquote:
Krijgt visioenen van appeltaarten en piemelsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zekerdan kan je zelf bepalen wat je er in stopt.
Jij gelooft mij nietquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Krijgt visioenen van appeltaarten en piemels
mijn dag is geredquote:
Heb jij niet altijd visioenen van piemels?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Krijgt visioenen van appeltaarten en piemels
Ja lekkerquote:
Nee, wel van appeltaarten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij niet altijd visioenen van piemels?
*heft zijn mok cappuccino*quote:
Appeltaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |