Bij brombeer kreeg ik echt heel schattige MI's!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik word niet voor niets door sommigen "brombeer"genoemt. Moet er nog meer achter zitten dan???
Bromberen knuffelen is leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik word niet voor niets door sommigen "brombeer"genoemt. Moet er nog meer achter zitten dan???
quote:
dan pas jaquote:
en quickquotes die 2x verschijnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
Hey fok is weer eens stuk , allemaal vierkantjes bij links
Dan koop je toch zelf een taart, hoef je 'm ook niet te delenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En al het lekkere gebak missen zeker
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordeel van geen vrienden hebben is dat je ook niet teleurgesteld kunt worden en je niet naar verjaardagenhoeft
Zelf maken is lekkerderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan koop je toch zelf een taart, hoef je 'm ook niet te delen
Heel soms danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahadat is waar. Maar dat is niet altijd een voordeel vrienden kunnen soms toch wel handig zijn
Ik ben ook een brombeerquote:
Ja zekerquote:
Jaquote:
Krijgt visioenen van appeltaarten en piemelsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zekerdan kan je zelf bepalen wat je er in stopt.
Jij gelooft mij nietquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Krijgt visioenen van appeltaarten en piemels
mijn dag is geredquote:
Heb jij niet altijd visioenen van piemels?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Krijgt visioenen van appeltaarten en piemels
Ja lekkerquote:
Nee, wel van appeltaarten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij niet altijd visioenen van piemels?
*heft zijn mok cappuccino*quote:
Appeltaartquote:
Wat is dan niet te oud?quote:
quote:
Is dat wanhopig danquote:
gezellig ben je zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb buzzers uit, en geen geluiden (irritant!), en ik sta altijd op afwezig en reageer gewoon alleen als het mij uitkomt. Tevens start ik nooit zelf gesprekken, tenzij ik echt iets moet weten.
dan zit je in de verkeerde reeksquote:
Ja dat kan jij nog zegen, ik ben het alleen van geestquote:
dus?quote:
Ze zegt toch niet dat ze met niemand praat, alleen dat ze zelf niemand als eerste aanspreekt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus?
je mag niet praten met vrouwen die een relatie hebben?
qua 75% van de mannen hier? do think soquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ow dit is dus niet het single-topic, maar het ik-ben-wanhopig-topic? Don't think so...
Ja en dan is het zo'n streng regimequote:
Tuurlijk wel... Je mag er zelfs mee neuken... Maakt het extra spannendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus?
je mag niet praten met vrouwen die een relatie hebben?
over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet dat ze met niemand praat, alleen dat ze zelf niemand als eerste aanspreekt.
Dat maakt het niet spannend, dat maakt het gemakkelijk omdat ze dan niet als een hondje achter je aan loopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Je mag er zelfs mee neuken... Maakt het extra spannend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |