ik wist niets andersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:54 schreef heksehiel het volgende:
Ook geen spannende TT. Nu trek je alle paupers aan
Hahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:54 schreef heksehiel het volgende:
Ook geen spannende TT. Nu trek je alle paupers aan
Geweldig, dat je geen (K) terug geeft.... dat is zoveel zeggend en zo frustrerend als je daar wel op zit te wachtenquote:
Denk niet dat het helpt verderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geweldig, dat je geen (K) terug geeft.... dat is zoveel zeggend en zo frustrerend als je daar wel op zit te wachten
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt verder![]()
Denkt aan de block knop
Je hebt een hekel aan mequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen zomaar ineens weg zijn. Of dag zeggen en vervogens niet wachten tot je daag terugzegt(Of ik moet weten dat je haast hebt )
Internetheldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:57 schreef Feitosa het volgende:
Pisvlek die me niet kent en pauper noemt.
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Duim, heb je zin in een avondje bier en voetbalOok leuk voor je vrienden enzo
Dan moet je wel erg dol op mij zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen zomaar ineens weg zijn. Of dag zeggen en vervogens niet wachten tot je daag terugzegt(Of ik moet weten dat je haast hebt )
ArTiC! Hoe was jouw nacht?quote:
ook zo'n goedemiddag lekker uitgeslapenquote:
Niet persé aan de mensen die het doen, maar wel aan WAT ze doen op zo'n moment...quote:
Goede middag Jannukquote:
Zou zo weer terug naar bed willenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ook zo'n goedemiddag lekker uitgeslapen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet persé aan de mensen die het doen, maar wel aan WAT ze doen op zo'n moment...
En nu ga ik maar echt spullen pakken
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg dol op mij zijn.![]()
[..]
ArTiC! Hoe was jouw nacht?
Wat houdt je tegen?quote:
Oke welterusten danquote:
DAT is inderdaad irritant! Mensen die beschikbaar staan en niet antwoorden!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben dan weer zo stom om mezelf op beschikbaar te laten staan terwijl ik er helemaal niet ben
Dat zal ook niet iedereen leuk vinden
Ik sta bijna altijd op afwezig omdat ik dan vind dat ik gewoon bij de pc weg mag lopen. Kan ook niet iedereen waarderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben dan weer zo stom om mezelf op beschikbaar te laten staan terwijl ik er helemaal niet ben
Dat zal ook niet iedereen leuk vinden
Zoals elke dag hè?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nog nieuwe mensen leren kennen gister?
Ik ken je niet en dan neem ik het serieus. Moeilijk te begrijpen? Grappen maken doe ik met m,n vrienden.......en dan internetheld typen terwijl je me pauper noemt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Internetheld
neem het toch allemaal niet zo serieus![]()
Gelukkig hebben we elkaar niet op msn danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
DAT is inderdaad irritant! Mensen die beschikbaar staan en niet antwoorden!
Ik sta ook altijd op afwezig omdat ik dan zelf mag bepalen of ik zin heb om er te zijn of niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd op afwezig omdat ik dan vind dat ik gewoon bij de pc weg mag lopen. Kan ook niet iedereen waarderen.
Gevonden:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Succestis hmm 5 topics geleden denk ik zo
quote:
achter de pc gehangenquote:
Groot gelijk .. ik sta altijd afwezig.. goed excuus als je even iemand niet wil sprekenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd op afwezig omdat ik dan vind dat ik gewoon bij de pc weg mag lopen. Kan ook niet iedereen waarderen.
Tjonge wat een humeurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken je niet en dan neem ik het serieus. Moeilijk te begrijpen? Grappen maken doe ik met m,n vrienden.......en dan internetheld typen terwijl je me pauper noemt.
Flikker een eind op.
GMTAquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd op afwezig omdat ik dan zelf mag bepalen of ik zin heb om er te zijn of niet.
Valt me weer van je tegen.quote:
Ongesteldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken je niet en dan neem ik het serieus. Moeilijk te begrijpen? Grappen maken doe ik met m,n vrienden.......en dan internetheld typen terwijl je me pauper noemt.
Flikker een eind op.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vertel enkel hoe het overkomt. Als je dat niet snapt.
Moet je er verantwoording over afleggen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd op afwezig omdat ik dan zelf mag bepalen of ik zin heb om er te zijn of niet.
Aah dat is gewoon bullshit, ookal sta je online kan je ook gewoon met iemand niet pratenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd online, maar dan loop ik ook gewoon weg zonder hem op "afwezig" te zettenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
ik ben een teleurstelling voor velenquote:
Waarvoor moet jij je ermee bemoeien eigenlijk?quote:
Hier precies het zelfde, en de buzzers blijven komenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd online, maar dan loop ik ook gewoon weg zonder hem op "afwezig" te zettenHaha. En als ik wel op afwezig sta, dan praat ook iedereen, dus ja.. Niets helpt
Ik ben er gewoon nooit. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:07 schreef ArTiC het volgende:
ik ben online als ik wil praten, away als ik ff weg ben van de PC en offline als ik gewoon geen zin heb in MSN
Op deze manier nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je er verantwoording over afleggen dan?
Dus datquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op deze manier nietAnders krijg je gezeik als "je was online maar je zei niets terug"
![]()
Doe gewoon niet zo bozig . En zeg wat je echt dwars zitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarvoor moet jij je ermee bemoeien eigenlijk?
Ik heb niks tegen jou , maar als je sarcastisch gaat zwaaien , prima.![]()
You,ve got me now.![]()
Die staan uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hier precies het zelfde, en de buzzers blijven komen
Jij bent ook onweerstaanbaar!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd online, maar dan loop ik ook gewoon weg zonder hem op "afwezig" te zettenHaha. En als ik wel op afwezig sta, dan praat ook iedereen, dus ja.. Niets helpt
Zijn er ook mensen die je geen teleurstelling vinden?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op deze manier nietAnders krijg je gezeik als "je was online maar je zei niets terug"
![]()
x2, dat is het eerste wat ik uitzet als ik MSN installeerquote:
Ojee... Gaat het wel goed met je?quote:
de restquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent ook onweerstaanbaar!![]()
[..]
Zijn er ook mensen die je geen teleurstelling vinden?
quote:
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2, dat is het eerste wat ik uitzet als ik MSN installeer
Mensen die buzzers gebruiken flikker ik gelijk uit mijn lijstquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2, dat is het eerste wat ik uitzet als ik MSN installeer
Voeg me eens toequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mensen die buzzers gebruiken flikker ik gelijk uit mijn lijst
Heb jij een lijst?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mensen die buzzers gebruiken flikker ik gelijk uit mijn lijst
Volgens mij moet je dat soort types gewoon verwijderen of even vertellen dat ze normaal moeten doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als jij dat zegt krijg ik best leuke gedachten
en jijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee.![]()
jk
[..]
Mensen die je nog niet kennen enzo?
vraag maar aan je moederquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee.![]()
jk
[..]
Mensen die je nog niet kennen enzo?
Je bent lam van slaapgebrek zonder alcohol. Pussy.quote:
Geestelijk?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat is er dan ziek ofzo
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent lam van slaapgebrek zonder alcohol. Pussy.![]()
[..]
Geestelijk?![]()
jk = just kidding = grapje.
slaapgebrek?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent lam van slaapgebrek zonder alcohol. Pussy.![]()
2 redenen. Ten eerste heb ik toch geen vriendenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Serieus? Damn, wat cool, zou willen dat ik ook zonder kon
Dat maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slaapgebrek?
ik heb net bijna 12 uur geslapen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet beter op.![]()
Vanavond wel weer?
Is er niet ergens een lijstje met al die afkortingen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
afkortingen ,snap er de ballen van
Ik word niet voor niets door sommigen "brombeer"genoemt. Moet er nog meer achter zitten dan???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo bozig . En zeg wat je echt dwars zit
Voordeel van geen vrienden hebben is dat je ook niet teleurgesteld kunt worden en je niet naar verjaardagenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 redenen. Ten eerste heb ik toch geen vrienden. Ten tweede als ik MSN installeer krijg ik steeds een foutmelding
Dan pas?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgend weekend haal ik het allemaal weer in
En al het lekkere gebak missen zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordeel van geen vrienden hebben is dat je ook niet teleurgesteld kunt worden en je niet naar verjaardagenhoeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |