Dat is idd een bijkomend voordeel. Maar het idee dat ze een partner heeft is gewoon geil. Zeker als je weet dat ze hem niet voor jou wil dumpen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet spannend, dat maakt het gemakkelijk omdat ze dan niet als een hondje achter je aan loopt.
Allebei onder de rivieren. Brabo's zijn net chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tegan. En besef nu dat zij geen vriendje heeft :S Verwarde haar met Liefie_ My mistake.
Dat wil dan toch alleen maar zeggen dat je niet leuk genoeg bent, lijkt me niet echt een complimentquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is idd een bijkomend voordeel. Maar het idee dat ze een partner heeft is gewoon geil. Zeker als je weet dat ze hem niet voor jou wil dumpen.
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei onder de rivieren. Brabo's zijn net chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
De vrijdag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad dat zou erg zijn.![]()
Welke dag ging jij ook alweer?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei onder de rivieren. Brabo's zijn net chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Zo zou je het ook kunnen zien. Ik zie het meer als dat ik gebruikt word voor de spanning. Geil dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat wil dan toch alleen maar zeggen dat je niet leuk genoeg bent, lijkt me niet echt een compliment
Probeer mijn zienswijze ook eens dan en hou de eer aan jezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien. Ik zie het meer als dat ik gebruikt word voor de spanning. Geil dus.
Ik ben import.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik ken ze allemaal niet. Kut dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De vrijdag.
Exodus![]()
Blind Guardian![]()
WASP![]()
Dream Theater![]()
Samael![]()
Dragonforce![]()
Heaven & Hell![]()
Motley Crue
Dat is jouw gemis.quote:
Ik heb een harde "G" en een gooise "R"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zolang je niet zo'n zachte 'g' accent hebt, valt dat best te vergeven
Die bands wil ik ook bijna allemaal zien. Biertje doen op Graspop?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De vrijdag.
Exodus![]()
Blind Guardian![]()
WASP![]()
Dream Theater![]()
Samael![]()
Dragonforce![]()
Heaven & Hell![]()
Motley Crue
Krijg je dan geen zin om iemand op zijn bek te slaan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is jouw gemis.
Lekker meebleren bij "war is my sheppard" , de agressie , de felheid....
Valt prima mee te leven!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een harde "G" en een gooise "R"
Ik laat je het wel weten als ik definitief een kaart heb. Toch ff rondvragen of er iemand mee wil.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die bands wil ik ook bijna allemaal zien. Biertje doen op Graspop?
wat is er mis met een zachte gquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zolang je niet zo'n zachte 'g' accent hebt, valt dat best te vergeven
Daarvoor heb je de "PIT" om ff lekker af te reageren. Daar gelden wel ongeschreven regels, ,maar je kan er altijd wat oplopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Krijg je dan geen zin om iemand op zijn bek te slaan?
Bij een vrouw is het wel mooiquote:
Oke, ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik laat je het wel weten als ik definitief een kaart heb. Toch ff rondvragen of er iemand mee wil.
En sta jij in die pit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daarvoor heb je de "PIT" om ff lekker af te reageren. Daar gelden wel ongeschreven regels, ,maar je kan er altijd wat oplopen.
zoals ik nu?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alles. Die mensen neem ik gewoon niet serieus, zeker niet als ze proberen boos te worden
Dat klopt. Gisteren nog in de pit geweest.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daarvoor heb je de "PIT" om ff lekker af te reageren. Daar gelden wel ongeschreven regels, ,maar je kan er altijd wat oplopen.
jij vind alles mooi bij vrouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het wel mooi
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het wel mooi
Ben ook lesbischquote:
Ja , maar niet lang , want het is doodvermoeiend. Je gebruikt elke spier in je lichaam om daar overeind te blijven terwijl iedereen om zich heen beukt , het is "overleven" daar .quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , maar niet lang , want het is doodvermoeiend. Je gebruikt elke spier in je lichaam om daar overeind te blijven terwijl iedereen om zich heen beukt , het is "overleven" daar .
Hoezo de eer aan mezelf? Ik neuk ze, voel de spanning en geen gezeik. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer leuker dan de vriend, dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probeer mijn zienswijze ook eens dan en hou de eer aan jezelf
De kansloosheid...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is jouw gemis.
Lekker meebleren bij "war is my sheppard" , de agressie , de felheid....
Flinke afknapper voor vrouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , maar niet lang , want het is doodvermoeiend. Je gebruikt elke spier in je lichaam om daar overeind te blijven terwijl iedereen om zich heen beukt , het is "overleven" daar .
Hahaha Jij bent zo'n karikatuurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo de eer aan mezelf? Ik neuk ze, voel de spanning en geen gezeik. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer leuker dan de vriend, dus daar maak ik me geen zorgen om.
JB vloog anders vorig jaar al voor mij de pit in.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Flinke afknapper voor vrouwen. Stelletje mongolen altijd.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
JB vloog anders vorig jaar al voor mij de pit in.Ik erachteraan want ik had zoiets van WTF!!!
Zijn die er nog?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben nu kaartjes voor Rock Werchter aan het kopen, weet iemand het verschil tussen camping C3, A3 en A4?
Er staan anders genoeg vrouwen in de pit tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Flinke afknapper voor vrouwen. Stelletje mongolen altijd.
Ik zou mijn tent in de pit opzetten als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben nu kaartjes voor Rock Werchter aan het kopen, weet iemand het verschil tussen camping C3, A3 en A4?
Kun jij boos worden dan?quote:
Net de lineup bekeken. Waarom noemen ze het in godsnaam Rock Werchter?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn tent in de pit opzetten als ik jou was.
Er staat wel rock tussen. Je moet alleen goed zoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net de lineup bekeken. Waarom noemen ze het in godsnaam Rock Werchter?
Alleen voor de donderdag. Besteld,.quote:
Ga je toch ergens anders naar toequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Fuck, hoor net dat Golden Earring vanavond hun Open Air concert in het dorp heeft. Oordopjes zoeken
Ik heb nog wel oordopjes liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Fuck, hoor net dat Golden Earring vanavond hun Open Air concert in het dorp heeft. Oordopjes zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |