Bij een vrouw is het wel mooiquote:
Oke, ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik laat je het wel weten als ik definitief een kaart heb. Toch ff rondvragen of er iemand mee wil.
En sta jij in die pit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daarvoor heb je de "PIT" om ff lekker af te reageren. Daar gelden wel ongeschreven regels, ,maar je kan er altijd wat oplopen.
zoals ik nu?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alles. Die mensen neem ik gewoon niet serieus, zeker niet als ze proberen boos te worden
Dat klopt. Gisteren nog in de pit geweest.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daarvoor heb je de "PIT" om ff lekker af te reageren. Daar gelden wel ongeschreven regels, ,maar je kan er altijd wat oplopen.
jij vind alles mooi bij vrouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het wel mooi
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het wel mooi
Ben ook lesbischquote:
Ja , maar niet lang , want het is doodvermoeiend. Je gebruikt elke spier in je lichaam om daar overeind te blijven terwijl iedereen om zich heen beukt , het is "overleven" daar .quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , maar niet lang , want het is doodvermoeiend. Je gebruikt elke spier in je lichaam om daar overeind te blijven terwijl iedereen om zich heen beukt , het is "overleven" daar .
Hoezo de eer aan mezelf? Ik neuk ze, voel de spanning en geen gezeik. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer leuker dan de vriend, dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probeer mijn zienswijze ook eens dan en hou de eer aan jezelf
De kansloosheid...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is jouw gemis.
Lekker meebleren bij "war is my sheppard" , de agressie , de felheid....
Flinke afknapper voor vrouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , maar niet lang , want het is doodvermoeiend. Je gebruikt elke spier in je lichaam om daar overeind te blijven terwijl iedereen om zich heen beukt , het is "overleven" daar .
Hahaha Jij bent zo'n karikatuurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo de eer aan mezelf? Ik neuk ze, voel de spanning en geen gezeik. Bovendien ben ik 9 van de 10 keer leuker dan de vriend, dus daar maak ik me geen zorgen om.
JB vloog anders vorig jaar al voor mij de pit in.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Flinke afknapper voor vrouwen. Stelletje mongolen altijd.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
JB vloog anders vorig jaar al voor mij de pit in.Ik erachteraan want ik had zoiets van WTF!!!
Zijn die er nog?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben nu kaartjes voor Rock Werchter aan het kopen, weet iemand het verschil tussen camping C3, A3 en A4?
Er staan anders genoeg vrouwen in de pit tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Flinke afknapper voor vrouwen. Stelletje mongolen altijd.
Ik zou mijn tent in de pit opzetten als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben nu kaartjes voor Rock Werchter aan het kopen, weet iemand het verschil tussen camping C3, A3 en A4?
Kun jij boos worden dan?quote:
Net de lineup bekeken. Waarom noemen ze het in godsnaam Rock Werchter?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn tent in de pit opzetten als ik jou was.
Er staat wel rock tussen. Je moet alleen goed zoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net de lineup bekeken. Waarom noemen ze het in godsnaam Rock Werchter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |