Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Of van die dromen dat er wat ergs is gebeurd, en dat je dan wakker word en denkt van kut kut kut kut.. en dan na een halfuurtje ofzo; OHJA ET WAS MAAR EEN DROOM![]()
En toen werd ik pas goed nat wakker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef Buschetta het volgende:
\vind het altijd gaafZwetend wakker worden.
Net alsof je in een actie film zit.
Je had in je bed gepist?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En toen werd ik pas goed nat wakker.
Nee, transpiratie.quote:
Ochtenderectie?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik haat dromen waar je het gevoel krijgt dat je ergens vanaf valt en die er voor zorgen dat je met zo'n spastische beweging wakker wordt
Precies, van zulke dingenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik droomde eerst dat ik een paar duizend euro had gevonden, toen ik thuis kwam deed ik het in een kast. Toen ik wakker werd liep ik naar die kast en lag er niets![]()
![]()
Dat ken ik, vet opgelucht zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies, van zulke dingen![]()
Of dat je iemand vermoord heb () en dat je in bed ligt en denkt kut hoe moet ik nu ooit tegen mn ouders doen als ik beneden kom, en dan loop je naar beneden en denk je yes et was een droom
Maar soms, als het andersom is, kan de teleurstelling ook groot zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ken ik, vet opgelucht zijn
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik haat dromen waar je het gevoel krijgt dat je ergens vanaf valt en die er voor zorgen dat je met zo'n spastische beweging wakker wordt
Emo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:21 schreef Inverted_World het volgende:
Horror games, wat een slap excuus, TS je bent gewoon emo
Ja ik weet het niet, heb al een beetje gezocht maar kon hem niet vinden, zal nog eens ff zoeken.quote:
Je kan jezelf er op trainen om je dromen te onthouden door ze elke keer als je wakker word op te schrijven of zo goed mogelijk te herinneren ofzo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:44 schreef J.Herrer het volgende:
Nachtmerries zijn voor pussies
Echte mannen gaan slapen en staan weer op zonder te weten wat ze gedroomd hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |