Of je hebt niet de intelligentie om te begrijpen dat ik dit zeer zeker doe.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:10 schreef Michielos het volgende:
Media, het valt niet alleen mij op , maar ook vele anderen dat je nooit inhoudelijk discussieert.
Een advies is misschien om hier iets meer op te letten.
Voor die opmerking?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:58 schreef mediaconsument het volgende:
Ik wil een ban zien voor _led_!
[..]
Als geen respect hebt voor andermans mening, heb je hier mijns inziens niks te zoeken. Misschien is onzin een betere speeltuin voor onze _led_
dat niet alleen. gezien de opmerkingen die onze vriend Mediaconsument eerder maakte (homo e.d.), verwacht ik niet dat led een ban krijgt op basis van discussiėren. M.a.w. helemaal met jou eens !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor die opmerking?
Led heeft vandaag een vriendelijke dag, eerlijk gezegd vind ik zijn reply netjes, zeker als ik bekijk hoe de discussie door jouzelf bewoord word.
Je mengt je zelf in een sceptisch topic, verwacht dan ook tegenwind.
Je vraagt het een en doet zelf ook het ander.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of je hebt niet de intelligentie om te begrijpen dat ik dit zeer zeker doe.
Heb toch eens respect!
Ik krijg naar me hoofd gesmeten dat ik nooit inhoudelijk discussieer, op basis waarvan? Dat ik er op een andere manier dan dat hun gewend zijn op reageer, wil niet zeggen dat het niet inhoudelijk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je vraagt het een en doet zelf ook het ander.
Oh, ik heb dan vast iets gemist.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of je hebt niet de intelligentie om te begrijpen dat ik dit zeer zeker doe.
Ik ben er alleen niet zo'n fan van om met linkjes van het internet te gebruiken, omdat ik weet dat hier veel rotzooi tussen staat. Er is dan ook niet een uberbron, waar je alle perfecte waarheid kunt vinden. Nee je bent aan het schermen met teksten die anderen hebben geschreven.
En inhoudelijk discussieren over een onderwerp dat astrologie geen wetenschap is.
TERWIJL JULLIE DE TERM FORMELE WETENSCHAP NOG NIETEENS KENNEN OF GEBRUIKEN
is onzin.
Nee lekker op de staart trappen, en de term wetenschap verkeerd gebruiken om je vooroordelen ermee te verdedigen, dat is stoer.
Grapjas, ik schrijf voortdurend uitgebreide posts met uitleg en argumenten.quote:Heb toch eens respect!
Lijkt me duidelijk, omdat je al 10 pagina's lang die ene vraag ontwijktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik krijg naar me hoofd gesmeten dat ik nooit inhoudelijk discussieer, op basis waarvan?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
Led is volgens mij dan ook geen aardig persoon in het echte leven.
Jij ook klaar nu met pesten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
*huil* MEDIACONSUMENT MOET EEN BAN !!! *huil*
Oke, waarom denk je dan dat ik zeg dat ik die vraag zelf niet kan beantwoorden? Dit staat duidelijk in mijn posts.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, omdat je al 10 pagina's lang die ene vraag ontwijkt
Maar als je 'm nu even wilt beantwoorden sta ik er alsnog voor open hoor, ik ben de beroerdste niet ! (Al zit ik denk ik wel in de top 3)
Hey, ik weet ook wel dat astrologie geen formele wetenschap is. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik neem dat maar als een "Nee _Led_, ik heb nog steeds geen argumenten voor die correlatie"
Ben duidelijk als je communiceert, dat is mijn tip!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ben duidelijk als je communiceert, dat is mijn tip!
Ik wil hier toch even op deze persoonlijke aanval reageren Mediaconsument. Ik vroeg het in het astrologietopic aan Senesta en aan Bassos. Senesta volgt een 4 jarige Astrologie opleiding. Ik schat haar wat betreft kennis astrologie hoog in. Tot dusver geen antwoord.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Michielos weet dan ook dat in het astrologietopic, hij degene was die vergat aan de juiste personen zijn info te vragen. En dat zwaartekracht echt wel wat meer in zich heeft dan een simpele magneet.
Mjah de volgende dag is hij dit weer vergeten en gaat hij maar weer verder met mensen kutten. Die heeft geen respect voor dit forum, alleen voor zichzelf.
. Michielos wil wel, maar die mist een handvat om echt volwassen over te komen. Soms komt dat er echt wel uit.
Duh.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Michielos het volgende:
De pijl wijst overduidelijk naar mij. bedankt!![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga ergens anders laten blijken dat je moeite had met je vmbo-diploma
Ik denk niet dat onze grote vriend het recht heeft iemand tot vmbo-kop te degraderen op het moment dat hij diegene niet begrijpt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Trust me, je wilt ons leven niet naast elkaar leggen om te kijken waar we zijn, geloof me dat jij er niet vrolijker van zult worden
[..]
Uhm, er valt weinig te lezen, je roept enkel "Nou waarom denk je dat de zwaartekracht geen invloed op je leven heeft he ???!?!?" terwijl NIEMAND dat zegt.
Maar zelfs in bold en met capslock krijg ik dat niet door die vmbo-kop van je
Wou je hiermee beweren dat de zwaartekracht helemaal geen invloed heeft op jouw leven ?!?!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:48 schreef mediaconsument het volgende:
Led heeft overigens nogsteeds niet toegegeven dat hij de onduidelijkheid mbt formele / wetenschap heeft gebruikt om veel te kunnen spammen. Hij bedoelt formele wetenschap, maar wil liever dat iedereen die het woord wetenschap gebruikt dit bedoelt.
Beetje kinderachtig. Net zoals de rest van zijn onbegrip.
Je wil ook niet een stap verder gaan om samen het verhaal wat duidelijker te maken. Nee zeiken dat iemand die nog niet veel over astrologie weet en dat astrologie per definitie onzin is, dat brengt je verder!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, je blijft maar roepen dat mensen zeggen dat de zwaartekracht geen invloed op ons leven zou hebben, ook al wordt je 10x verteld dat NIEMAND dat zegt of denkt.
Als je het dan na capslock en bold nog niet begrijpt moet je toch op zijn minst een ernstige leerachterstand hebben
Astrologie is ook geen wetenschapquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je wil ook niet een stap verder gaan om samen het verhaal wat duidelijker te maken. Nee zeiken dat iemand die nog niet veel over astrologie weet, dat brengt je verder!
De volgende dag kom je dan terug en ben je weer 10 stappen terug, dan is het weer astrologie is geen wetenschap omgomg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |