quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, vaag dat die hoekpunten er nog aanzitten. Ik doe iets niet goed in PS.
Prachtigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weten alle ploegen in Nederland weer dat Ajax centen te besteden heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:10 schreef De_kromme het volgende:
Tering, 11,5 miljoen voor Vermaelen. Niet te geloven joh. Wat een geweldig nieuws.
Eerst de vervanger halen en dan pas verkopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weten alle ploegen in Nederland weer dat Ajax centen te besteden heeft.
Ja en die stommelingen zullen wel weer diep in de buidel tasten voor spelers van de subtop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Braafheid gaat al naar Bayern, dus het lijkt me niet dat ze een vervanger voor Vermaelen uit de eredivisie halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Netjes Aanvoerderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou niet zo'n gek idee zijn inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Eerst de vervanger halen en dan pas verkopen.
Zegt de Feyenoorderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Braafheid gaat al naar Bayern, dus het lijkt me niet dat ze een vervanger voor Vermaelen uit de eredivisie halen.
Ajax gaat sowieso weer opgelicht worden met middelmatige spelers, dat wel.
En daar is zijn kloon ook weerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd Feyenoord erbij moet halen. Zwak.
Nja, bij de meesten zijn we niet zo opgelicht als sommige spelers bij Ajax, ik zal geen namen noemen.quote:
Noem die namen eens dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Nja, bij de meesten zijn we niet zo opgelicht als sommige spelers bij Ajax, ik zal geen namen noemen.
Dat is één naam, noem er nou eens meerdere.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:18 schreef Rots het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Sulejmani voor 16 miljoen.
Max 8/9 waard.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is één naam, noem er nou eens meerdere.
En voor onder de subtop moet je in Rotterdam zuid zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja en die stommelingen zullen wel weer diep in de buidel tasten voor spelers van de subtop.
Klopt, maar wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En voor onder de subtop moet je in Rotterdam zuid zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |