20 manier om spelling te verbeteren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:01 schreef bartschaijk70 het volgende:
ik vraag om normalen onderwerpen die ook iedereen intresant zouw kunnen vinden.
Okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:01 schreef bartschaijk70 het volgende:
poepquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:01 schreef bartschaijk70 het volgende:
quote:HOI
ik ben bart en ik weet niet bij welk kopje ik dit zou kunen plaatsen dus doe ik het hier omdat ik ook een puber ben
maar mijn vraag is welke grappen kennen jullie??
gr bart
Kloons geven niet zo snel op.quote:
Ik zie en Date.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:16 schreef Amy17 het volgende:
haaayy
het is misschien leuk om een portfolio website te maken. gewoon dingen over jezelf en bijvoorbeeld je cv. en je portfiolio met eigen werk. zodat als je ooit ergens gaat solliciteren je website kan geven zodat ze een indruk van je kunnen krijgen.
ik weet niet of je het leuk vind maar ik moet voor school een website maken. ik heb er ook les in ik vind het leuk om te doen ben er zelf alleen neit zo handig in. als je het leuk vind tijd heb en zin hebt is het misschien leuk om te helpen. je zou mij er een heeel erg groot plezier mee doen. dit gaat ook om een portfolio website,
als je wil ff reageren via privebericht
groetjes!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik zie en Date.
als je hulpt nodig heb kanje ook naar het DIG gedeelte.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:43 schreef Fries het volgende:
Ik zou graag een website over dinosaurussen zien. Met mooie plaatjes en veel informatie over bijvoorbeeld de Tyrannosaurus Rex en de Brontosaurus. Is dat misschien wat?
Tits or GTFOquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:40 schreef Amy17 het volgende:
haha hoezo zie je een date?![]()
en wat is het DIG gedeelte?? sorry ben hier nieuw![]()
[..]
En hoe deze zijn ontwikkeld de laatste paar jaren!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:43 schreef Fries het volgende:
Ik zou graag een website over dinosaurussen zien. Met mooie plaatjes en veel informatie over bijvoorbeeld de Tyrannosaurus Rex en de Brontosaurus. Is dat misschien wat?
quote:
Zie je? Dat zijn al drie bezoekers voor je website! Ik zeg DOEN!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En hoe deze zijn ontwikkeld de laatste paar jaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |