Oké oké.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef sp3c het volgende:
nou laat mij maar op misschien hoor, ik weet het nog niet
Ik blijf editten door jou.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef sp3c het volgende:
0w har har har!!!
gewoon misschien, zonder admiraal_anaal durf ik ook wel
Oké.quote:
Mij maakt de dag ook niet zoveel uit. Iemand anders misschien een voorkeur?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Oké.
Even denken over de datum hoor, wat is de voorkeur? Donderdag/vrijdag/zaterdag? Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit.
Ah. Ergo: mits geen donderdag mag sp3c op de komers lijstquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef sp3c het volgende:
zolang het niet donderdag is heb ik er niet zo veel planning voor nodig
anders heb ik er wat tijd voor nodig
Zeker, welke dag wil jij? Vrijdag ben ik opzich wel voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah. Ergo: mits geen donderdag mag sp3c op de komers lijst
Je mag het altijd proberen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
26 juni, alleen kom ik wel na 2100, ben om 20.00 vrij en kan dan om 2100 in de stad zijn
Oja mits ik BX dronken kan voeren dan
Je gaat mij proberen dronken te voeren als ik al dronken benquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als je dronken ben
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je gaat mij proberen dronken te voeren als ik al dronken ben
Mooi, dat is dan geregeldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik lees nu ook pas me eigen zin eigenlijk
en die klopt van geen kant
![]()
Maar ik ga het wel proberen dus, jou dronken voeren
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan geregeld
yes! ik hoef geen geld mee te nemen, ik word dronken gevoerd![]()
Ah jij heb nanking gesprokenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Khoorde iets van een meet in Rotjeknor enzo
die is dan allang dronken!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
26 juni, alleen kom ik wel na 2100, ben om 20.00 vrij en kan dan om 2100 in de stad zijn
Oja mits ik BX dronken kan voeren dan
Het is niet doorgegaan. En dat durf ik te beweren zonder verdere informatie. Het zijn net vrouwen. Van alles willen afspreken, maar als het er op aan komt gaat het niet door.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Dit topic heb ik echt helemaal gemist!
Gaan we meeten? Tof!![]()
Of hebben jullie 26 juni al gemeet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |