Fietsen?? Is de goudkleurige Benz bezweken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:49 schreef Gellius het volgende:
Ik zag Schiff gisteren fietsen, voorbij z'n eigen HIV-poster.
Vorig jaar zomer zag ik een mooi tafereeltje met Henk en Louise aan de Ceintuurbaan. Hun hond had kennelijk last van obstipatie en zij hadden kennelijk nogal haast. Ze stonden met z'n tweeën aan de hond te schudden en probeerden ook middels massage de poep uit de hond te krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:28 schreef Gellius het volgende:
Fietsen ja. Tamelijk wijdbeens, maar dat zal met de hangbuik te maken hebben.
Jannes van de Wal ook nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:30 schreef Gellius het volgende:
In Groningen kon je eigenlijk alleen Hanneke Kappen of Piet van Dijken tegenkomen. En aardappels halen bij Martin Drent natuurlijk.
Dat was ooit een atleet, geloof ik. Maar bekend geworden door tenenkrommende interviews met sporters voor de regionale televisie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
Wie is Piet van Dijken.
Ken wel Coach van Dijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ooit een atleet, geloof ik. Maar bekend geworden door tenenkrommende interviews met sporters voor de regionale televisie.
quote:
Mooi.quote:
Je hebt het maar druk met gezellig zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi
Pfff 4 verjaardagen achter de rug en ook nog een maat in het ziekenhuis bezocht.
Ja hèhè, je bent nu 4 jaar ouderquote:Ik ben nu een beetje versleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |