Dat was ooit een atleet, geloof ik. Maar bekend geworden door tenenkrommende interviews met sporters voor de regionale televisie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
Wie is Piet van Dijken.
Ken wel Coach van Dijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ooit een atleet, geloof ik. Maar bekend geworden door tenenkrommende interviews met sporters voor de regionale televisie.
quote:
Mooi.quote:
Je hebt het maar druk met gezellig zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi
Pfff 4 verjaardagen achter de rug en ook nog een maat in het ziekenhuis bezocht.
Ja hèhè, je bent nu 4 jaar ouderquote:Ik ben nu een beetje versleten.
Het ziekenhuisbezoek was heavy. De rest gelukkig wel hartstikke gezellig.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met gezellig zijn.
Nee maar wel toe aan een beetje ontspanning en een aantal dagen zonder alcohol.quote:Ja hèhè, je bent nu 4 jaar ouder
Toch is gaan altijd beter dan niet gaan.quote:
Tuurlijk ben je wel 4 jaar ouder als je 4 verjaardagen achter de rug hebt. Denk naquote:Nee maar wel toe aan een beetje ontspanning en een aantal dagen zonder alcohol.
Zeker. Maar hij is een voormalig sportmaatje van me en hij heeft kanker. Moeilijk om te zien dat een ooit zo sterk persoon nu ruim 30 kilo is afgevallen. Gelukkig zien de artsen het nog positief in.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch is gaan altijd beter dan niet gaan.
quote:Tuurlijk ben je wel 4 jaar ouder als je 4 verjaardagen achter de rug hebt. Denk na
Kabeltjequote:
Je moet ook van die dingen hebben die op andere dingen passenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kabeltje(Ik had alle kabels al vijf keer gecheckt, maar bij daglicht bleek er toch eentje niet helemaal vast te zitten. Jaaaa, noem mij maar blond
)
Wyccie vindt het goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wat het plaatje betreft gok ik op Stanley Kubrick.
Is ze hier? Of is ze weer elders aan het chatten?quote:
Ik geloof dat ze haar keyboard aan het reinigen is. Dat kan even duren.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is ze hier? Of is ze weer elders aan het chatten?
Tijdens jouw vakantie hebben we afgesproken dat ik bij afwezigheid van wyccie de antwoorden op de door haar geplaatste plaatjes af dan wel goed mag keurenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, zolang zij het niet officieel heeft goedgekeurd...
Linkje?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijdens jouw vakantie hebben we afgesproken dat ik bij afwezigheid van wyccie de antwoorden op de door haar geplaatste plaatjes af dan wel goed mag keuren
Jajaquote:Op maandag 8 juni 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is me nu even teveel zoekwerk maar geloof me maar.
De foto van haar en pyl op het strand?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
We wachten op het plaatje van Wickedangel.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De foto van haar en pyl op het strand?
quote:
Kon niet zo snel iets anders vinden. Van Methusalem zijn geen foto's.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl is veel ouder dan John Cleese en Wickedangel is niet blond.
Doe dan maar een foto uit de collectie naakte wycciesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kon niet zo snel iets anders vinden. Van Methusalem zijn geen foto's.
Halfnaakt ook goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe dan maar een foto uit de collectie naakte wyccies
Ook goedemorgenquote:
Ze is door Lily Allen ook publiekelijk voor hoer uitgemaakt.quote:
Lily Allen = tong80?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is door Lily Allen ook publiekelijk voor hoer uitgemaakt.
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee die was van een andere meidengroep en die was negroide.
Wyccie is ook zo'n tattoo-girl.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je dit meisje er niet scary uitzien?
Ze lijkt op een ex-vriendin van mij.....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je dit meisje er niet scary uitzien?
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan woon je volgens mij in de juiste stad
Ordinair valt niet op mijquote:Op maandag 8 juni 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn laatste vriendin was overigens verre van ordinair en die was ook het liefste. Misschien is ordinair dus geen goede keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |