Mijn ideequote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan ga jij maar in de schuur.. gaan wij in je bed
Is dat ooit stoer geweest dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Tot welke leeftijd is het voor mannen nog 'stoer' om met een oudere vrouw sex te hebben?
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik in die categorie "oudere vrouw" val eigenlijk
+30quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh , dan was ik vroeger stoer.quote:
haha ik heb stiekum ff bij jou gelurkt.... maar ik ben 34...dus scheelt gelukkig niet zoveel met jouquote:
He crap, nu zie ik je geboortedatum pasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach je doet toch niet aan neuken, slapen doe je maar lekker thuisquote:
Ik wil samen met jou best tot de oudere vrouwen behoren danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ik heb stiekum ff bij jou gelurkt.... maar ik ben 34...dus scheelt gelukkig niet zoveel met jou
Ben je een bijna oude vrouwquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil samen met jou best tot de oudere vrouwen behoren dan
Of het stoer is weet ik niet maar achterin de 40 is de grens voor mij als 30jarige.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Tot welke leeftijd is het voor mannen nog 'stoer' om met een oudere vrouw sex te hebben?
op basis van wat dan? de onzin die ik hier schrijf?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:25 schreef Mordreth het volgende:
[..]
He crap, nu zie ik je geboortedatum pas. Ik had je jonger geschat
Murm je bent een uitzonderingquote:
Bring it on! Dan ben ik tenminste weer interessant voor de jongentjes die stoer willen zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben je een bijna oude vrouw
pfff.... dezelfde avond al... tssss...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
"Daar voel je niks van" (niet mijn woorden)
Zouden die van haar ook banaanvormig zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:26 schreef heksehiel het volgende:
Ik wil samen met jou best tot de oudere vrouwen behoren dan
Ook daar voel je niets van.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
pfff.... dezelfde avond al... tssss...
voor een ouwe boterham ben je behoorlijk okay hoor... Hell ik zou je zo willen datenquote:
Ben alleen nog jong van geestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bring it on! Dan ben ik tenminste weer interessant voor de jongentjes die stoer willen zijn![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden die van haar ook banaanvormig zijn?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |