Dacht aan een vlag, en hop voor het vaderlandquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iets langere vuilniszak, die verder reikt dan mijn kop?
quote:
Dat is weer eens wat anders dan tvp.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben je weg geweest was er net toch ook al
oh nou jaquote:
Klopt dacht ik welquote:
Alsof daar iemand nog op let als er tieten naast staat...quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel weer jammer dat er tieten staat ipv borsten.
Het woord borsten is niet gevallen in het vorige topic.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer zijn we hier beschaafd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is idd iets beschaafder
Ik vind het wel weer jammer dat het bij praten blijft en dat er niks wordt getoond.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
En sinds wanneer zijn we hier beschaafd? Ik heb het ook nooit over vrijenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is idd iets beschaafder
Ja eerst lekker maken en dan weer niksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer jammer dat het bij praten blijft en dat er niks wordt getoond.
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn we hier beschaafd? Ik heb het ook nooit over vrijen
Maakt voor jou niet uit vrijen. neuken je doet er toch niet aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn we hier beschaafd? Ik heb het ook nooit over vrijen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer jammer dat het bij praten blijft en dat er niks wordt getoond.
quote:
Die zijn niet banaanvormig dus ook niet van jou...quote:
Jij zou me helpen foto's maken...rememberquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn niet banaanvormig dus ook niet van jou...
Slinger je webcam maar aan. Dan maak ik wel wat screenshots!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:53 schreef heksehiel het volgende:
Jij zou me helpen foto's maken...remember
Dat klopt, maar ik zou maar opschietenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet dat je heel veel geduld hebt.
Zijn wel erg groot iets minder vind ik wat mooierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:54 schreef heksehiel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hangen ze tenminste niet. Tering wat zie ik daar voor een schijf van een tepelhof tevoorschijn komen uit het shirtje![]()
Ze gaan nog steeds net zo snelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Murmeli het volgende:
ja het was gezellig net. maar beetje druk voor mijn vermoeide hoofdje in de kroeg. maar wel effe een gezellig afleiding
en hoe is het hier in de tussentijd?
I agree!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn wel erg groot iets minder vind ik wat mooier
Blijkbaar was het toch interessant genoeg, anders was je wel wat anders gaan doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze gaan nog steeds net zo snel
Verder heb je niet veel gemist
Hoe kan dat nou gezellig ik was er nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Murmeli het volgende:
ja het was gezellig net. maar beetje druk voor mijn vermoeide hoofdje in de kroeg. maar wel effe een gezellig afleiding
en hoe is het hier in de tussentijd?
Kijk.. dat is nog eens mooie binnenkomerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:54 schreef heksehiel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hangen ze tenminste niet. Tering wat zie ik daar voor een schijf van een tepelhof tevoorschijn komen uit het shirtje![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ik ga slapen of naar de kroeg, ben er nog niet over uit..
Je werd natuurlijk getrokken door mijn fantastische TT.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kijk.. dat is nog eens mooie binnenkomer.
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je morgen wat nuttigs doen? zo nee: kroeg! zo ja: bed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ik ga slapen of naar de kroeg, ben er nog niet over uit..
Ik ben alleen voor jou geblevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Blijkbaar was het toch interessant genoeg, anders was je wel wat anders gaan doen
Natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je werd natuurlijk getrokken door mijn fantastische TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je morgen wat nuttigs doen? zo nee: kroeg! zo ja: bed.
andere optie: heb je nog geld of iemand van wie je kan roven: kroeg! geen geld en geen roofdinges: bed!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
Het wordt kroeg. Morgen alleen cadeautjes scoren en naar twee verjaardagen 's avonds. Fijne nacht nog iedereen!
Fijne nacht!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
Het wordt kroeg. Morgen alleen cadeautjes scoren en naar twee verjaardagen 's avonds. Fijne nacht nog iedereen!
Lees een goed boekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:05 schreef kwaakvaak het volgende:
veel plezier Tegan
* kwaakvaak gaat zo voor de 4e keer eens proberen in slaap te sukkelen...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef Mordreth het volgende:Sorry, ben een beetje laks soms, maar heb het vast al goed gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik lees nu een macBOEKquote:
Blij dat ik gegaan benquote:
Goedmaken? Wat goedmakenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje laks soms, maar heb het vast al goed gemaakt
ik lees hetzelfde boekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik lees nu een macBOEKMaar voor een goed boek moet ik eerst naar de bieb toe, en iets in mijn zegt dat die nog niet open is om 5 over 12
macboekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik lees nu een macBOEKMaar voor een goed boek moet ik eerst naar de bieb toe, en iets in mijn zegt dat die nog niet open is om 5 over 12
was te drukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het niet heel erg leuk was... waarom zijn ze anders allemaal al weer thuis?
Daar was het geloof ik niet helemaal de dag voorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het niet heel erg leuk was... waarom zijn ze anders allemaal al weer thuis?
Dat is altijd een goed teken als je je niets meer kan herinneren. Vooral houden zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Goedmaken? Wat goedmaken. Kan me niks herinneren
.
Dan crash je toch bij iemand thuis?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
was te druk
staat een paar posts hierboven
het is mij hier te druk.. heb je plek?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan crash je toch bij iemand thuis?
Ik mis de logicaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb nog wel een plek overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
nou dit is niet de tofste dag in mijn leven zeg maar. ik ben keikapot en mn ogen vallen dicht ik wil alleen ff niet naar bed toe. ben beetje raar vandaag.en ik hou ook niet zo van herrie hahahaha....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik mis de logica
En ik was te jong volgens Murm
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
het is mij hier te druk.. heb je plek?
Opgelostquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb nog wel een plek over
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik mis de logica
En ik was te jong volgens Murm
quote:
De heren wachten geduldigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]en murm is pas iets te kort single voor daten en sletten....
Racist!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dames geen problemen, hij mag wel in de schuur
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
"Daar voel je niks van" (niet mijn woorden)
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:17 schreef kingmob het volgende:
Maar even serieus, gewoon gezellig kan toch ook
Want jij hebt murm geneukt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
"Daar voel je niks van" (niet mijn woorden)
hahaha....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De heren wachten geduldig
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom ik je daar wel gezelschap houden
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom ik je daar wel gezelschap houden
Vraagjequote:
Ik zal het je melden wanneer ik me daar druk om ga makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Tot welke leeftijd is het voor mannen nog 'stoer' om met een oudere vrouw sex te hebben?
Dan ga jij maar in de schuur.. gaan wij in je bedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen dames in de schuur, heb niet voor niets zo'n hudge bed gemaakt
Ligt er aan hou oud *jong ben jequote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Tot welke leeftijd is het voor mannen nog 'stoer' om met een oudere vrouw sex te hebben?
Een beter antwoord kan ik niet bedenkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zal het je melden wanneer ik me daar druk om ga maken
ik hoop niet dat ik in die categorie "oudere vrouw" val eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |