Dan wordt het wel ff tijd. Geen dirty men in Breda?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:11 schreef Principles.of.Lust het volgende:
Vier hele lange maanden nu... voor het eerst sinds mijn 16e hihi.
Vast wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan wordt het wel ff tijd. Geen dirty men in Breda?
Dat ken ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:23 schreef Principles.of.Lust het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar even niet mee bezig geweest...
Het kriebelt des te meer!
Yep. Maar de zomer vind ik extra lekker. Iedereen vrolijk, laat op het terras zitten, goeie gesprekken, flirten, dansen etc. Top.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:28 schreef Principles.of.Lust het volgende:
[..]
Zomerkriebels!
Heb ze ook in de herfst/winter/lente
Dat is zeker zo...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep. Maar de zomer vind ik extra lekker. Iedereen vrolijk, laat op het terras zitten, goeie gesprekken, flirten, dansen etc. Top.
By the way: Sifredi?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:48 schreef Principles.of.Lust het volgende:
[..]
Dat is zeker zo...
Houd er ook van!
ieder z'n ding, niets voor mij iigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep. Maar de zomer vind ik extra lekker. Iedereen vrolijk, laat op het terras zitten, goeie gesprekken, flirten, dansen etc. Top.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nope, maar meer een kwestie van nooit gedaan denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wat nooit? Nooit op een terras gezeten? Nooit geflirt? Nooit goeie gesprekken gehad?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:04 schreef erikje14 het volgende:
[..]
nope, maar meer een kwestie van nooit gedaan denk ik
nou, dat dan nog net wel, maar wel met als doel wat te drinken en daarna weer verder te gaan, niet als tijdverdrijf of zo.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat nooit? Nooit op een terras gezeten?
nopequote:Nooit geflirt?
erhm, ook niet echtquote:Nooit goeie gesprekken gehad?
Toch maar eens proberen dan...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
nou, dat dan nog net wel, maar wel met als doel wat te drinken en daarna weer verder te gaan, niet als tijdverdrijf of zo.
[..]
nope
[..]
erhm, ook niet echt
Wat, op een terras gaan hangen ? Dat is echt niets voor mijquote:Op zondag 12 juli 2009 00:18 schreef Principles.of.Lust het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan...
Love the Summer!!
waarschijnlijk niets, ik ga dan toch ergens in een hoekje zitten als ik mezelf een beetje kenquote:Op zondag 12 juli 2009 00:23 schreef Principles.of.Lust het volgende:
Ook niet geheel doelloos;-) .
Wie weet wat je er tegenkomt!
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
waarschijnlijk niets, ik ga dan toch ergens in een hoekje zitten als ik mezelf een beetje ken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |