Die dan ook weer halfvol zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 @ 22:25 schreef RedBitch het volgende:
Klachtenbrief sturen, sturen ze je misschien wel een brief vol excuses en een doos vol chips ;p
Echte bazen die het niet erg vinden om een dag na het eten van de chips de nasmaak nog te proeven.quote:
heel subtiel iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:46 schreef TNA het volgende:
Dumbells op de achtergrond om toch gezond over te komen?
ik leg mijn chips ook altijd op mijn dumbellsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef delano.888 het volgende:
Niet eens nagedacht over de achtergrond
Ik train continue voor de tv, en had daar even genoeg van nu, dus leg ik ze op mn bed, ging toen aan de chips, en maakte de foto. Nee daar denk ik niet over na.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik leg mijn chips ook altijd op mijn dumbells
Je traint continue , en je hebt 2x2kg 2kg 1kg en 2x 0,5 kg erop zitten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik train continue voor de tv, en had daar even genoeg van nu, dus leg ik ze op mn bed, ging toen aan de chips, en maakte de foto. Nee daar denk ik niet over na.
9 kg incl de stang dus, Ik begin netquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:59 schreef Swindler het volgende:
[..]
Je traint continue , en je hebt 2x2kg 2kg 1kg en 2x 0,5 kg erop zitten?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 @ 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik begin net![]()
DAAR GAAT HET NIET OVER
Je traint toch continuequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
9 kg incl de stang dus, Ik begin net![]()
DAAR GAAT HET NIET OVER
Zo, die werkt in een chips fabriek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef Robin__ het volgende:
De extra grote zakken zijn nodig vanwege het feit dat die zakken chips niet mogen ontploffen onderweg naar een supermarkt op redelijke hoogte boven zeeniveau (frankrijk, duitsland) je zult zien dat de zakken helemaal bol gaan staan door het verschil in druk waarbij ze verpakt en de luchtdruk op 2000 meter boven zeeniveau bv,
Verder is het vrijwel onmogelijk dat je minder gewicht hebt gekregen als er op staat (misschien een gram of 2) anders komt zo'n zak de fabriek namelijk niet uit.
Iso? gewoon een telefoon camera in een onverlichte kamer met alleen een lampquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:14 schreef Zith het volgende:
Damn wat een noise op die foto's zeg, wat voor ISO heb jij gebruikt
quote:
Ik heb 2 kleine zakjes opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hufter nu heb ik zin in Chips![]()
NOOOO ik ga slapen,
FUCK ik ga morgen heel veel kopen wacht maar!!
Zeker naar Carl Noten kijken he bohquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik train continue voor de tv, en had daar even genoeg van nu, dus leg ik ze op mn bed, ging toen aan de chips, en maakte de foto. Nee daar denk ik niet over na.
Niet geschoten is altijd mis, dus doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef RedBitch het volgende:
Klachtenbrief sturen, sturen ze je misschien wel een brief vol excuses en een doos vol chips ;p
\Ga weg met je semi-positief over willen komen:: als die zak zogenaamd vol is, en TS haalt er een haffel chips uit, dan is die zak een klein beetje leger, en niet voller, en op een gegeven moment is die zak dus gewoon half-leegquote:
Dan is 90% lucht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Meer dan 50% er zit ook nog lucht tussen de chips.
Dat dus, die zijn altijd al half leeg.quote:
FOTO'S!!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hufter nu heb ik zin in Chips![]()
NOOOO ik ga slapen,
FUCK ik ga morgen heel veel kopen wacht maar!!
Ben paar uur geleden bij Super de Boer geweest..quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:37 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ben paar uur geleden bij Super de Boer geweest..
Me telefoon is kapot man anders had me andere topic van achtertuin ook foto's gehad
Het is:
1x Bolognese
1x Pombar
1x Bugles (Hexevingurss)
1x Ringlingss
-
2x Tuc Koekjes Cheese Fromage![]()
En 1x stokbrood voorgebakken voor in de oven met kruidenbotor.![]()
Me zaterdag kan niet meer stuk.
Kaas watte? Unie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef Blaat-Schaap het volgende:
en trouwens, de zak is al half leeg!!!! het is cheese union, wel positief blijven
Oeh! Wij hebben precies dezelfde smaak, wat liefquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:37 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ben paar uur geleden bij Super de Boer geweest..
Me telefoon is kapot man anders had me andere topic van achtertuin ook foto's gehad
Het is:
1x Bolognese
1x Pombar
1x Bugles (Hexevingurss)
1x Ringlingss
-
2x Tuc Koekjes Cheese Fromage![]()
En 1x stokbrood voorgebakken voor in de oven met kruidenbotor.![]()
Me zaterdag kan niet meer stuk.
Wut ? De kaas-unie ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef Blaat-Schaap het volgende:
en trouwens, de zak is al half leeg!!!! het is cheese union, wel positief blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
Kaasstengelsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Oeh! Wij hebben precies dezelfde smaak, wat lief
Die foto's zijn bij mij genomen hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel typisch dat TS een foto neemt met die gewichtdingen er bij op... Beetje showen dat je sportief bent?
Dat dus! Lekkerste smaak; naast naturelquote:
En toch maar een hele zak chips leegvretenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel typisch dat TS een foto neemt met die gewichtdingen er bij op... Beetje showen dat je sportief bent?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef Natrium het volgende:
Hoe kan iets half leeg zijn?
Je hebt een hele zak chips. Die is voor de helft gevuld: 1/2 = 0,5 -> 50% -> Half vol
Je hebt een hele zak chips. Hij is voor de helft leeg....maar 0/2 kan toch helemaal niet
Leeg, en daar de helft van is nog steeds leeg: 0/2 = 0 -> 0% -> LeegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een nieuwe zak chips. Die vreet je voor de helft leeg. Dan is ie toch leger geworden ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Neehoor, een halvequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En toch maar een hele zak chips leegvreten
Hij zat toch maar half vol.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |