Lijkt wel een beetje op de pinguin die ik afgelopen vrijdag zagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik krijg weleens te horen "goh! Wat lijk jij op mijn nichtje/iemand die ik ken/bladiebla"
alleen de neppe nieuwe versie van de leader terug te vindenquote:
Nostalgiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oké, deze neem ik van je aanMaar dan moet je wel een ander nummer posten als tegenbod
Andre van duin, Ron bransteder + bordjes die omhoog komen met wie ze moeten zijn met gasten enzoquote:
quote:
Stiekem is het wel een briljant idee ja...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
Geen ideeVast wel! En anders moet je hem even maken, want er zijn genoeg mensen die dat doen.
Staat er Dutch intro onder is het met een Belgisch accent gezongenquote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de pinguin die ik afgelopen vrijdag zag* o nee dat is je avatar
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:07 schreef getl0st het volgende:
Alles om 'wie ben ik' uit mn hoofd te krijgen
Goedenavondquote:
Dat liedje vind ik echt vetquote:
'avond. Heb ik vorige week gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Rondje IJselmeer was relaxed![]()
Daarna nog 2 biertje gedaan in de stad, zodirect film kijken en dan lekker slapen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Rondje IJselmeer was relaxed![]()
Daarna nog 2 biertje gedaan in de stad, zodirect film kijken en dan lekker slapen
Ik ookquote:
valt reuze mee manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
Heb trouwens een foto van mijn verneukte haar
[ afbeelding ]
Je kraag staat nog omhoog.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
leuke muziek om naar te kijkenquote:
Doe wel aan wielrennen als hobby, maar ging nu gewoon even langs het water lopen en even relaxed zittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vroeger was dat een wielerronde , dat doe jij toch niet
je kraag is stukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Is expres hoorquote:
D'r zit wat op je oorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat je avatar beweegtquote:
Ook zelf bedacht net als je tomahawk?quote:
Blame my parents jochiequote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je avatar beweegt
Op mijn werk heb ik geen flashplayer
Wel vet gedaan
Ik vind die rode ogen meer verneukt dan je haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Voelt saai heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
avond singles
Het is weekend![]()
en ik zit hier in me uppie op de bank
quote:
Ik zit er ook heeél de dag mee in mijn hoofdquote:
jaaaa heeeeel saaiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voelt saai heh?
Ik heb m'n zus op de andere bank
Goedkope 3.2 mp telefoonquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind die rode ogen meer verneukt dan je haar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
avond singles
Het is weekend![]()
en ik zit hier in me uppie op de bank
Harder stoten. Net zo lang tot 'ie kapot gaat...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Die lamp is inderdaad zo godverdomme lelijkik zeg het al jaren, maar ze heeft hem van haar opa gekregen ofzo, emotionele waarde blabla
Heb er al zoz vaak mijn kop tegen gestoten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hmm dat heb ik wel een keer met de tv gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Harder stoten. Net zo lang tot 'ie kapot gaat...
je gaat zitten internetten als je bezoek hebt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voelt saai heh?
Dat deed jij ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat zitten internetten als je bezoek hebt?
Doet ze zelf ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat zitten internetten als je bezoek hebt?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alles om 'wie ben ik' uit mn hoofd te krijgen
quote:
Je woont nog thuis bij je ouders?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voelt saai heh?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik wel een keer met de tv gedaan
'per ongeluk ' tegen aan gelopen
Dat ding was al 16 jaar oud, dat kon echt niet meer
Je doet net of het heel gek is als iemand thuis woontquote:
Tijn kent ze ook en HW gaat er ook naartoe (ok, die kan gratis naar binnen en kent ze niet, maar toch) En voormalig lief kent ze ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz kijkt nog een keer goed
Het is echt waariemand die sonata arctica kent
Tsskkkkquote:
Ik ken ze ook, maar ik vind er geen flikker aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz kijkt nog een keer goed
Het is echt waariemand die sonata arctica kent
ik ben gewoon schaamteloosquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eventjes terug.. lang verhaal.. wil je het weten?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je doet net of het heel gek is als iemand thuis woont
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is slim lekker makkelijk en goedkoop
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eventjes terug.. lang verhaal.. wil je het weten?
ohquote:
Sorry, ging even van mijn eigen referentiekader uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tsskkkk![]()
Ik ook
En inderdaad, net alsof dat raar is!
Heb je je eigen badkamer? Dat is wel relaxed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad
En ik heb een eigen verdieping, dus geen problemen mee
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nee, twee kamers en een eigen wc (met fonteintje, haha)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je je eigen badkamer? Dat is wel relaxed.
Doe je goed , had ik ook bij me pa boven ideaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, twee kamers en een eigen wc (met fonteintje, haha)
Maar goed; wij zijn met 3en thuis, dus douchen/in bad gaan/whatever is nooit een probleem.
volgende week is de eerste fanclubdagquote:
Uhuh, heerlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doe je goed , had ik ook bij me pa boven ideaal
* even in agenda noterenquote:
Mijn ouders slapen achter in het huis, dus die merken niets. Door de voordeur kan je meteen de trap op naar boven. Ik woon alleen in "eigen" straatje, dus dan zien ze wel een vreemde autoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef heksehiel het volgende:
Hoe neem je dan in godsnaam een ONS mee naar huis
Ik vind het bij jou echt leuk!quote:
thnxquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen achter in het huis, dus die merken niets. Door de voordeur kan je meteen de trap op naar boven. Ik woon alleen in "eigen" straatje, dus dan zien ze wel een vreemde auto
En anders los je het op een andere manier op. Tot nu toe géén problemen mee gehad hoor.
[..]
Ik vind het bij jou echt leuk!
Naar hem thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef heksehiel het volgende:
Hoe neem je dan in godsnaam een ONS mee naar huis
Had ik een paar jaar terug ook zoiets me pa zat bij z'n vriendin , zusje bij haar vriend en ik huis voor me alleenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, heerlijk![]()
Ze hebben hier alleen op mijn "studeer"kamer een kast met zooi en verder is het allemaal mijn zooi
Heb je zoveel ONS over de vloer gehad?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen achter in het huis, dus die merken niets. Door de voordeur kan je meteen de trap op naar boven. Ik woon alleen in "eigen" straatje, dus dan zien ze wel een vreemde auto
En anders los je het op een andere manier op. Tot nu toe géén problemen mee gehad hoor.
[..]
Ik vind het bij jou echt leuk!
quote:
Haha inderdaad. Ach, soms zeg ik weleens "die en die" blijft slapen en dan vinden ze het "goed". Beter dat ik het thuis ga doen, dan ergens in een vies steegje ofzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
Alsof ze die jongen eruit gaan kicken bij hun volwassen dochter.
Nee, dat valt ook wel mee. In ieder geval geen mensen uit de kroeg ofzo en soms als er iemand langs komt, dan zeg ik gewoon "Ja xx blijft slapen"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je zoveel ONS over de vloer gehad?
Dan hoor je de ouders de volgende dag zeggen: HET IS HIER GEEN HOTEL!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En als hij ook nog bij zijn ouders woont?
seks in de autoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan hoor je de ouders de volgende dag zeggen: HET IS HIER GEEN HOTEL!
Waarop je dan snel een banaan van de fruitschaal aftrekt en het huis ontvluchtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit, en nog hoop andere plekken te bedenken.quote:
Miste al het pepermuntje op de kussenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
En de desbetreffende dame meld dat ze een grapje maaktequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarop je dan snel een banaan van de fruitschaal aftrekt en het huis ontvlucht
Waarom vind je het not done en waarom ga je dan wel met een ander mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik neem nooit ONS mee naar huis, los van dat ze het niet erg zouden vinden, vind ik dat not done. Sowieso heb ik zelden vrienden bij mij thuis, spreek altijd af ergens.
Ik heb nog nooit een ONS gehad. Maar scharrel en ik wonen allebei nog thuis. We spraken eigenlijk alleen af als we home alone waren, of niet thuis zeg maar. Ik zou het niet durven ofzo, ik vind het sowieso al niet leuk als er mensen bij mij thuis komen. Spreek liever af in de kroeg of bij diegene thuis, want daar heb ik niets tegen. Vroeger toen ik jong was hadden mijn ouders 24/7 ruzie, nu uit elkaar, maar dat zit er gewoon nog heel diep in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het not done en waarom ga je dan wel met een ander mee?
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou het wel een hele rare situatie vinden als ik met een ONS naar haar huis ga, de klus klaar en dan op de trap haar moeder tegen zou komen
vrienden komen graag bij mij thuisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik neem nooit ONS mee naar huis, los van dat ze het niet erg zouden vinden, vind ik dat not done. Sowieso heb ik zelden vrienden bij mij thuis, spreek altijd af ergens.
Ja joh blijf je een goede avond zegen nou vooruit omdat jij het bent Goeden Avondquote:
Je kent mijn moeder duidelijk nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...
Oke, ik snap hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ONS gehad. Maar scharrel en ik wonen allebei nog thuis. We spraken eigenlijk alleen af als we home alone waren, of niet thuis zeg maar. Ik zou het niet durven ofzo, ik vind het sowieso al niet leuk als er mensen bij mij thuis komen. Spreek liever af in de kroeg of bij diegene thuis, want daar heb ik niets tegen. Vroeger toen ik jong was hadden mijn ouder 24/7 ruzie, nu uit elkaar, maar dat zit er gewoon nog heel diep in.
helaas zit er vrijwel altijd een verschil in fantasie en realiteitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...
Niet wat wij met een ONS bij jouw ouders thuis niet kunnen verhelpen...quote:
Het was met een knipoog bedoeld, Kwaak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zelfs die hebben kans van slagen hoorHet maakt geen drol uit waar mensen elkaar ontmoeten immers, Internet, kroeg of op de damclub. Het draait altijd om twee mensen die elkaar interesant voldoende vinden om iets met elkaar te beginnen. En net als dat de persoon die je op de damclub hebt ontmoet het later toch niet blijkt te zijn, is dat hier ook zo.
![]()
Je weet nooit hoe het in het leven loopt, misschien gaan jullie elkaar wel zo ontzettend missen dat eht uiteindelijk goed komt. Misschien ook niet. En een dramabaas? Nee, daar ga ik je niet voor uitmaken, al is het alleen maar omdat ik zelf 10 keer zo erg ben.quote:Ach gelukkig heb ik nergens spijt van en zou ik het zo nog een keertje doen. Want ondanks dat het nu voorbij lijkt te zijn, heb ik er wel een ontzettend tof en lief persoon aan over gehouden die ik mijn vriend kan noemen. Althans straks wel hoop ik, nu moet ik eerst ff wat tijd er over heen laten gaan om de wond te laten helen (wat een dramabaas ben ik he) maar het is wel zo, ik mis haar nu eigenlijk al een beetje. Maar goed c'est la vie en la vie gaat verder en ik dus ook...
quote:
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wat wij met een ONS bij jouw ouders thuis niet kunnen verhelpen...
quote:
Omg, gelukkig is dat bij mij niet zo:Pquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"En als vriendje bleef slapen, mocht hij mooi op de zolder bij mijn broers slapen. Hoe dan ook, er werd onder mijn ouders dak niet geneukt! En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]. Die enkele keer dat ik wel iemand bij mij uitnodig, alleen goede vrienden, is het nooit raar ofzo, maar ik merk wel dat ik dat niet erg tof vind. Vandaar ook dat ik nooit mijn verjaardag thuis vier. Het is alleen zo stom dat mijn zussen wel grote feesten geven bij ons thuis, dat zou ik nooit doen/durfen ofzo.
Vroeger, toen je je kinderen nog cadeau kreeg bij een bloemkool in plaats van dat je ervoor moest neuken...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"En als vriendje bleef slapen, mocht hij mooi op de zolder bij mijn broers slapen. Hoe dan ook, er werd onder mijn ouders dak niet geneukt! En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
Hihiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze doen ook niet moeilijk, ik doe het gewoon nooit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vroeger was bijna alles beter...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je je kinderen nog cadeau kreeg bij een bloemkool in plaats van dat je ervoor moest neuken...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef mrbox het volgende:
Een ONS mee naar huis nemen lijkt me anders ook helemaal niets hierVoelt gewoon niet tof
Mijn moeder en stiefvader ook niet. Mijn moeder ging er zelfs bij zitten en dan was je van plan de rotzooi de volgende dag op te ruimen omdat je naar de kroeg ging. Kom je thuis, is alles opgeruimd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijk
Zoals?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze doen ook niet moeilijk, ik doe het gewoon nooit.
Jij neukt altijd buiten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn ouders mijn grote voorbeeld zijn?
Haha, dat is zij echt nietquote:
haiquote:
merk je dan niks vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als het een graad of tien vriest
Had eigenlijk gehoopt op de vraag wat niet beter wasquote:
*smelt*quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:48 schreef heksehiel het volgende:
Vroeger toen ik nog op tennis zat en we op woensdagmiddag tossen (=wedstrijdje en dan weet je niet van te voren tegen wie je speelt) deden, dan kon je een wasknijper winnen als je dus won. Als je twee kleine wasknijpers had gewonnen, kon je die ruilen voor een grote. Weet je hoe blij ik daar mee was![]()
Wederom een episode van Oma vertelt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt op de vraag wat niet beter was![]()
Maar om 1 voorbeeld te geven als antwoord op je vraag:
Vroeger toen ik nog op tennis zat en we op woensdagmiddag tossen (=wedstrijdje en dan weet je niet van te voren tegen wie je speelt) deden, dan kon je een wasknijper winnen als je dus won. Als je twee kleine wasknijpers had gewonnen, kon je die ruilen voor een grote. Weet je hoe blij ik daar mee was![]()
Moet je nu eens proberen bij kinderen aan te komen met een wasknijper
*graaft in z'n geheugen Toen me zoon een jaartje of 4 was en de ton van hondenvoer leeg was hebt ie zich de hele dag mee vermaaktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt op de vraag wat niet beter was![]()
Maar om 1 voorbeeld te geven als antwoord op je vraag:
Moet je nu eens proberen bij kinderen aan te komen met een wasknijper
Hoe oud is ie nu?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
*graaft in z'n geheugen Toen me zoon een jaartje of 4 was en de ton van hondenvoer leeg was hebt ie zich de hele dag mee vermaakt
snoepcolaflesjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
Vroeger bij de tennisbaan, had je van die snoepcolaflesjes, en kikkers, enzo. En dan ging ik daar naar de bar met 10 cent ofzo, als mijn ouders aan het tennissen waren, om drie kikkers en vijf colaflessjes te kopen ofzo.
Ik zie het als een hele mooie taak voor ouders van nu en in de toekomst om hun kinderen de waarde van kleine dingen te laten inzien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef heksehiel het volgende:
Ben serieus blij dat ik zulke dingen nog heb meegekregen.
7 nu is het meer nintendo als vermaakquote:
Maar dat kan tegenwoordig toch ook welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben serieus blij dat ik zulke dingen nog heb meegekregen.
quote:
Ze hadden ook van die megagrote spinnen van hetzelfde spul. Die waren nog groter dan je hand. Als ik die nu ergens zie dan MOET ik ze kopen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en ze staat er nog met de goeie kant op
Ik verwachtte een fout cover van deze klassieker...quote:
Beloof me dat als ie wat ouder is, dat je hem het verhaal van de hondenvoerton verteldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
7 nu is het meer nintendo als vermaak
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar dat kan tegenwoordig toch ook welkan me niet voorstellen dat de kids van tegenwoordig zo verwend zijn
Dat hadden wij bij het openlucht zwembad wat hier vroeger was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
Vroeger bij de tennisbaan, had je van die snoepcolaflesjes, en kikkers, enzo. En dan ging ik daar naar de bar met 10 cent ofzo, als mijn ouders aan het tennissen waren, om drie kikkers en vijf colaflessjes te kopen ofzo.
Er zijn maar enkele covers die het vermelden waard zijn. Zoals:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwachtte een fout cover van deze klassieker...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Feest der herkenning! Zo noemde mijn ex me ook altijdNee, geen geintje
Waar is dit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hadden wij bij het openlucht zwembad wat hier vroeger was.
Dat hokje met dat schuine dak was de plek voor schuimblokken, colaflesjes en zulks. De nostalgie
Het bad is sinds 1988 dicht en er staat nu een te klein , lelijk subtropisch pisbad
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer niks...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Er zijn maar enkele covers die het vermelden waard zijn. Zoals:
Mkeyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
paar jaar terug met kennissen sinterklaas kado's wezen kopen, die kinderen hadden al zoveel dat ze niet meer wisten om voor ze te kopen 5 en 3jaar
Het mooie Zuidlaren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waar is dit?
Edit: zie het al aan de link![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Wat deed hij dan met die ton. Dat stinkt zo lijkt me.
Ding heb de hele achtertuin door ge rolt, kroop er in, ze kikker *knuffel ging er in en uit echt lachenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beloof me dat als ie wat ouder is, dat je hem het verhaal van de hondenvoerton verteld
Ja maar Leonard Cohen...quote:
Ow shit, je hoort hier op Fok! niet eerlijk te zijn hè? Ik hoor hier op te scheppen over hoe geweldig fantastisch ik in bed ben enzo... Mijn Fok!-image, wat doe ikquote:
tankpasquote:
Je wil iig kinderenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ik weet ook niet of ik me zou kunnen inhouden met een goed gevulde bankrekening. Vroeger was dat geld er gewoon niet. Mijn kinderen krijgen zelf mijn eten als ze zelf maar niet hongerig naar bed gaan, zeg maar.
Ervan uitgaand dat iedereen de waarheid spreekt hier. NOT.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ow shit, je hoort hier op Fok! niet eerlijk te zijn hè? Ik hoor hier op te scheppen over hoe geweldig fantastisch ik in bed ben enzo... Mijn Fok!-image, wat doe ik
Die koters hadden al meer van de wereld gezien dan ik , 5x in een jaar op vakantie naar alle uithoeken van de wereld , Groot tft scherm in slaapkamer etc..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkeynou hoe verpest je, je eigen kinderen
Hoeft ook niet is nog niet zo laatquote:
Nee, ik wil geen kinderen, was puur hoe ik me kan inleven in de gedachtengang van de huidige oudersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je wil iig kinderenmaar je moet ook een beetje denken wat goed is voor het kind he
Tot half /eind juliquote:
Eén voordeel, als je dan morgen wakker zou worden dan heb je tenminste niet die bom die inslaat en je doet beseffen dat het geen kut droom wasquote:
heb alleen geen zin om wakker te zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoeft ook niet is nog niet zo laat
Ik spreek hier altijd de waarheid... En als het over iets gaat dat ik niet wil vertellen zeg ik gewoon niks...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
Ervan uitgaand dat iedereen de waarheid spreekt hier. NOT.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ow shit, je hoort hier op Fok! niet eerlijk te zijn hè? Ik hoor hier op te scheppen over hoe geweldig fantastisch ik in bed ben enzo... Mijn Fok!-image, wat doe ik
Nee hoor schat, als jij het libido hebt van de Sahara mag je daar best eerlijk over zijn. Dan weten de mannelijke FOK!kers in elk geval waar ze niet heen moeten voor geile neuqsexquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
zou het anders niet erg vinden als vanavond stiekum toch gewoon een boze droom was die morgen weer over gingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eén voordeel, als je dan morgen wakker zou worden dan heb je tenminste niet die bom die inslaat en je doet beseffen dat het geen kut droom was
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ik weet ook niet of ik me zou kunnen inhouden met een goed gevulde bankrekening. Vroeger was dat geld er gewoon niet. Mijn kinderen krijgen zelf mijn eten als ze zelf maar niet hongerig naar bed gaan, zeg maar.
Nee, in de vakantie wordt het duurderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tot half /eind julien dan komt het wel weer goed
Ja, en dat zul je nog wel een paar dagen houden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zou het anders niet erg vinden als vanavond stiekum toch gewoon een boze droom was die morgen weer over ging
Misschien kan ik dan gelijk door naar de friendzone zonder geneukt te zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor schat, als jij het libido hebt van de Sahara mag je daar best eerlijk over zijn. Dan weten de mannelijke FOK!kers in elk geval waar ze niet heen moeten voor geile neuqsex
Ja met zo'n gedachte is dat ook niet heel erg als je geen kinderen neemtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen kinderen, was puur hoe ik me kan inleven in de gedachtengang van de huidige ouders.
Even een paar jagermeisters achter over slaan, hele warme douche en je bent zo vertrokkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb alleen geen zin om wakker te zijn
Zou willen dat het zo zou zijn, maar geloof me, dan zit je ook met vertrouwens-issues en dikke vette onzekerheid of het toch echt wel gaat werkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zou het anders niet erg vinden als vanavond stiekum toch gewoon een boze droom was die morgen weer over ging
Is dat je ambitie, ja?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan gelijk door naar de friendzone zonder geneukt te zijn
Jagermeisterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Even een paar jagermeisters achter over slaan, hele warme douche en je bent zo vertrokken
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Rot op met kutnieuwsIk heb GEEN tankpas.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tot half /eind julien dan komt het wel weer goed
quote:
Ik rij op gasquote:
geen wonder dat je koppakking kapot aan het gaan is dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas42 cent per liter
Al een paar jaartjes een tankpas lekker belangrijk die prijzenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas42 cent per liter
Dat compenseer je ruimschoots met je goddelijke lichaam natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen wonder dat je koppakking kapot aan het gaan is dus
quote:
dat dusquote:
Als ze lelijk is heeft ze ook geen goddelijk lichaam.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat compenseer je ruimschoots met je goddelijke lichaam natuurlijk.
quote:
Je bedoelt dat ik tieten heb? Nou zelfs die hangen erbij van ellendequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat compenseer je ruimschoots met je goddelijke lichaam natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik tieten heb? Nou zelfs die hangen erbij van ellende
Tietenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het soort ellende waar je mij deelgenoot van maakt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
quote:
Pics, anders geloven we je nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het meest walgelijke nummer ooit gemaakt als je het mij vraagt.quote:
Misschien zijn ze nog een beetje in vorm te knedenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan hem gewoon Pm sturenquote:
Dat was mijn lievelingsnummer vroeger. Dat betekende het einde van het schoolfeest enquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het meest walgelijke nummer ooit gemaakt als je het mij vraagt.
Pm mag ook.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Pm mag ook.
Ik ga lekker slapen. zie het morgen wel
trustehhh!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Pm mag ook.
Wat vind je nu van het nummer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:19 schreef heksehiel het volgende:
Dat was mijn lievelingsnummer vroeger. Dat betekende het einde van het schoolfeest enSCHUIFELEN
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn tieten naar iemand ga PM'en die gaat slapenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Pm mag ook.
Ja teveel geschuifel, daar krijg je hang tieten vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was mijn lievelingsnummer vroeger. Dat betekende het einde van het schoolfeest enSCHUIFELEN
Was ik maar gewoon gaan slapen. Nu heb ik die foto gezien en zie ik dat je hartstikke gelijk hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:21 schreef heksehiel het volgende:
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn tieten naar iemand ga PM'en die gaat slapen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ik maar gewoon gaan slapen. Nu heb ik die foto gezien en zie ik dat je hartstikke gelijk hebt...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn tieten naar iemand ga PM'en die gaat slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja teveel geschuifel, daar krijg je hang tieten van
Verstand komt met de jaren!quote:
Maar ben iig wel eerlijk... Sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ik maar gewoon gaan slapen. Nu heb ik die foto gezien en zie ik dat je hartstikke gelijk hebt...
dat zegt de realist in mij ook, de optimist zegt dat het best wel zou kunnen werken gezien omstandigheden..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zou willen dat het zo zou zijn, maar geloof me, dan zit je ook met vertrouwens-issues en dikke vette onzekerheid of het toch echt wel gaat werken
Tot voor kort dacht ik dat je borsten qua vorm kon indelen in appelvormig en peervormig. Nu weet ik dat banaanvormig ook bestaat...quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot voor kort dacht ik dat je borsten qua vorm kon indelen in appelvormig en peervormig. Nu weet ik dat banaanvormig ook bestaat...
Neuken deed je toch al niet dus dat is een hypothetisch probleem.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef heksehiel het volgende:
Ja, maar wie wil er nou verstand neuken? Heb liever mijn pronte, jonge tietjes terug
Gelukkig is er tegenwoordig goede plastische chirurgie er is nog hoopquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil er nou verstand neuken? Heb liever mijn pronte, jonge tietjes terug
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot voor kort dacht ik dat je borsten qua vorm kon indelen in appelvormig en peervormig. Nu weet ik dat banaanvormig ook bestaat...
Vast wel! Zal ik je manager worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef heksehiel het volgende:
Denk je dat er een markt voor is op internet? Kan ik er misschien nog geld mee verdienen
Touché. Maar dat neemt niet weg dat zelf ik er stiekem wel eens over fantaseer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken deed je toch al niet dus dat is een hypothetisch probleem.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig goede plastische chirurgie er is nog hoop
Dan fantaseer je je jonge, pronte borstjes er ook maar bij...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef heksehiel het volgende:
Touché. Maar dat neemt niet weg dat zelf ik er stiekem wel eens over fantaseer.
[naief modus] alleen als jij dan de foto's wil nemen, want dat is zo lastig als ik het zelf moet doen [naief modus]quote:
En dan doe ik dat ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan fantaseer je je jonge, pronte borstjes er ook maar bij...
1, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef Tegan het volgende:
Ik neuk liever een intelligent iemand. Zo een die tijdens de seks priemgetallen opnoemd. Dan dat hij prominente borsten heeft.
[nog naïever modus]Daar hebben ze zelfontspanners voor uitgevonden...[/nog naïever modus]quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:32 schreef heksehiel het volgende:
[naief modus] alleen als jij dan de foto's wil nemen, want dat is zo lastig als ik het zelf moet doen [naief modus]
Jij hebt echt geweldige ideeën...jijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan fantaseer je je jonge, pronte borstjes er ook maar bij...
plastiek tieten zijn geen tietenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig goede plastische chirurgie er is nog hoop
Ikquote:
Deze man verdient een lintje!quote:
[domme blondjes modus] ik heb geen flauw idee hoe dat werktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[nog naïever modus]Daar hebben ze zelfontspanners voor uitgevonden...[/nog naïever modus]
Vooruit dan maar!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:36 schreef heksehiel het volgende:
[domme blondjes modus] ik heb geen flauw idee hoe dat werktKun je me dan helpen? [/domme blondjes modus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |