Lijkt wel een beetje op de pinguin die ik afgelopen vrijdag zagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik krijg weleens te horen "goh! Wat lijk jij op mijn nichtje/iemand die ik ken/bladiebla"
alleen de neppe nieuwe versie van de leader terug te vindenquote:
Nostalgiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oké, deze neem ik van je aanMaar dan moet je wel een ander nummer posten als tegenbod
Andre van duin, Ron bransteder + bordjes die omhoog komen met wie ze moeten zijn met gasten enzoquote:
quote:
Stiekem is het wel een briljant idee ja...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
Geen ideeVast wel! En anders moet je hem even maken, want er zijn genoeg mensen die dat doen.
Staat er Dutch intro onder is het met een Belgisch accent gezongenquote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de pinguin die ik afgelopen vrijdag zag* o nee dat is je avatar
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:07 schreef getl0st het volgende:
Alles om 'wie ben ik' uit mn hoofd te krijgen
Goedenavondquote:
Dat liedje vind ik echt vetquote:
'avond. Heb ik vorige week gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Rondje IJselmeer was relaxed![]()
Daarna nog 2 biertje gedaan in de stad, zodirect film kijken en dan lekker slapen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Rondje IJselmeer was relaxed![]()
Daarna nog 2 biertje gedaan in de stad, zodirect film kijken en dan lekker slapen
Ik ookquote:
valt reuze mee manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
Heb trouwens een foto van mijn verneukte haar
[ afbeelding ]
Je kraag staat nog omhoog.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
leuke muziek om naar te kijkenquote:
Doe wel aan wielrennen als hobby, maar ging nu gewoon even langs het water lopen en even relaxed zittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vroeger was dat een wielerronde , dat doe jij toch niet
je kraag is stukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Is expres hoorquote:
D'r zit wat op je oorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat je avatar beweegtquote:
Ook zelf bedacht net als je tomahawk?quote:
Blame my parents jochiequote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je avatar beweegt
Op mijn werk heb ik geen flashplayer
Wel vet gedaan
Ik vind die rode ogen meer verneukt dan je haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Voelt saai heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
avond singles
Het is weekend![]()
en ik zit hier in me uppie op de bank
quote:
Ik zit er ook heeél de dag mee in mijn hoofdquote:
jaaaa heeeeel saaiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voelt saai heh?
Ik heb m'n zus op de andere bank
Goedkope 3.2 mp telefoonquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind die rode ogen meer verneukt dan je haar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
avond singles
Het is weekend![]()
en ik zit hier in me uppie op de bank
Harder stoten. Net zo lang tot 'ie kapot gaat...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Die lamp is inderdaad zo godverdomme lelijkik zeg het al jaren, maar ze heeft hem van haar opa gekregen ofzo, emotionele waarde blabla
Heb er al zoz vaak mijn kop tegen gestoten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hmm dat heb ik wel een keer met de tv gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Harder stoten. Net zo lang tot 'ie kapot gaat...
je gaat zitten internetten als je bezoek hebt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voelt saai heh?
Dat deed jij ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat zitten internetten als je bezoek hebt?
Doet ze zelf ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat zitten internetten als je bezoek hebt?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alles om 'wie ben ik' uit mn hoofd te krijgen
quote:
Je woont nog thuis bij je ouders?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voelt saai heh?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik wel een keer met de tv gedaan
'per ongeluk ' tegen aan gelopen
Dat ding was al 16 jaar oud, dat kon echt niet meer
Je doet net of het heel gek is als iemand thuis woontquote:
Tijn kent ze ook en HW gaat er ook naartoe (ok, die kan gratis naar binnen en kent ze niet, maar toch) En voormalig lief kent ze ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz kijkt nog een keer goed
Het is echt waariemand die sonata arctica kent
Tsskkkkquote:
Ik ken ze ook, maar ik vind er geen flikker aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz kijkt nog een keer goed
Het is echt waariemand die sonata arctica kent
ik ben gewoon schaamteloosquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eventjes terug.. lang verhaal.. wil je het weten?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je doet net of het heel gek is als iemand thuis woont
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is slim lekker makkelijk en goedkoop
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eventjes terug.. lang verhaal.. wil je het weten?
ohquote:
Sorry, ging even van mijn eigen referentiekader uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tsskkkk![]()
Ik ook
En inderdaad, net alsof dat raar is!
Heb je je eigen badkamer? Dat is wel relaxed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad
En ik heb een eigen verdieping, dus geen problemen mee
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nee, twee kamers en een eigen wc (met fonteintje, haha)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je je eigen badkamer? Dat is wel relaxed.
Doe je goed , had ik ook bij me pa boven ideaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, twee kamers en een eigen wc (met fonteintje, haha)
Maar goed; wij zijn met 3en thuis, dus douchen/in bad gaan/whatever is nooit een probleem.
volgende week is de eerste fanclubdagquote:
Uhuh, heerlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doe je goed , had ik ook bij me pa boven ideaal
* even in agenda noterenquote:
Mijn ouders slapen achter in het huis, dus die merken niets. Door de voordeur kan je meteen de trap op naar boven. Ik woon alleen in "eigen" straatje, dus dan zien ze wel een vreemde autoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef heksehiel het volgende:
Hoe neem je dan in godsnaam een ONS mee naar huis
Ik vind het bij jou echt leuk!quote:
thnxquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen achter in het huis, dus die merken niets. Door de voordeur kan je meteen de trap op naar boven. Ik woon alleen in "eigen" straatje, dus dan zien ze wel een vreemde auto
En anders los je het op een andere manier op. Tot nu toe géén problemen mee gehad hoor.
[..]
Ik vind het bij jou echt leuk!
Naar hem thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef heksehiel het volgende:
Hoe neem je dan in godsnaam een ONS mee naar huis
Had ik een paar jaar terug ook zoiets me pa zat bij z'n vriendin , zusje bij haar vriend en ik huis voor me alleenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, heerlijk![]()
Ze hebben hier alleen op mijn "studeer"kamer een kast met zooi en verder is het allemaal mijn zooi
Heb je zoveel ONS over de vloer gehad?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen achter in het huis, dus die merken niets. Door de voordeur kan je meteen de trap op naar boven. Ik woon alleen in "eigen" straatje, dus dan zien ze wel een vreemde auto
En anders los je het op een andere manier op. Tot nu toe géén problemen mee gehad hoor.
[..]
Ik vind het bij jou echt leuk!
quote:
Haha inderdaad. Ach, soms zeg ik weleens "die en die" blijft slapen en dan vinden ze het "goed". Beter dat ik het thuis ga doen, dan ergens in een vies steegje ofzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
Alsof ze die jongen eruit gaan kicken bij hun volwassen dochter.
Nee, dat valt ook wel mee. In ieder geval geen mensen uit de kroeg ofzo en soms als er iemand langs komt, dan zeg ik gewoon "Ja xx blijft slapen"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je zoveel ONS over de vloer gehad?
Dan hoor je de ouders de volgende dag zeggen: HET IS HIER GEEN HOTEL!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En als hij ook nog bij zijn ouders woont?
seks in de autoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan hoor je de ouders de volgende dag zeggen: HET IS HIER GEEN HOTEL!
Waarop je dan snel een banaan van de fruitschaal aftrekt en het huis ontvluchtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit, en nog hoop andere plekken te bedenken.quote:
Miste al het pepermuntje op de kussenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
En de desbetreffende dame meld dat ze een grapje maaktequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarop je dan snel een banaan van de fruitschaal aftrekt en het huis ontvlucht
Waarom vind je het not done en waarom ga je dan wel met een ander mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik neem nooit ONS mee naar huis, los van dat ze het niet erg zouden vinden, vind ik dat not done. Sowieso heb ik zelden vrienden bij mij thuis, spreek altijd af ergens.
Ik heb nog nooit een ONS gehad. Maar scharrel en ik wonen allebei nog thuis. We spraken eigenlijk alleen af als we home alone waren, of niet thuis zeg maar. Ik zou het niet durven ofzo, ik vind het sowieso al niet leuk als er mensen bij mij thuis komen. Spreek liever af in de kroeg of bij diegene thuis, want daar heb ik niets tegen. Vroeger toen ik jong was hadden mijn ouders 24/7 ruzie, nu uit elkaar, maar dat zit er gewoon nog heel diep in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het not done en waarom ga je dan wel met een ander mee?
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou het wel een hele rare situatie vinden als ik met een ONS naar haar huis ga, de klus klaar en dan op de trap haar moeder tegen zou komen
vrienden komen graag bij mij thuisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik neem nooit ONS mee naar huis, los van dat ze het niet erg zouden vinden, vind ik dat not done. Sowieso heb ik zelden vrienden bij mij thuis, spreek altijd af ergens.
Ja joh blijf je een goede avond zegen nou vooruit omdat jij het bent Goeden Avondquote:
Je kent mijn moeder duidelijk nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...
Oke, ik snap hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ONS gehad. Maar scharrel en ik wonen allebei nog thuis. We spraken eigenlijk alleen af als we home alone waren, of niet thuis zeg maar. Ik zou het niet durven ofzo, ik vind het sowieso al niet leuk als er mensen bij mij thuis komen. Spreek liever af in de kroeg of bij diegene thuis, want daar heb ik niets tegen. Vroeger toen ik jong was hadden mijn ouder 24/7 ruzie, nu uit elkaar, maar dat zit er gewoon nog heel diep in.
helaas zit er vrijwel altijd een verschil in fantasie en realiteitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dan vervolgens vraagt of je nog wat energie voor haar over hebt...
Niet wat wij met een ONS bij jouw ouders thuis niet kunnen verhelpen...quote:
Het was met een knipoog bedoeld, Kwaak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zelfs die hebben kans van slagen hoorHet maakt geen drol uit waar mensen elkaar ontmoeten immers, Internet, kroeg of op de damclub. Het draait altijd om twee mensen die elkaar interesant voldoende vinden om iets met elkaar te beginnen. En net als dat de persoon die je op de damclub hebt ontmoet het later toch niet blijkt te zijn, is dat hier ook zo.
![]()
Je weet nooit hoe het in het leven loopt, misschien gaan jullie elkaar wel zo ontzettend missen dat eht uiteindelijk goed komt. Misschien ook niet. En een dramabaas? Nee, daar ga ik je niet voor uitmaken, al is het alleen maar omdat ik zelf 10 keer zo erg ben.quote:Ach gelukkig heb ik nergens spijt van en zou ik het zo nog een keertje doen. Want ondanks dat het nu voorbij lijkt te zijn, heb ik er wel een ontzettend tof en lief persoon aan over gehouden die ik mijn vriend kan noemen. Althans straks wel hoop ik, nu moet ik eerst ff wat tijd er over heen laten gaan om de wond te laten helen (wat een dramabaas ben ik he) maar het is wel zo, ik mis haar nu eigenlijk al een beetje. Maar goed c'est la vie en la vie gaat verder en ik dus ook...
quote:
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wat wij met een ONS bij jouw ouders thuis niet kunnen verhelpen...
quote:
Omg, gelukkig is dat bij mij niet zo:Pquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"En als vriendje bleef slapen, mocht hij mooi op de zolder bij mijn broers slapen. Hoe dan ook, er werd onder mijn ouders dak niet geneukt! En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]. Die enkele keer dat ik wel iemand bij mij uitnodig, alleen goede vrienden, is het nooit raar ofzo, maar ik merk wel dat ik dat niet erg tof vind. Vandaar ook dat ik nooit mijn verjaardag thuis vier. Het is alleen zo stom dat mijn zussen wel grote feesten geven bij ons thuis, dat zou ik nooit doen/durfen ofzo.
Vroeger, toen je je kinderen nog cadeau kreeg bij een bloemkool in plaats van dat je ervoor moest neuken...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"En als vriendje bleef slapen, mocht hij mooi op de zolder bij mijn broers slapen. Hoe dan ook, er werd onder mijn ouders dak niet geneukt! En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
Hihiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze doen ook niet moeilijk, ik doe het gewoon nooit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vroeger was bijna alles beter...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je je kinderen nog cadeau kreeg bij een bloemkool in plaats van dat je ervoor moest neuken...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef mrbox het volgende:
Een ONS mee naar huis nemen lijkt me anders ook helemaal niets hierVoelt gewoon niet tof
Mijn moeder en stiefvader ook niet. Mijn moeder ging er zelfs bij zitten en dan was je van plan de rotzooi de volgende dag op te ruimen omdat je naar de kroeg ging. Kom je thuis, is alles opgeruimd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijk
Zoals?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |