Ja maar Leonard Cohen...quote:
Ow shit, je hoort hier op Fok! niet eerlijk te zijn hè? Ik hoor hier op te scheppen over hoe geweldig fantastisch ik in bed ben enzo... Mijn Fok!-image, wat doe ikquote:
tankpasquote:
Je wil iig kinderenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ik weet ook niet of ik me zou kunnen inhouden met een goed gevulde bankrekening. Vroeger was dat geld er gewoon niet. Mijn kinderen krijgen zelf mijn eten als ze zelf maar niet hongerig naar bed gaan, zeg maar.
Ervan uitgaand dat iedereen de waarheid spreekt hier. NOT.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ow shit, je hoort hier op Fok! niet eerlijk te zijn hè? Ik hoor hier op te scheppen over hoe geweldig fantastisch ik in bed ben enzo... Mijn Fok!-image, wat doe ik
Die koters hadden al meer van de wereld gezien dan ik , 5x in een jaar op vakantie naar alle uithoeken van de wereld , Groot tft scherm in slaapkamer etc..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkeynou hoe verpest je, je eigen kinderen
Hoeft ook niet is nog niet zo laatquote:
Nee, ik wil geen kinderen, was puur hoe ik me kan inleven in de gedachtengang van de huidige oudersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je wil iig kinderenmaar je moet ook een beetje denken wat goed is voor het kind he
Tot half /eind juliquote:
Eén voordeel, als je dan morgen wakker zou worden dan heb je tenminste niet die bom die inslaat en je doet beseffen dat het geen kut droom wasquote:
heb alleen geen zin om wakker te zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoeft ook niet is nog niet zo laat
Ik spreek hier altijd de waarheid... En als het over iets gaat dat ik niet wil vertellen zeg ik gewoon niks...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
Ervan uitgaand dat iedereen de waarheid spreekt hier. NOT.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ow shit, je hoort hier op Fok! niet eerlijk te zijn hè? Ik hoor hier op te scheppen over hoe geweldig fantastisch ik in bed ben enzo... Mijn Fok!-image, wat doe ik
Nee hoor schat, als jij het libido hebt van de Sahara mag je daar best eerlijk over zijn. Dan weten de mannelijke FOK!kers in elk geval waar ze niet heen moeten voor geile neuqsexquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
zou het anders niet erg vinden als vanavond stiekum toch gewoon een boze droom was die morgen weer over gingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eén voordeel, als je dan morgen wakker zou worden dan heb je tenminste niet die bom die inslaat en je doet beseffen dat het geen kut droom was
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ik weet ook niet of ik me zou kunnen inhouden met een goed gevulde bankrekening. Vroeger was dat geld er gewoon niet. Mijn kinderen krijgen zelf mijn eten als ze zelf maar niet hongerig naar bed gaan, zeg maar.
Nee, in de vakantie wordt het duurderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tot half /eind julien dan komt het wel weer goed
Ja, en dat zul je nog wel een paar dagen houden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zou het anders niet erg vinden als vanavond stiekum toch gewoon een boze droom was die morgen weer over ging
Misschien kan ik dan gelijk door naar de friendzone zonder geneukt te zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor schat, als jij het libido hebt van de Sahara mag je daar best eerlijk over zijn. Dan weten de mannelijke FOK!kers in elk geval waar ze niet heen moeten voor geile neuqsex
Ja met zo'n gedachte is dat ook niet heel erg als je geen kinderen neemtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen kinderen, was puur hoe ik me kan inleven in de gedachtengang van de huidige ouders.
Even een paar jagermeisters achter over slaan, hele warme douche en je bent zo vertrokkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb alleen geen zin om wakker te zijn
Zou willen dat het zo zou zijn, maar geloof me, dan zit je ook met vertrouwens-issues en dikke vette onzekerheid of het toch echt wel gaat werkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zou het anders niet erg vinden als vanavond stiekum toch gewoon een boze droom was die morgen weer over ging
Is dat je ambitie, ja?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan gelijk door naar de friendzone zonder geneukt te zijn
Jagermeisterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Even een paar jagermeisters achter over slaan, hele warme douche en je bent zo vertrokken
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Rot op met kutnieuwsIk heb GEEN tankpas.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tot half /eind julien dan komt het wel weer goed
quote:
Ik rij op gasquote:
geen wonder dat je koppakking kapot aan het gaan is dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas42 cent per liter
Al een paar jaartjes een tankpas lekker belangrijk die prijzenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas42 cent per liter
Dat compenseer je ruimschoots met je goddelijke lichaam natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen wonder dat je koppakking kapot aan het gaan is dus
quote:
dat dusquote:
Als ze lelijk is heeft ze ook geen goddelijk lichaam.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat compenseer je ruimschoots met je goddelijke lichaam natuurlijk.
quote:
Je bedoelt dat ik tieten heb? Nou zelfs die hangen erbij van ellendequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat compenseer je ruimschoots met je goddelijke lichaam natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik tieten heb? Nou zelfs die hangen erbij van ellende
Tietenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het soort ellende waar je mij deelgenoot van maakt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef heksehiel het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |