quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:00 schreef Acinonyx het volgende:
IKEA hoeft niet afgezaagd te zijn, dat stort uit zichzelf wel in mekaar
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:00 schreef Acinonyx het volgende:
IKEA hoeft niet afgezaagd te zijn, dat stort uit zichzelf wel in mekaar
Ik ben niet iedereenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:59 schreef henkde_j het volgende:
Waarom moet iedereen van die zogenaamd grappige opmerkingen maken als het over Ikea gaat.
Volgens mij sla je hier de spijker op z'n kop. Het zijn vaak de meest humorloze mensen die met deze opmerkingen komen aanzetten. En zelf hebben ze dan een lolquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:01 schreef Biogarde het volgende:
Voor veel mensen is zo'n opmerking een lichtpuntje in het hopeloze leventje welke ze lijden. Er moet een siddering van genot door hun lichamen gaan. Kan niet anders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een machtig geile kast, hoe liggen de prijzen daar ongeveer van?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:05 schreef dagdag het volgende:
koop trouwens dan een versace kast
[ afbeelding ]
de complete set 3500quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
wat een machtig geile kast, hoe liggen de prijzen daar ongeveer van?
Dan moet je wat minder vreten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:26 schreef cheqy het volgende:
Omdat IKEA troep verkoopt, daarom.
Wij hebben een bed van IKEA en dat is van de week aan mijn kant gewoon doormidden gebroken. En dan heb ik het niet over de lattenbodem maar over de buitenkant van het ledikant.
Ik heb er een stapel boeken onder moeten doen tot we wat anders hebben.
dus omdat er met jouw bed wat gebeurd, is direct alles van Ikea troep?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:26 schreef cheqy het volgende:
Omdat IKEA troep verkoopt, daarom.
Wij hebben een bed van IKEA en dat is van de week aan mijn kant gewoon doormidden gebroken. En dan heb ik het niet over de lattenbodem maar over de buitenkant van het ledikant.
Ik heb er een stapel boeken onder moeten doen tot we wat anders hebben.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:05 schreef dagdag het volgende:
koop trouwens dan een versace kast
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |