Het is ook een schatje, ze woont bij m'n moeder maar elke keer dat ik even langs ga begint ze al te schreeuwen als ik nog ergens bij de voordeur sta! Stoere oude tante is het, moeders heeft een nieuwe pup, ze moet er niet zoveel van hebben maar laat zich ook niet kennen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
Rocka, wat een schat. En dan met al die jaren tóch nog zo stoer opkijken hè?
Dat is van de ouderdom, vroeger had ze dat namelijk niet.quote:
Sterkte voor straks!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:35 schreef Disana het volgende:
Ik had net een nieuwjaarskaart gemaakt waarop mijn PoePoe staat, maar nu is ze volgens mij langzaam stervende. Ze miauwt ineens heel anders, wil voortdurend eten, trekt zich terug en liet net haar plas in haar doos lopen. We gaan over twee uur met haar naar de dierenarts.
PoePoe kwam anderhalf jaar geleden uit het asiel, waar ze haar op 10+ hadden geschat. Onze dierenarts schatte haar vorig jaar op 14+. PoePoe is de grote vriendin van Safaa van anderhalf, die haar zeker zal missen.
Deze foto is van afgelopen juli.
[ afbeelding ]
Mijn medeleven, het valt niet mee he. Zeker niet na zoveel jaar. PoePoe heb ik pas een dik jaar, maar we hebben haar zien groeien van depressieve kat naar een dame met een grote mond. We zullen haar zeker missen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:42 schreef Klonk het volgende:
ik duim voor je dat het goed komt, ik weet sinds gistermorgen hoe naar het is om een kat na 12 jaar in te laten slapen...
Ze is er nog. Ik moet morgenochtend terugkomen zodat ze uitgebreid onderzoek kunnen doen (schildklier, bloed). Blijkbaar was daar nu geen tijd meer voor. Ze heeft zich kranig gehouden.quote:
Ja die noemde hij al, in verband met het vele eten ineens. Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
Spannend nog wel! Maar misschien is het bijv schildklier, waar goede medicatie voor is.
Ik duim nog even met je mee hoor
Okeequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Ole het volgende:
Die van mij eet ook best veel, en komt geen gram aan. Vorig jaar rond deze tijd is hij nog helemaal gecheckt, en toen was alles goed. Binnenkort moet hij toch weer voor zijn prikje, dan kunnen ze daar ook weer even naar kijken.
Zoe en nu weer foto's
Ach gos. En wat een leeftijden. Ze zien er op deze foto's nog best stevig uit trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Poepoe
Ik hoop dat de oppepmiddelen helpen!
Hier nog 2 foto's van 2 oudjes bij elkaar:
[ afbeelding ]
Lucky (16 geloof ik) en Ziggy (18 ongeveer)
[ afbeelding ]
En wakkerBeetje onscherp helaas.
Hierna was dit lieflijke tafereeltje gelijk afgelopen trouwens, want Ziggy haat Lucky en Lucky (2 keer zo groot) is bang van Ziggy omdat ze altijd blaast naar hem
Lucky is nog best gevuld jaquote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach gos. En wat een leeftijden. Ze zien er op deze foto's nog best stevig uit trouwens.
Sterkte voor Poepoe. Hopelijk werken de oppepmiddelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef Disana het volgende:
PoePoe heeft een dermate grote bloedarmoede dat de dierenarts denkt aan een tumoreuze toestand in het beenmerg. Ze krijgt nu oppepmiddelen en als die helpen, zouden het geen tumoren zijn. Ik mag haar straks ophalen.
[ afbeelding ]
Stress? Ik hoop dat daar iets aan te doen is. Ik sprak vandaag een vrouw bij de dierenarts die een anti-stress stekker voor haar katten kwam halen die volgens haar uitstekend werkt. Is dat misschien een idee?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lucky is nog best gevuld jaWel een klein beetje afgevallen de laatste tijd (stress). Ziggy is een zak met botjes
Ze weegt 2.5 kilo.
Aww dankjewel. De dierenartsassistente was ook helemaal weg van haar.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sterkte voor Poepoe. Hopelijk werken de oppepmiddelen.
Het is wel een mooierd.
Ja, dat kunnen we wel eens proberen. Hij moet denk ik ook gewoon even wennen aan een nieuwe thuissituatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Stress? Ik hoop dat daar iets aan te doen is. Ik sprak vandaag een vrouw bij de dierenarts die een anti-stress stekker voor haar katten kwam halen die volgens haar uitstekend werkt. Is dat misschien een idee?
2,5 kilo is niet veel meer nee. Maar zolang ze zich goed voelt moet het kunnen.
Ach die arme Lucky, die heeft veel voor z'n oude kiesjes gekregen. Ja probeer die stekker dan eens en verder kun je hem eigenlijk alleen maar veel verwennen. Misschien werkt die stekker ook wel op de krengigheid van Ziggy.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we wel eens proberen. Hij moet denk ik ook gewoon even wennen aan een nieuwe thuissituatie.
En Ziggy is dunner geweestToen we haar kregen woog ze 1,6 kg (schildklierproblemen) dus dan is 2,5 nu best veel, het is ook een heel klein poesje
Ik ga het eens testen ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach die arme Lucky, die heeft veel voor z'n oude kiesjes gekregen. Ja probeer die stekker dan eens en verder kun je hem eigenlijk alleen maar veel verwennen. Misschien werkt die stekker ook wel op de krengigheid van Ziggy.
Ik zal eens kijken of ik een foto van mijn minipoes kan vinden. Maar die is 'nog maar' ongeveer 12 dus ik weet niet of ze hier wel mag prijken
Citroen, wat een leuke naamquote:Op woensdag 30 december 2009 @ 16:03 schreef BramKVO het volgende:
Zou hier graag een foto plaatsen van onze Citroen (zie In Memoriam #2 ) , maar dit kan enkel via URL zie ik ... Er staat wel een foto van mijn kat op facebook, maar verder staan ze gewoon in een map op mijn computer ...
Ik upload mijn foto's altijd naarquote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef BramKVO het volgende:
Zou hier graag een foto plaatsen van onze Citroen (zie In Memoriam #2 ) , maar dit kan enkel via URL zie ik ... Er staat wel een foto van mijn kat op facebook, maar verder staan ze gewoon in een map op mijn computer ...
bedankt, zijn moeder heette trouwens Appelsientjequote:Op woensdag 30 december 2009 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Citroen, wat een leuke naam
Heel veel sterkte
Tja, mijn panter is 5 kg en werd te licht bevonden door DA.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we wel eens proberen. Hij moet denk ik ook gewoon even wennen aan een nieuwe thuissituatie.
En Ziggy is dunner geweestToen we haar kregen woog ze 1,6 kg (schildklierproblemen) dus dan is 2,5 nu best veel, het is ook een heel klein poesje
eentje van mij gaat eerst uitgebreid lopen draaien op het toetsenbord...........staan opeens allerlei functies aan waar ik het bestaan niet van wistquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Ole het volgende:had van de week hetzelfde toen ik met mijn laptop bezig was. Hij vertikte het gewoon om eraf te gaan!
altijd leuk inderdaad... ik ken het probleemquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
eentje van mij gaat eerst uitgebreid lopen draaien op het toetsenbord...........staan opeens allerlei functies aan waar ik het bestaan niet van wist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |