Robert heeft een schildklierprobleem, waar hij 2 keer per dag 1 tabletje voor moet hebben. Hij krijgt zalf in zijn ogen omdat zijn traanbuizen onvoldoende vocht aanmaken. En hij heeft ook af en aan diarree. Ze kunnen hem moeilijk op dieetvoer zeten (voor bijvoorbeeld gevoelige darmen), omdat hij niet wil eten als hij in een hokje moet. Hij eet wel gezellig tussen alle katten, maar dan is dieetvoer dus wat lastig.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
TofHelaas heb ik hier al twee dames rondlopen die niets moeten hebben van andere katten, anders had ik haar wel opgehaald. Wat is er mis met Robert?
Zeg me dat je die als kerstkaart hebt gebruiktquote:Op donderdag 24 december 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Hier dan! Bejaarde Ziggy:
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad, qua uiterlijk vooral. Ze is best een pittig tantetje. Kammen doen we met flinke pauzes. Net beet ze al in de kam. En ik heb net in haar bekkie gekeken. Ik had weinig licht en ze werkte niet mee, maar ik zag eigenlijk geen tanden.... Ik heb wel hoektanden gevoeld in mijn hand toen ze beet en die lieten ook afdrukken achter, dus ze heeft wel wat, maar niet veel meer..:-Dquote:Op donderdag 24 december 2009 19:55 schreef Duderella het volgende:
Och wat een zoetje (uiterlijk dan) is Cindy. Wat lief dat je zo goed voor haar zorgt en haar accepteert zoals ze nu eenmaal inmiddels is.
O en wat een mooi uitzicht heb je!
Ze vindt aaien en kammen heel erg lekker. Maar niet zo lang achter elkaar. Ze gaat heel hard spinnen als je haar kamt, maar op een gegeven moment vindt ze het genoeg. Het is gewoon een beetje allemaal op haar terms en dat is prima. Wij zijn gehoorzame kattebaasjes...:-D Ze schrikt nog wel heel erg als ze in de keuken of een 'nieuwe' kamer loopt en we 'betrappen' (lees: lopen langs) haar. Dan sjeest ze terug naar de woonkamer. Maar je kunt haar dan wel weer direct aaien.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Duderella het volgende:
Zou je haar al wel kammen dan? Misschien gewoon lekker even wennen en dan maar desnoods een beetje vervilten?
En zo weinig tandjes meer! Dus je moet flink prakken voor haar?
Ik vind haar een superbes. Zo wijs als ze in de camera kijkt!
O wat fijn dat kammen dus een beetje verwennerij is (tot madam er weer genoeg van heeft!) Wel herkenbaar trouwens, dat plots omslaan van een kat, als ze geborsteld wordt. Van intens genot naar plotselinge nijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:11 schreef Phedre77 het volgende:
[..]
Ze vindt aaien en kammen heel erg lekker. Maar niet zo lang achter elkaar. Ze gaat heel hard spinnen als je haar kamt, maar op een gegeven moment vindt ze het genoeg. Het is gewoon een beetje allemaal op haar terms en dat is prima. Wij zijn gehoorzame kattebaasjes...:-D Ze schrikt nog wel heel erg als ze in de keuken of een 'nieuwe' kamer loopt en we 'betrappen' (lees: lopen langs) haar. Dan sjeest ze terug naar de woonkamer. Maar je kunt haar dan wel weer direct aaien.
Nee, ze eet gewoon brokjes en nat voer. Ik laat het wel controleren binnenkort. Als ze gewend is, en wat is bijgekomen, doen we een dierenartscontrole.
Ik ben wel ontzettend benieuwd waar ze vandaan komt en wat voor leven ze heeft gehad. Maar daar komen we nooit achter. Jammer.
Ik heb die foto 2 dagen geleden ofzo gemaaktquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 19:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg me dat je die als kerstkaart hebt gebruikt!
Wat een onwijs leuke foto
Zou ik zeker doen. Hij is zó gaaf!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef MissBliss het volgende:
Agos al die lieve oudjes hierZo kwetsbaar.
[..]
Ik heb die foto 2 dagen geleden ofzo gemaakt![]()
Misschien bewaar ik hem voor volgend jaar
Ik vind Panter wel superstoer zeg, zo op d'n oud'n dag.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef T_E_O het volgende:
Ik wil u allen voorstellen aan Panter en Spookje, de twee bijna-15-jarige poezen bij m'n pa en ma:
Panter (van een camping in noord-Frankrijk meegenomen als jonkie):
[ afbeelding ]
Spookje (van een particulier hier in de buurt):
[ afbeelding ]
Oh, statige Ziggy!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Hier dan! Bejaarde Ziggy:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |