quote:
Dan ga ik het eens bij een grote C1000 proberen, dubbele winkansquote:Op zondag 7 juni 2009 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eensch
Misschien bij een grotere supermarkt Tim?
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef Etcetera het volgende:
NCIS seizoen 5 discversies eindelijk te downloaden
quote:Me: “911, what is your emergency?”
Caller: “You have to help me! Someone has been following me all day!”
Me: “Can you give a description of the person?”
Caller: “She’s all black, taller than me, and no face.”
Me: “Ma’am…that’s your shadow.”
Caller: “A what?”
Me: “Ma’am, a shadow is seen as a reflection of yourself when the sun is at a certain angle.”
Caller: “Oh my GOD! It’s like a fairy!”
Me: “No, it–”
Caller: “OH MY GOD, EVERYONE! I HAVE A FAIRY!”
Me: “Have a nice day, ma’am.”
quote:Customer: “You have to help me, I don’t know what to do!”
Me: “Calm down, ma’am. How can I help you?”
Customer: “My husband and I bought a big screen TV last week from this store.”
Me: “What’s the problem with it?”
Customer: “I want it out of my house! Is there anything you can do?”
Me: “Is it not functioning properly?”
Customer: “No. It works perfectly, that’s the problem. Every night, our house turns into a sports bar, all his friends come over to watch TV until 3 am and I can’t get any sleep! They eat all the food I cook, they broke my grandmother’s crystal vase and they spilled beer all over the rugs! I want my house back!”
Me: “Well, you know ma’am, you could always turn the tables.”
Customer: “What?”
Me: “You have girlfriends, right?”
(The woman’s face displays a grin of diabolical proportions.)
Customer: “You have DVDs here, right?”
Me: “Just over there…”
Customer: “Thank you very much for your help!”
(I took my break just after that and saw the woman carrying in her arms at least a dozen DVDs. Among them: the Sex and the City movie, Terms of Endearment, Sweet November, Steel Magnolias, Legally Blonde, Divine Secrets of the Yaya Sisterhood and even Gone with the Wind. Her husbands’ beer buddies never stood a chance.)
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Two goldfish in a tank. One turns to the other and says, "this is an unusual form of transport for basically peaceful aquatic creatures."
Welkom terugquote:Op zondag 7 juni 2009 15:10 schreef MadMaster het volgende:
En weer terug vanuit Andalusië
.....................
En nu ben ik toe aan vakantie...
Wow, dat is wel balen, zeg. Zeker de laatste keer dat je met Transavia vliegt?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:10 schreef MadMaster het volgende:
*knip*
Dat dacht ik ook vannacht...quote:
Ook dat zei ik vannacht, maar helaas kom je ze binnen Europa nog wel eens tegen naar bepaalde bestemmingen. Ik zeg dus nog niet 'nooit', maar ga eerst even een briefje schrijven met wat declaraties erbij. Eens kijken hoe ze daar op reageren en dat zal e.e.a. mede bepalen...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wow, dat is wel balen, zeg. Zeker de laatste keer dat je met Transavia vliegt?
Onderhoud door hagelschade dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
onderhoud? Hagelschade zul je bedoelen.
KLM is de moeder van Transavia en die konden gisteren geen toestellen aan Transavia beschikbaar stellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij zijn ze er bij Transavia pas later achtergekomen (weet ik niet zeker) en toen was er ineens paniek. Geen idee waarom andere maatschappijen dit probleem niet hadden. Misschien heeft de KLM voldoende reserve toestellen?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ren even gauw langs, want bent bezig met voorbereidingen voor morgen, maar vandaag heb ik dan toch eindelijk mijn schilderij gekregen
[ afbeelding ]
Nem, nogmaals superbedankt voor het ophalen & stallen van dit gevaarte![]()
![]()
En wat een lieve vader heb jehij heeft er zelfs nog beschermhoekjes opgedaan
Ik heb jullie later ook nog gezocht, maar helaas.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had je nog gezocht gisteren, Cobra. Maar kon je niet meer vinden.
Radio Rental was inderdaad goed man
De rest van de bluesbands ook trouwens!
Jazz is inderdaad goed verlopen, was echt leuk
's Nachts nog wel iemand met z'n blote vuist een winkelruit zien inslaan waar toch verdacht weinig bloed aan te pas kwam.
MaJo heeft nog kortdaat opgetreden bij een vechtpartijtje maar daar lees je vast later de juicy details over
Zulke?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me voor het eerst in tijden nat laten regenen op de fiets![]()
Dus nu in campingsmoking en pantoffels achter de laptop
Nee, ik heb wolvenquote:
Die blijven toch niet echt graag stilstaan, als je hun staart omhoog trekt en hard wil schoppen om er pantoffels van te maken?quote:
Ik steek er een voet in en ze zijn poesliefquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die blijven toch niet echt graag stilstaan, als je hun staart omhoog trekt en hard wil schoppen om er pantoffels van te maken?
Dan heb je mazzel.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik steek er een voet in en ze zijn poeslief
Ik daag ze nu al een tijdje uit en ze geven alleen warmtequote:Op zondag 7 juni 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel.Normaal vreten ze je voet op.
Als je ze niet draagt, mogen ze dan wel onder je bed slapen?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik daag ze nu al een tijdje uit en ze geven alleen warmte
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ze niet draagt, mogen ze dan wel onder je bed slapen?
Ah, echte huiswolven dus. Wel goed eigenlijk. Anders ben je ze zo kwijt als je een keer de voordeur open laat staan.quote:
Ja, en dan zouden ze ruzie krijgen met de kat, maar dat is nu niet het gevalquote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, echte huiswolven dus. Wel goed eigenlijk. Anders ben je ze zo kwijt als je een keer de voordeur open laat staan.
Laat me raden, de kat is de baas over ze?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, en dan zouden ze ruzie krijgen met de kat, maar dat is nu niet het geval
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden, de kat is de baas over ze?
Ik ken een konijn wat dat had met een wolf.quote:
Maar dat is killer rabbit, daar staat geen maat opquote:Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken een konijn wat dat had met een wolf.
[ afbeelding ]
Hard schoppen en hij past voor maat 34-44.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat is killer rabbit, daar staat geen maat op
Dat gaat mij passen, maar ik heb al wolvenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hard schoppen en hij past voor maat 34-44.
Dan wil iemand anders in de SC Killer Rabbit vast wel als pantoffel. Alhoewel, het is er natuurlijk maar één.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat mij passen, maar ik heb al wolven
Wil jij niet dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wil iemand anders in de SC Killer Rabbit vast wel als pantoffel. Alhoewel, het is er natuurlijk maar één.
Ik heb nummer 2 al gevonden;quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nummer 2 al gevonden;
[ afbeelding ]
Welles. Kijk maar naar de oren!quote:
ja maar...quote:
ja maar.... het is wel een leuke foto eigenlijk.quote:
dat zekerquote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ja maar.... het is wel een leuke foto eigenlijk.
Veel kijk plezier danquote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zeker
en nu ga ik andere tijden sport kijken
meestal zijn dat leuke documentaires
Als ik 'm maar niet hoef in te leveren. Ik wil 'm als pantoffel.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, daar is dat konijn. Ze waren hem al kwijt op de set van The Holy Grail
En nu?quote:
One,quote:Op zondag 7 juni 2009 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Thou shall count till three.
blijf geniaalquote:
Toch die film maar weer eens kijken!quote:
als ik een letter vergeet hoef jij dat niet te doenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als ik een letter vergeet hoef jij dat niet te doen
Mooi!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Avondje werk, maar dan heb je ook wat
vetquote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Avondje werk, maar dan heb je ook wat
Oh jaquote:Op zondag 7 juni 2009 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Wanneer begin je aan die van de OP?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja
Ik vind iarl's idee wel leuk: niet teveel gedoe, vrij strakEn ik zat te overwegen om de ploaties te verwijderen van de vaste gasten?
De pest is gewoon dat het nogal veel prutswerk is om in elkaar te knippen en plakkenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets heel erg moois voor in de plaats komen.
Jij mag 'm maken dus ook bepalen hoe die er uit gaat zien.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De pest is gewoon dat het nogal veel prutswerk is om in elkaar te knippen en plakken
Trustequote:
Ik denk dat ik de foto van de kat/konijn als achtergrond ga gebruiken op mijn werk.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft 'mVind die klok mooier
Tuurlijk, foto's van iedereen van de SC.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te kijken of ik nog meer gadgets op m'n desktop kwijt kan
Onze namen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nooit foto's op m'n desktopVind ik al snel te druk
Ook goed.quote:
Ik ook. Maar ik denk dat ze het niet passend gaan vinden mbt de werkplek.quote:
Daarom ga ik de foto ook gewoon gebruiken.quote:
Mag je eindelijk mee doenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen naar de studio, daarom vandaag toch maar weer eens 1 tegen 100 bekeken. Het decor is wel veranderd sinds ik het voor het laatst zag! Ik ben benieuwd
Dus je bent niet zo verslaafd als ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen naar de studio, daarom vandaag toch maar weer eens 1 tegen 100 bekeken. Het decor is wel veranderd sinds ik het voor het laatst zag! Ik ben benieuwd
Nee joh, doe een Citaro.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook goed.Dan hou ik het bij het kat/konijn. Als zullen mijn collega's dat niet leuk gaan vinden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |