Je doet moeilijkquote:
Dat kun je niet echt vergelijken met Strongbow Cider.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:49 schreef Etcetera het volgende:
Zal eens informeren of ze dat in onze stamkroeg ook schenken. Vind apfelcorn wel te drinken namelijk
Appelsap. Alleen met wat meer effect als je na een aantal flessen opstaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je doet moeilijkWaar smaakt strongbow naar dan
Jamajamaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je niet echt vergelijken met Strongbow Cider.
Lama, gewoon eens proeven dan.quote:
Guinness is heerlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe eens gek, drink cider.
Indien niet lekker, neem een Guinness. Dat vind iedereen lekker
Cider, Strongbow of bothquote:
Dat waag ik te betwijfelen. Maar als Pitt weer eens Guinness heeft zal ik een slokje bietsenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe eens gek, drink cider.
Indien niet lekker, neem een Guinness. Dat vind iedereen lekker
Strongbow en een cider. Al denk ik niet dat er veel plekken zijn waar je een Franse of Belgische cider kunt halen.quote:
Euhm, proberen tijdens een meet. Dan zijn er altijd wel mensen die het wel lusten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef Etcetera het volgende:
Weet je wat de pest is van drank testen: je moet zo vaak meteen een hele fles kopen, een liter ofzo. wat nou als je het niet lustDag geld
Ik ga m'n sig aanpassenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, proberen tijdens een meet. Dan zijn er altijd wel mensen die het wel lusten.
met de toevoeging "op fok" anders hierbij het verzoek om je lan meetings ook te verwijderenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga m'n sig aanpassenIk doe niet aan meetings
Ik zeg toch niet een meet met ons? Misschien een Lan meet oid. Coevorden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga m'n sig aanpassenIk doe niet aan meetings
Dat zijn geen meetingsquote:Op zondag 7 juni 2009 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met de toevoeging "op fok" anders hierbij het verzoek om je lan meetings ook te verwijderen
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met de toevoeging "op fok" anders hierbij het verzoek om je lan meetings ook te verwijderen
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet een meet met ons? Misschien een Lan meet oid. Coevorden?
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn geen meetingsDat zijn feestjes
En onze meets zijn geen feestjes?quote:
Vanuit mijn optiek zijn dat meetingsquote:
quote:
quote:
Ook als je voor een Guinness kunt kiezen?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik weer eens in een pub ben dan zal ik ook eens een pint bestellen
De volgende keer gewoon de Guinness voor zijn neus weg kapen en zeggen dat hij de Bob is.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef Etcetera het volgende:
De pest van Guinness bij mij is dat wanneer Pitt het bestelt we in de Stad zijn en ik dan meestal Bob en dus niet drink
Vast wel.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
Is er trouwens al bericht van PS of alles goed gaat?
En buiten de spits?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt tegenwoordig bij bv de Expo dobbelstenen kopen, staat op 'Ik drink!'/'Jij drinkt!' of 'Ik rij!'/'Jij rijdt!' Vind ik wel grappig
Maar ik vind Bobben niet erg. Met 130 over een lege snelweg knallen is tof
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wg had een smssessie met haar gehad, dat ze nog vertraging had door een springer voor de trein maar ze was op tijd aangekomen
spits in de nachtquote:
geen nieuws is goed nieuws?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het vliegveld in Brussel, maar daarna?
Spits? Ze woont in Groningen......quote:
Zijn er bij jullie geen wegwerkzaamheden dan?quote:
Daar gaan we dan maar vanuit.quote:geen nieuws is goed nieuws?
Ja en het staat hier nooit vast zekerquote:Op zondag 7 juni 2009 00:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Spits? Ze woont in Groningen......
oh, en 130, da's 10 te hard.
Niet echt mijn winkel zie ik.quote:
's Nachts zélden tot nooit gelukkigquote:Op zondag 7 juni 2009 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er bij jullie geen wegwerkzaamheden dan?
Ik hoor anders nooit op het nieuws dat er een file op de A-46 staat.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en het staat hier nooit vast zeker
's nachts kan dat best
Ruilen?quote:
Probeer de A7quote:Op zondag 7 juni 2009 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor anders nooit op het nieuws dat er een file op de A-46 staat.
Ik zeg het wel verkeerd trouwensquote:
Die hoor ik wel eens voorbij komen. 2km file oid.quote:
Is dat het stuk waar ook verkeerslichten in zitten?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel eens dik een half uur gedaan over het stuk CS - Julianaplein. Doe je normaal misschien 10 minuutejs over. Het zat mśśrvast
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het stuk waar ook verkeerslichten in zitten?
Daar heb ik ook wel eens vastgestaan, onderweg naar de Eemshaven.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kruising A28/A7 bij de zuidelijke ringweg van Groningen
Thxquote:Op zondag 7 juni 2009 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even wat meer uitleg over Strongbow vs. Jillz.
Beide drankjes zijn commerciele ciderproducten en dus niet echt te vergelijken met de originele ambachtelijke ciders. Neemt niet weg dat ze goed te drinken zijn. Volgens mij zit Strongbow dichter bij de originele ciders dan Jillz.
Cider maak je van ciderappels. Hoewel niet giftig is het niet aan te raden om deze los te eten, omdat ze nogal veel zuur of tannine bevatten. Hier kan je een drankje van maken, dat cider genoemd wordt. Strongbow is een voorbeeld van een commercieel soort cider en is wat zurig en bitterig met niet heel veel koolzuur. Het lijkt minder bitter te zijn dan pils.
Jillz noemt zichzelf een 'refreshing cider blend' en heeft dus minder met cider te maken, hoewel er bij dit drankje meer een appelsmaak is zoals je gewend bent. Stel je Dubbelfrisss met wat alcohol voor en dan zit je al redelijk bij Jillz in de buurt.
Samenvatting: Strongbow is meer een alternatief voor bier, Jillz meer een alternatief voor witte wijnquote:
Wel Dubbelfrisss? Dan kan je JiIlz wel proberenquote:
Dat krijg ik wel wegquote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel Dubbelfrisss? Dan kan je JiIlz wel proberen. Ik bedoelde niet dat het naar wijn smaakt
Daarom lijkt Jillz me ook zo viesquote:Op zondag 7 juni 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Samenvatting: Strongbow is meer een alternatief voor bier, Jillz meer een alternatief voor witte wijn
Ik ga ff hiermee wakker wordenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef Cobra4 het volgende:![]()
Nog even lekker aan het na genieten van gisteren avond. Even lekker relaxen met de cd van Radio Rental spelend op de achtergrond.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met buikpijn/krampen na het drinken van cola? Ik heb het nu een paar keer gehad en ik vermoed dat het door de cola komt, maar ik weet het niet zeker. Werd vannacht wakker met krampen, ik naar de wc en daar heb ik wel een tijdje gezeten
Drink je nu een ander merk/type dan normaal?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met buikpijn/krampen na het drinken van cola? Ik heb het nu een paar keer gehad en ik vermoed dat het door de cola komt, maar ik weet het niet zeker. Werd vannacht wakker met krampen, ik naar de wc en daar heb ik wel een tijdje gezeten
Gewoon coca cola, normale versie, net als anders.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drink je nu een ander merk/type dan normaal?
Nope, geen ervaring mee.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Hm, dan kan dat het niet zijn. Ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon coca cola, normale versie, net als anders.
ga een avond aan de jizzzzzzzzz, zit ook koolzuur in toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik drink zelden andere koolzuurhoudende dranken
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ga een avond aan de jizzzzzzzzz Strongbow, zit ook koolzuur in toch?
Blluuuuugquote:
dat smaakt naar een staalsoort, echt te goorquote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BlluuuuugIk lust bijna alles wat betreft drinken, maar Spa Rood vind ik niet te zuipen
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is vanille-cola eigenlijk ergens in Nederland nog te krijgen? Tijd terug dat ik het in een supermarkt heb gezien.
Eenschquote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat smaakt naar een staalsoort, echt te goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |