Rook je dan niet? dacht dat ze dat bedoeldequote:
Joey je bent een mafkees!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof uiteraard wel in het algemene sprookje!!!!!
Ik bedoelde het trws ook niet vervelend. Sterkte.
En 1 tip: Neuken met een ander helpt
Nou nou... Eerst wat onnozele spelletjes, maar t neuken staat wel vast...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit hadden we nog niet vast gesteld he!
Ik rook niet neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Rook je dan niet? dacht dat ze dat bedoelde
wat heb je gedaan aan de op?quote:
Nee als iemand echt verdrietig ergens om is dan ga ik niet nog eens natrappen. En liefdesverdriet is gewoon kutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Joey je bent een mafkees!!!
enne...neuken ff niet hoor! leuke dingen doen wel
ik gelofo wel dat je het niet lullig bedoelt, ik kan wel om jou lachen altijd....
en knap hoor dat je niet verder loopt te stoken
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik rook niet nee
gokte ik al, maar ze praat wel vaker onzin![]()
Dan weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nou... Eerst wat onnozele spelletjes, maar t neuken staat wel vast...
Omdat die op tv wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.
Daar kwam de verwarring al vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee als iemand echt verdrietig ergens om is dan ga ik niet nog eens natrappen. En liefdesverdriet is gewoon kut.
Maar mensen ik ga sporten! Fijne avond!!!!
quote:
OWw..quote:
Ja het is gewoon Cue's schuld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar kwam de verwarring al van
Kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
Jij zit naar dancing with the stars te kijken.
Ik ben niet gestoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga je nu alles melden wat je op tv ziet
quote:
Natuurlijkquote:
Gaat dit weer eens over jouw dirty mind?quote:
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:Joey
[..]
KloptUhm dat kijken valt wel mee eigenlijk haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |