Is juist 1 van mijn favo momenten, vroeg op het terrein. Effe peukie, bakkie koffie, burrito als ontbijt en daarna naar het frisse, schone schijthuis op het festivalterrein. Best shit I've ever had.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef tong80 het volgende:
Trouwens een keer om 11 uur al op het terrein.
Kon ik poepen op een fris net gewassen WC. De WC rol moest ik nog open maken.
Was ook een vreemd gevoel.
Toch snap ik deze reactie wel. Een gozer met een Meat Loaf voorliefde zou op Lowlands eigenlijk eerder een greppel ingeduwd worden dan een biertje aangeboden.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ehm.
Je bent een lekker wijf met een paar flinke jopen in het netje?
Maar het rare was dat ik één keer fris was na al het bier van de afgelopen avond.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Is juist 1 van mijn favo momenten, vroeg op het terrein. Effe peukie, bakkie koffie, burrito als ontbijt en daarna naar het frisse, schone schijthuis op het festivalterrein. Best shit I've ever had.
Zo jaren 70quote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef noban het volgende:
Dat ik een wildvreemde vroeg of hij nog wiet had, waarbij hij als tegenvraag (en antwoord nee) had of ik misschien nog een pilletje voor em had
Dat lijkt me niet uitzonderlijk vreemd voor Lowlands begrippen?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef noban het volgende:
Dat ik een wildvreemde vroeg of hij nog wiet had, waarbij hij als tegenvraag (en antwoord nee) had of ik misschien nog een pilletje voor em had
Dan heb ik afgelopen jaren een heel ander Lowlands gezien. Nog nooit zoiets dergelijks meegemaakt. Ik krijg meestal leuke reacties. Je hebt toch iets anders aan dan andere en dat valt toch op.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch snap ik deze reactie wel. Een gozer met een Meat Loaf voorliefde zou op Lowlands eigenlijk eerder een greppel ingeduwd worden dan een biertje aangeboden.
Een lekker wijf met flinke jopen toch iets mnder snel.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:26 schreef liefie_ het volgende:
oke niet zo maf als de meeste hier maar op het moment voelde het zoooo maf
Ik zat even op de grond met de mensen waar ik mee was in afwachting van de arctic monkeys in de Alpha tent tot al mn vrienden opstonden en haastig weg gingen. Ik dacht pff mn voeten doen zeer niks haastig ik kom wel eens omhoog als ik muziek hoor...
Opeens land naast mij een half naakte wildeman. Dus ik kijk omhoog helemaal in de war waar die kerel toch vandaan kon komen (ik was er echt echt van overtuigd dat ie uit de lucht kwam, het voelde bijna als een wonder... Zo van er valt opeens een of andere naakte kerel naast me en hier boven me zit echt een tent...) dus ik omhoog staren en staren en mijn vriendin allemaal naar me roepen dus ik tot de conclusie gekomen dat die man echt niet van boven kon komen besteed eindelijk aandacht aan mijn roepende vriendin die ook nog staat te wijzen... Dus ik volg haar wijzende vingertje... komen daar weet ik hoeveel modderige half naakte mensen op me af gestormt en ik ben de enige die nog in hun baan zit en ze zien er niet uit of ze gaan remmen...
Ik kon nog net op tijd weg komen al kruipend/rollend
En toch voelt het tot op de dag van vandaag alsof die man uit de lucht kwam vallen....
Maar ja
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Met mijn door bier aangetaste Engelse vocabulaire een pilsje geven aan een Brit die om 'pills' vroeg...
Niet vreemd, wel stom
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Met mijn door bier aangetaste Engelse vocabulaire een pilsje geven aan een Brit die om 'pills' vroeg...
Niet vreemd, wel stom
Nee dat is iemand die ik meegemaakt heb hij was een kip aan het uitlaten en kon alleen maar "wheeeeeeeehhehehehehe" zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |