meisje dat!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef TNA het volgende:
Zo'n lang verhaal heeft alleen zin als het wat waard is.
Samenvatting: TS wordt geowned door een meisje die haar vriendinnen sms't of ze haar willen redden van een vieze kerel.
Op K?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
je bent gewoon nog steeds verliefd op die meid en je vrienden proberen je te weerhouden om in dezelfde fout te trappen. dat denk ik.
nee, je hebt iets met k toch?quote:
echte bazen rammen een vuist door de nog stroeve, onnatte groeve.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef Rosbief het volgende:
Zoenen![]()
Echte bazen grijpen meteen naar d'r tieten ipv dat kleffe gedoe.
quote:
Nee, met K. is het uit. Met haar vriend ook overigens.quote:
Joah maar dat heb ik ook wel gedaan, dit was echter niet relevant voor het verhaal!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef Rosbief het volgende:
Zoenen![]()
Ik heb niet eens de moeite genomen om de eerste woorden te lezen, het is gewoon een te belachelijk lang verhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Na de 1e alinea heb ik het opgegeven...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echte bazen rammen een vuist door de nog stroeve, onnatte groeve.
Dan moet je eens een boek lezen, pfff!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de moeite genomen om de eerste woorden te lezen, het is gewoon een te belachelijk lang verhaal.
Doe ik ook niet aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je eens een boek lezen, pfff!
Zegt de persoon die het raar vindt dat vrouwen hun benen scheren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef Rosbief het volgende:
Zoenen![]()
Het is gewoon ontzettend irritant als dronken vrienden zo kankerirritant zijn en met geen mogelijkheid weg te werken zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Mr-Coffee het volgende:
Kan TS wel begrijpen, al mond dit wel uit in zo,n Jantje, die van Pietje, die van Henkie verhaal.
Dan had ik net zogoed volledige namen kunnen gebruiken.quote:
Mooi was dat topic idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt de persoon die het raar vindt dat vrouwen hun benen scheren.
Ja, ik heb ook haar email. Ze is alleen nu aan het werken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef Florian_ het volgende:
Die P. heeft vast wel een Hyves of Facebook. Je moet haar nummer toch wel kunnen achterhalen?
Gezicht onherkenbaar maken oid, aangezien ik het gitaar spelen in de OP opmerkte, hoopte ik ook pics te zien van leuke meisjes met All-Stars.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan had ik net zogoed volledige namen kunnen gebruiken.
Ik zal morgen even voor je kijken. Ik ga nu eerst bieren!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Gezicht onherkenbaar maken oid, aangezien ik het gitaar spelen in de OP opmerkte, hoopte ik ook pics te zien van leuke meisjes met All-Stars.
Jos heeft in mijn topic gereageerd!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef afcajos het volgende:
Enigszins herkenbaarMaar nu verlangen jullie des te meer naar elkaar! Snel afspreken dus.
Nee, met K. is het uitgegaan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
waarom was het eigenlijk uitgegaan met petra?
je had toch al eerder met petra lopen daten? dat staat in je eerste alinea. neem aan dat daten ook lekker vingeren betekent. en met karin is het uit ok.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:21 schreef Zotheid het volgende:
Nee, met K. is het uitgegaan!
Ze was niet meer verliefd.
We hadden toen niks officieels, zij kregen met een of andere gast en ik kreeg met K. Waarom het niks geworden is wisten gisteren zelf ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je had toch al eerder met petra lopen daten? dat staat in je eerste alinea. neem aan dat daten ook lekker vingeren betekent. en met karin is het uit ok.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend irritant als dronken vrienden zo kankerirritant zijn en met geen mogelijkheid weg te werken zijn.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wij hechten veel waarde aan onze privacy.
Godverdomme, ik heb de hele OP zitten lezen, staat hier gewoon een samenvatting.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: TS wordt geowned door een meisje dat haar vriendinnen sms't of ze haar willen redden van een vieze kerel.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
[ afbeelding ]
MSN-baasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben ondertussen achter haar email gekomen, nu is het wachten tot ze online komt...
ga d'r voor gast! en als je niet intelligent of mondig genoeg bent om ruimte met haar alleen te creëeren, dan denk ik dat ze je snel zal dumpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden toen niks officieels, zij kregen met een of andere gast en ik kreeg met K. Waarom het niks geworden is wisten gisteren zelf ook niet.
Het is niet leuk om mensen wegens hun uiterlijk voor gek te zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
[ afbeelding ]
Echt wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Het is niet leuk om mensen wegens hun uiterlijk voor gek te zetten.
jap!quote:
Nou stel je voor dat jij zo met je zusje op de foto stond, met beide je brilletje afgezakt op je neus.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt de persoon die het raar vindt dat vrouwen hun benen scheren.
Juist. Daarnaast zijn het gewoon twee bruisende, knappe jongen mensen, die midden in het leven staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Het is niet leuk om mensen wegens hun uiterlijk voor gek te zetten.
Dan zet je die niet op internet en al helemaal niet op FOK! Hoe kinderachtig het misschien ook is, maar op zo'n manier vraag je er gewoon om.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nou stel je voor dat jij zo met je zusje op de foto stond, met beide je brilletje afgezakt op je neus.
misschien is dit hun beste pose?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zet je die niet op internet en al helemaal niet op FOK! Hoe kinderachtig het misschien ook is, maar op zo'n manier vraag je er gewoon om.
Zusje? Was het maar waarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nou stel je voor dat jij zo met je zusje op de foto stond, met beide je brilletje afgezakt op je neus.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juist. Daarnaast zijn het gewoon twee bruisende, knappe jongen mensen, die midden in het leven staan.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juist. Daarnaast zijn het gewoon twee bruisende, knappe jongen mensen, die midden in het leven staan.
Vergeet je muts niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef Zotheid het volgende:
Update: zat net toevallig samen met de in de tram. Nummers uit kunnen wisselen zodat we wat kunnen gaan doen samen.
Eind goed, al goed!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef Zotheid het volgende:
Update: zat net toevallig samen met de in de tram. Nummers uit kunnen wisselen zodat we wat kunnen gaan doen samen.
Eind goed, al goed!
Doe je trouwens goed! Binnen twintig minuten de deur uitgaan, de tram binnenstappen, haar tegenkomen, gesprek voeren, nummers uitwisselen, naar Fok! gaan en dit posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef Zotheid het volgende:
Eind goed, al goed!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Doe je trouwens goed! Binnen twintig minuten de deur uitgaan, de tram binnenstappen, haar tegenkomen, gesprek voeren, nummers uitwisselen, naar Fok! gaan en dit posten.
Binnen twintig minuten je topic om zeep helpen vergeet je.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Doe je trouwens goed! Binnen twintig minuten de deur uitgaan, de tram binnenstappen, haar tegenkomen, gesprek voeren, nummers uitwisselen, naar Fok! gaan en dit posten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je vergeet een detail:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je vergeet een detail:
[ afbeelding ]
De grap is dat TS z'n haargrens enorm naar achter trek en half kalend is, en zijn voorhoofd daardoor enorm lijkt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je deze meesterlijke grap niet begrijpt dan raad ik eenieder aan om het fotoboek van onze TS te raadplegen!
Gast!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je vergeet een detail:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je vergeet een detail:
[ afbeelding ]
BETER GA JE NIET BASHEN SWA.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
[ afbeelding ]
TvP inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:32 schreef Emimich het volgende:
Hoe staat het nu met de zoektocht van onze TS?
Prima, we gaan volgende week wat doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:32 schreef Emimich het volgende:
Hoe staat het nu met de zoektocht van onze TS?
Japie is die irritante gast die ons geen private time gaf. Toen hij eenmaal iemand anders ging vervelen ging Patricia al weg met haar vriendinnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef T3rr0r het volgende:
Maar wat heeft die J(apie) er nu mee te maken? Die vriendinnen van P(ieternel) die sleurden haar toch mee? Of heeft J(apie) die vriendinnen van P(ieternel) naar jullie gebracht? Dan snap ik je klacht. Zo niet, dan snap ik niet waarom je over je vrienden klaagt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: TS wordt geowned door een meisje dat haar vriendinnen sms't of ze haar willen redden van een vieze kerel.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef TNA het volgende:
Dat zou wat zijn. Scharen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:03 schreef Leanne het volgende:
en nu is P. zwanger van K.? of heb ik het verkeerd begrepen?
is het nog gelukt met pinnen trouwens?
Zie ergens in de SC.quote:
Dude, help me even.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Scharen.
Joah, daarna ging ze mij een kusje geven, de golddigger!
[..]
Zie ergens in de SC.
Morgen gaat het verhaal verder. 14.gif
Ik zal je morgen wel een foto sturen als ik er een samen heb gemaakt.quote:
Okee.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel een foto sturen als ik er een samen heb gemaakt.
gastquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je vergeet een detail:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |