quote:
Boulevard of Broken Dreams.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:25 schreef alors het volgende:
dit lied lijkt heel erg op een ander nummer, niet het refrein maar het andere, hoe heet die ook alweer??
Ik denk het welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
Ben ik de enigste die deze MH heul erg vet vindt?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef themauster het volgende:
mwah vind hem zo slecht nog niet maar ik vind wel raar dat Green Day zo snel alweer MH is
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
Ben ik de enigste die deze MH heul erg vet vindt?![]()
Ik vind überhaupt dat ze al heel snel weer met een single zijn gekomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef themauster het volgende:
mwah vind hem zo slecht nog niet maar ik vind wel raar dat Green Day zo snel alweer MH is
Ik hoop het wel als ze komen blijf ik tot 4 uur hangenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt dat ze al heel snel weer met een single zijn gekomen.
Misschien heeft het er mee te maken dat Plork en de Aannemers ook al Know Your Enemy zijn gaan spelen. Zouden ze nog in de Freaknacht komen vannacht of volgende week?
Kheb er nog wel een van vorige weekquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb er nog wel een van vorige week![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een KUT Megahit![]()
![]()
. Volgende week maar een paar keer minder de 3FM-stream aanslingeren.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb er nog wel een van vorige week![]()
[ afbeelding ]
KX is de oplossingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een KUT Megahit![]()
![]()
. Volgende week maar een paar keer minder de 3FM-stream aanslingeren.
quote:
je kunt niet aanvragen bij EWquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga denk ik strakjes maar Yeah Yeah Yeahs - Zero aanvragen.
Oh nee?quote:
Ow van Laguna Beach en The Hillsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
+1quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast lijkt wel een beetje op Michiel, 3x raden welke bekende artiest dit is (foto is van 5 jaar geleden).
Jason Mraz toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast lijkt wel een beetje op Michiel, 3x raden welke bekende artiest dit is (foto is van 5 jaar geleden).
wiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef purplerose het volgende:
Hij blijft toch wel schattig ondanks dat ie al een chickie heeft
Geen Giel?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Let's go all the way om half 2... met Domien.
En het begint gewoon om 01.00 op tvquote:
Dan maar om 2100 luisteren/kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jmmrhij was weer leuk
![]()
JAAAAAAAAA![]()
![]()
Don't upset the rythm
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |