combobreakerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]neeeeeee!
Je had nooit eerder iets gezegd
Ik ben niet zo directquote:
Ik kan niet meer terugquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
true.. maar ik wil voorlopig niet terug
anders doen petjes en mutsen wel de truc
Te laat nu hequote:
Ik trek bij deze mijn aanbod weer inquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]neeeeeee!
Je had nooit eerder iets gezegd
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan maar beweren dat het niet om de lengte gaat!
Ik ben een vrouw, dus dat boeit niet, het gaat om wat je wel zou willenquote:
dat heb ik nog nooit beweerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
*staat met lege handenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik trek bij deze mijn aanbod weer in
Het gaat altijd om lengte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus dat boeit niet, het gaat om wat je wel zou willen
Welkom.. foto?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
27, brunette, verpleegkundige, vind alles leuk om te doen, vooral pretparken, met name achtbanen,
maar ook een terrasje pakken, dagjes weg, weekendjes weg, etc. 2 jaar single, bewuste keuze geweest,
maar nu niet meer, het leven is met zn tweeen tig keer leuker..ik rook en drink niet, en nee ben geen saai typetje...ben een ram
Welkomquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
27, brunette, verpleegkundige, vind alles leuk om te doen, vooral pretparken, met name achtbanen,
maar ook een terrasje pakken, dagjes weg, weekendjes weg, etc. 2 jaar single, bewuste keuze geweest,
maar nu niet meer, het leven is met zn tweeen tig keer leuker..ik rook en drink niet, en nee ben geen saai typetje...ben een ram
het is me niet gegund.. ik had het wel spannend gevonden.. met z'n drietjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef kingmob het volgende:
Daar ga je getl0st. Dat krijg je er van als je van twee walletjes probeert te eten
Welkomquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
Je vergeet je fotosquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
gmtaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tja dat krijg je ervan als je van 2 walletjes wil eten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
GetLost heeft z'n derde walletje gevonden
Je bent ram saaiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
Nee helaas, maar bij gebrek aan beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef brunette82 het volgende:
nee, ik hoorde wat reacties van deze site, en aangezien jullie veel topics hebben over verschillende onderwerpen is het wel boeiend
Trap er IRL ook niet in. Die vriendin wil niet meedoen, het is een test! En als ze wel wil krijgen ze ruziequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
het is me niet gegund.. ik had het wel spannend gevonden.. met z'n drietjes
Tja, je moet het gewoon goed spelen.. iets meer oefenen blijkbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef getl0st het volgende:
ssssst verpest het nou niet ook al gelijk voor me bij haar
kan ik het goedmaken?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Trap er IRL ook niet in. Die vriendin wil niet meedoen, het is een test! En als ze wel wil krijgen ze ruzie
Mijn persoonlijke ervaring
Een vriend van me draagt altijd een hoed en ik een pet -type jaren 30- je moest eens weten hoeveel complimenten van vrouwen je ermee krijgt. Blijkbaar vinden vrouwen het wel wat hebben als je tegen de mode in durft te gaan. (Mits je wel een hoofd hebt voor een hoed/pet!)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik kan niet meer terug
Ben nu van plan om een hoed te kopen, want hoeden zijn gaaf
Denk alleen dat de rest van Nederland dat niet met me eens zal zijn
Jij hebt ook weinig vertrouwen in ons vrouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Trap er IRL ook niet in. Die vriendin wil niet meedoen, het is een test! En als ze wel wil krijgen ze ruzie
Mijn persoonlijke ervaring
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, je moet het gewoon goed spelen.. iets meer oefenen blijkbaar
daar ga ik eens over nadenken
Ik heb wat verpest voor je? Volgens mij mag je alle schuld heel erg fijn bij jezelf leggenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef getl0st het volgende:
[..]je hebt het verpest voor me.. trick questions
Ik draag er heel soms 1 en dan krijg ik idd wel complimenten, maar alleen van vrienden waarvan ik weet dat ze dezelfde smaak jhebben. Nu kan ik me er wel overheen zetten, maar toch is het ff engquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vriend van me draagt altijd een hoed en ik een pet -type jaren 30- je moest eens weten hoeveel complimenten van vrouwen je ermee krijgt. Blijkbaar vinden vrouwen het wel wat hebben als je tegen de mode in durft te gaan. (Mits je wel een hoofd hebt voor een hoed/pet!)
ik hoop het, vond het wel gezellig altijdquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb wat verpest voor je? Volgens mij mag je alle schuld heel erg fijn bij jezelf leggen
Dat is helaas waar. het was ooit anders, maar van ervaring wordt een optimist een pessimistquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig vertrouwen in ons vrouwen.
Wie zegt dat ik het antwoord 'nee' had verwacht?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef getl0st het volgende:
[..]een man vragen om seks en verwachten dat er nee gezegd word?
zo terug![]()
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is helaas waar. het was ooit anders, maar van ervaring wordt een optimist een pessimist
Ik heb ook wel eens een trio afgewezen en dat was serieus bedoeld, net als mijn afwijzing. Trio'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
[edit]Maar jij hebt dus serieus exen die je een trio voorstelden om je te testen?[/edit]
Ook dat ja. En ik heb ook meegemaakt dat ik 2 vriendinnen tegenkwam en dat ze beiden duidelijk interesse hadden. Terwijl ik dacht de hoofdprijs binnen te halen krijgen zij uiteindelijk ruziequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
[edit]Maar jij hebt dus serieus exen die je een trio voorstelden om je te testen?[/edit]
Serieus? Ik zou met een vrouw waar ik een relatie mee had niet zo snel een trio doen idd, maar met relatief vreemden toch wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een trio afgewezen en dat was serieus bedoeld, net als mijn afwijzing. Trio's
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ook dat ja. En ik heb ook meegemaakt dat ik 2 vriendinnen tegenkwam en dat ze beiden duidelijk interesse hadden. Terwijl ik dacht de hoofdprijs binnen te halen krijgen zij uiteindelijk ruzie
Haha, wat vet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vriend van me draagt altijd een hoed en ik een pet -type jaren 30- je moest eens weten hoeveel complimenten van vrouwen je ermee krijgt. Blijkbaar vinden vrouwen het wel wat hebben als je tegen de mode in durft te gaan. (Mits je wel een hoofd hebt voor een hoed/pet!)
Ja, ik ben nog een stumper die gelooft dat seks gekoppeld moet zijn aan liefde.quote:
Snorren zijn dan ook erg fout.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, wat vet.
Ik heb een snor maar echt veel complimenten krijg ik niet.
Was het ook wel eigenlijk. Vooral toen ik achteraf als de schuldige werd aangewezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vrouwen... Alhoewel dat laatste stiekem best grappig is.
Gohquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb een snor maar echt veel complimenten krijg ik niet.
quote:
Wat lief.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog een stumper die gelooft dat seks gekoppeld moet zijn aan liefde.
Gelukkig. Maar wat voor ex was die andere dan wel niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was het ook wel eigenlijk. Vooral toen ik achteraf als de schuldige werd aangewezen
Kon er wel om lachen, afzonderlijk was ik niet zo geinteresseerd in 1 van de 2
Ik doe niet aan seks met relatief vreemden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou met een vrouw waar ik een relatie mee had niet zo snel een trio doen idd, maar met relatief vreemden toch wel?
Ik beweer niet dat je een stumper bent, ik ben gewoon verrast!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog een stumper die gelooft dat seks gekoppeld moet zijn aan liefde.
Naar later bleek een wat raar wijfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef Ofresca het volgende:
Gelukkig. Maar wat voor ex was die andere dan wel niet?
je kan hem natuurlijk ook altijd pm'enquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef brunette82 het volgende:
foto heb ik wel, maar die ga ik niet plaatsen, veel te openbaar
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je kan hem natuurlijk ook altijd pm'en
Heeft bij mij ook maar 8 jaar geduurt voordat ik het deed ofzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef brunette82 het volgende:
foto heb ik wel, maar die ga ik niet plaatsen, veel te openbaar
Voorspeld de vraag: "Wat is een Pm"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
timingquote:
nieuwsgierig aagjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar hebben we jouw terugkomst eigenlijk aan te danken ?quote:
Heb je wel gelijk in. Ken ook mannen die zeggen dat het niet uitmaakt. Daar geloof ik echt niets van.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat je een stumper bent, ik ben gewoon verrast!
Er zijn wmb meerdere typen seks, waarvan die met liefde idd de beste is. Maar trio lijkt me toch erg leuk
Een brunette uit 82... Ik voelde het aan mn waterquote:
Pff.. krijgen we dat weerquote:
WAt heb je gedaan?quote:
Ik denk dat ze simpelweg nog geen echte liefde hebben gekend. Dan ken je het verschil ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ken ook mannen die zeggen dat het niet uitmaakt. Daar geloof ik echt niets van.
Aah het volgende slachtoffer is bekendquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:
Een brunette uit 82... Ik voelde het aan mn water
Wie zegt dat ik ooit ben weggegaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar hebben we jouw terugkomst eigenlijk aan te danken ?
De hond uitgelatenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff.. krijgen we dat weer
[..]
WAt heb je gedaan?
Jij gluurder!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ooit ben weggegaan?
Trouw...? Ik scheld jou toch ook niet uit....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga jij je vriendinnetje nou eens trouw blijven
Mag welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trouw...? Ik scheld jou toch ook niet uit....
Heb je snel gedaan danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef getl0st het volgende:
De hond uitgelatendie nu weer afgepeigerd naast zn drinkbakje is neergestort
en ja daar zit water in
Denk eerder dat het de mannelijkheid is die spreekt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat ze simpelweg nog geen echte liefde hebben gekend. Dan ken je het verschil ook niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ooit ben weggegaan?
Dat is mn nieuwe collega... En ik heb het idee dat ze het weet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah het volgende slachtoffer is bekend
Dat nou ook weer niet, maar neem zo af en toe een paar maanden vakantie van Fok! maar kom op één of andere manier altijd weer hier terecht.quote:
Kleine hondjes hoeven niet zoveelquote:
oke... Neuken?quote:
Er is een verschil tussen sex en goede sex, daarbij hoeft sex met een geliefde niet perse goede sex te zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Denk eerder dat het de mannelijkheid is die spreekt.
Hoe is het eigenlijk met die nieuwe collega van jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trouw...? Ik scheld jou toch ook niet uit....
Heb je met haar geneukt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik stuur mijn echte foto aan niemand meer dankzij Ofresca. Die schatte mij 35! En dat haal ik bij lange na niet eens! En ze noemt me opa
Ik zie mogelijkheden...quote:
Je kan niet zonder onsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar neem zo af en toe een paar maanden vakantie van Fok! maar kom op één of andere manier altijd weer hier terecht.
Heb je er wel een foto voor teruggekregen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik stuur mijn echte foto aan niemand meer dankzij Ofresca. Die schatte mij 35! En dat haal ik bij lange na niet eens! En ze noemt me opa
Natuurlijk, maar seks met liefde (tegenover gelijkwaardige seks zonder liefde) vind ik wel beter.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sex en goede sex, daarbij hoeft sex met een geliefde niet perse goede sex te zijn.
Als ze waardeloos in bed is ................
Tussen mijn verstand en mijn gevoel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden...
Waar zit de twijfel?
Ik ben benieuwd naar het vervolg van je topicquote:
Dan zou je er niet op verliefd wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sex en goede sex, daarbij hoeft sex met een geliefde niet perse goede sex te zijn.
Was wel lekker rustigquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar seks met liefde (tegenover gelijkwaardige seks zonder liefde) vind ik wel beter.
Zo is mijn FOK!-verslaving ook begonnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef brunette82 het volgende:
nee, ik hoorde wat reacties van deze site, en aangezien jullie veel topics hebben over verschillende onderwerpen is het wel boeiend
Je verstand wil uiteraard?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tussen mijn verstand en mijn gevoel.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo is mijn FOK!-verslaving ook begonnen.![]()
Gefeliciteerd, je leven zal nooit meer normaal zijn. Begrippen als Loller1000, tubgirl, Kankerkachel Kees en yvonne zullen zich ook van jouw brein meester maken en binnenkort probeer je FOK!smilies in je smsjes te verwerken.
Wie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je leven zal nooit meer normaal zijn. Begrippen als Loller1000, tubgirl, Kankerkachel Kees en yvonne zullen zich ook van jouw brein meester maken en binnenkort probeer je FOK!smilies in je smsjes te verwerken.
Ik heb jaren gelurkedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee niets :| Ik zou niet weten hoe ze eruit ziet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heb je er wel een foto voor teruggekregen?
* kingmob haalt fotoboek down
Dan moet je duidelijker aangeven wat je wel en niet lekker vindt dacht ik zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hè verdorie!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
In je lichaam, maar op dit moment vliegen ze overal naartoequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, mijn hormonen, maar weet niet waar die thuis horen.
verslaving, zo erg is het al?? ik ben benieuwd..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer een offensief gestart bij het opleidingen meisje en nu dan een nieuw collegaatje.... Een nieuw topic is een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het vervolg van je topic
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan moet je duidelijker aangeven wat je wel en niet lekker vindt dacht ik zo.
yvonne ken ik dan weer wel (de naam), maar de rest is ook abacadabra..quote:
Oooo zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat komt bij jou nog welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef brunette82 het volgende:
[..]
verslaving, zo erg is het al?? ik ben benieuwd..
Hormonen horen natuurlijk bij het verstand... Ik luister ook altijd naar ze en heb er nog nooit problemen door gekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, mijn hormonen, maar weet niet waar die thuis horen.
Yvonne is rood tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yvonne ken ik dan weer wel (de naam), maar de rest is ook abacadabra..
blijkbaar zitten wij hier niet lang genoeg
Maar dan wil ik wel in je nieuwe topic terecht komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hormonen horen natuurlijk bij het verstand... Ik luister ook altijd naar ze en heb er nog nooit problemen door gekregen.
Ik heb gelukkig de tijd, doe dan wel even een linkje danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben vandaag weer een offensief gestart bij het opleidingen meisje en nu dan een nieuw collegaatje.... Een nieuw topic is een kwestie van tijd
Nieuwe meisje heeft ook een goede relatie, dus de uitdaging is er iig...
Zo erg dat hij vrouwen ervoor heeft laten schieten...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Uhm ja, zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Yvonne is rood tochDie ken ik ook nog wel
Ik niet! Een maagdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als ze eind 20 zijn verwacht ik toch wel wat basisskills dacht ik zo.
Uiteraard, maar dan moet je me wel in de war maken. Dus beetje met mn gevoelens spelen. Zoenen, twijfelen, neuken, afwijzen, terugnemen... Et cetera et cetera...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel in je nieuwe topic terecht komen.
Ben al met twijfelen begonnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan moet je me wel in de war maken. Dus beetje met mn gevoelens spelen. Zoenen, twijfelen, neuken, afwijzen, terugnemen... Et cetera et cetera...
I'm in!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
murmeli moet nog eten...geen zin....
wie gaat er mee bier drinken?
Hadden wij het in het verleden niet moeilijk met elkaar? Wat kan het snel veranderen he!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de tijd, doe dan wel even een linkje dan
Brrr, moet even niet aan bier denken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
murmeli moet nog eten...geen zin....
wie gaat er mee bier drinken?
waar? ergens hier in de buurt?quote:
Da's ironisch.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar? ergens hier in de buurt?gaje mee naar de gouden snor dan?
Dan heb je de voorsprong alvast. Maar je moet me wel een beetje binnenhalen.quote:
dan moet je juist een biertje drinken!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Brrr, moet even niet aan bier denken.
Gouden snorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet zoveel analyserenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan heb je de voorsprong alvast. Maar je moet me wel een beetje binnenhalen.
Of is dat nu eigenlijk al begonnen zonder dat ik het door heb?
Ja ik reageer wel telkens op je... Je hebt het nu al voor elkaar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gouden snordaar kom ik best vaak met de zaak
hahaha
is dat in de buurtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk.. het is maar hoe je het wil bestempelen hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
Hadden wij het in het verleden niet moeilijk met elkaar? Wat kan het snel veranderen he!
Als we niet oppassen springt de vonk nog over...![]()
En ik begin gelijk aan witte stranden te denkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie jou en de zon begint te schijnen!
Daar heb ik ook op school gezetenquote:
Ik krijg het er warm van.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En ik begin gelijk aan witte stranden te denken
hoe lang dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik wil best gaan, maar t duurt ff voordat ik in rotterdam ben.
Ik zit ff te twijfelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe lang dan?
kingmob jij woont hier ook toch? andere kant van de stad dan wel maar dat is ene detail
Saaiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:01 schreef kwaakvaak het volgende:
ik geloof dat ik ff niet zo'n zin in bier heb
Dat is toch het leukste... Vind ze me leuk, waarom reageert ze niet, wat moet ik anders doen...quote:
dat is mijn tweede middelste naam...quote:
Kan daar ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zit ff te twijfelen
moet je ook nog eten?
Drie kwartier als ik opschiet. Treinen enzo vanaf utrecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe lang dan?
kingmob jij woont hier ook toch? andere kant van de stad dan wel maar dat is ene detail
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:01 schreef kwaakvaak het volgende:
ik geloof dat ik ff niet zo'n zin in bier heb
Daar moet verandering in komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat is mijn tweede middelste naam...
Wie weet... Zonder dat we het weten....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk.. het is maar hoe je het wil bestempelen hedat zou wat zijn!
Nou dan ben je bij mij aan het goede adresquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is toch het leukste... Vind ze me leuk, waarom reageert ze niet, wat moet ik anders doen...
Heerlijke onzekerheid...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zit ff te twijfelen
moet je ook nog eten?
Mijn foto!quote:
Dan heb je het dus bij deze verpestquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat is mijn tweede middelste naam...
We moeten toch iets hebben om over te lachen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn foto!![]()
Alsof ik niet al genoeg vrouwen heb afgeschrikt hier!
Maar dan niet een beetje opgeilen en uiteindelijk niets doen..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou dan ben je bij mij aan het goede adres
ergens anders uploaden en hier postenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef brunette82 het volgende:
hij geeft aan pixels zijn te groot..pffffffffff
Zien, zien, zienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
We moeten toch iets hebben om over te lachen!
Ik bedoel als we elkaar toevallig irl tegenkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je het dus bij deze verpest
Als je lekker bent, hoef je je daar geen zorgen over te makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dan niet een beetje opgeilen en uiteindelijk niets doen..
Laag!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
We moeten toch iets hebben om over te lachen!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel als we elkaar toevallig irl tegenkomen.
wel leeg... helemaal op en leeg..quote:
stuur hem eens door.. ga ik eens kijkenquote:
quote:
De beoordeling laat ik aan jou overquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je lekker bent, hoef je je daar geen zorgen over te maken
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef kwaakvaak het volgende:
mensen ik ben weg... misschien tot later... en misschien ook niet...
veel plezier iedereen vanavond
Doe maar Amsterdamquote:
Daar ben ik niet he.. dus dat gaat niet werkenquote:
Ik ben een heer dus PM nooit als eerstquote:
Je bent al over me heen heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet he.. dus dat gaat niet werken
Durf je ook eens in goed vertrouwen iemand je foto te sturen, knakken ze gelijk je al zo tere ego in tweequote:
Volgens mij gaat ie al rond!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
stuur hem eens door.. ga ik eens kijken
Wat heb je in Enschede dat niet in a'dam is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet he.. dus dat gaat niet werken
Niet dat ik weetquote:
Cue!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat heb je in Enschede dat niet in a'dam is?
'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben een heer dus PM nooit als eerst.
Ik heb nog niks ontvangenquote:
Omdat het zo slecht was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het zo slecht was?KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Sgoed, ik PM je wel ff.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Murmeli het volgende:
maar wie komt er zo naar de gouden snor dan?
half? getlost? kingmob?
ga jij getlost eerder meeten dan ik?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Murmeli het volgende:
half? getlost? kingmob?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het zo slecht was?Toen had je sekstips via sms natuurlijk nog niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Murmeli het volgende:
half? getlost? kingmob?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Murmeli het volgende:
half? getlost? kingmob?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
KloptIk leer je het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Dan moet je hem even het nummer pm'enquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen had je sekstips via sms natuurlijk nog niet!
Maar maar...ik weet dat nummer niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je hem even het nummer pm'en
Nee idd.. dat snap ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar maar...ik weet dat nummer niet.
Je vindt het echt erg hè.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Durf je ook eens in goed vertrouwen iemand je foto te sturen, knakken ze gelijk je al zo tere ego in twee
[..]
Volgens mij gaat ie al rond!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga jij getlost eerder meeten dan ik?
Nee, FOK! wordt je leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef brunette82 het volgende:
[..]
quote:
quote:
waar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef getl0st het volgende:
[..]volgende week kan ik wel
en dan kom jij ook
Vind je het gek met je commentaar op mijn foto!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind je het gek met je commentaar op mijn foto!
wat is daar dan?quote:
Das waarquote:
En daardoor mis je amsterdam natuurlijk een hoop gezelligheidquote:
maar wel leuke fokkersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er komen wel een hoop fokkers uit Rotterdam he.
quote:
We kunnen niet allemaal controle freaks zijn én alles willen weten he!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je je helemaal schamen dat je dat allemaal niet weet.
zoiets iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:29 schreef heksehiel het volgende:
Niets mis met Kardinaal. Ik schat je op 26
Uit betrouwbare bronnen ben ik te weten gekomen dat er een overschot aan mannen is in Enschede. Dus dat houdt me een beetje tegenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daardoor mis je amsterdam natuurlijk een hoop gezelligheid
Achja.. mijn gezelligheid is niet voor iedereen weggelegd
Hoi!quote:
Als jij mij volgende week nog wilt hebben, dan kom ik wel langsquote:
Mag ik ook mee schatten?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Auto gaat haar auto even wassen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij mij volgende week nog wilt hebben, dan kom ik wel langs
Aah je bent onzeker .. wat schattigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen ben ik te weten gekomen dat er een overschot aan mannen is in Enschede. Dus dat houdt me een beetje tegen
jawel hoor jij mag wel langskomenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaat niet om de locatie maar om de mensen waar je bij bentquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:29 schreef heksehiel het volgende:
Niets mis met Kardinaal. Ik schat je op 26
Dan ligt het dus aan Ofresca!quote:
Ik had je ook ouder ingeschatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Dan ligt het dus aan Ofresca!![]()
Heeft iemand haar foto wel eens gezien?
Moet je mij niet vragenquote:
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..quote:
wat gaan we volgende week doen dan met cue en jij en ik?quote:
Rotterdammers zijn gezellig:Dquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat niet om de locatie maar om de mensen waar je bij bent
Wat is dat nu weer voor zin.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja niet zo bijzonder hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Oke volgende week gaan we dus de kroeg in in Rotterdamquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..
En voor de fok'ers die het niet door hebben, kwaakvaak mag officieel weer hier posten sinds een uurtje of wat en dat voelt zo ontzettend kut dat ik het niet uitgelegd kan krijgen. Murmeli was, nee is het beste wat mij de afgelopen maanden is overkomen. Maar helaas werkte het niet zo goed als ik wel zou willen, en hebben we na een heel taai en vooral verdrietig gesprek besloten proberen als vrienden verder te gaan.
Ik weet niet of ik dat kan, want heel eerlijk, ik hou denk ik teveel van haar als mens, maar vooral als ex om dat te kunnen...
Dus vandaar mijn enorme leegte en vooral veel tranen nu...
Uiteraard. Maar van dezelfde bronnen kreeg ik te horen dat ze niet leuk zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah je bent onzeker .. wat schattig
Zoenen mag toch wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat gaan we volgende week doen dan met cue en jij en ik?
nee, niet neuken....
een vage?quote:
Jezus Kwaak wat kut ! Sterkte en Murm ook natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..
En voor de fok'ers die het niet door hebben, kwaakvaak mag officieel weer hier posten sinds een uurtje of wat en dat voelt zo ontzettend kut dat ik het niet uitgelegd kan krijgen. Murmeli was, nee is het beste wat mij de afgelopen maanden is overkomen. Maar helaas werkte het niet zo goed als ik wel zou willen, en hebben we na een heel taai en vooral verdrietig gesprek besloten proberen als vrienden verder te gaan.
Ik weet niet of ik dat kan, want heel eerlijk, ik hou denk ik teveel van haar als mens, maar vooral als ex om dat te kunnen...
quote:
Nu ik toch bezig benquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oke volgende week gaan we dus de kroeg in in Rotterdam![]()
[..]
Je hebt mijn PM, zenden met die hapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |