combobreakerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]neeeeeee!
Je had nooit eerder iets gezegd
Ik ben niet zo directquote:
Ik kan niet meer terugquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
true.. maar ik wil voorlopig niet terug
anders doen petjes en mutsen wel de truc
Te laat nu hequote:
Ik trek bij deze mijn aanbod weer inquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]neeeeeee!
Je had nooit eerder iets gezegd
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan maar beweren dat het niet om de lengte gaat!
Ik ben een vrouw, dus dat boeit niet, het gaat om wat je wel zou willenquote:
dat heb ik nog nooit beweerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
*staat met lege handenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik trek bij deze mijn aanbod weer in
Het gaat altijd om lengte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus dat boeit niet, het gaat om wat je wel zou willen
Welkom.. foto?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
27, brunette, verpleegkundige, vind alles leuk om te doen, vooral pretparken, met name achtbanen,
maar ook een terrasje pakken, dagjes weg, weekendjes weg, etc. 2 jaar single, bewuste keuze geweest,
maar nu niet meer, het leven is met zn tweeen tig keer leuker..ik rook en drink niet, en nee ben geen saai typetje...ben een ram
Welkomquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
27, brunette, verpleegkundige, vind alles leuk om te doen, vooral pretparken, met name achtbanen,
maar ook een terrasje pakken, dagjes weg, weekendjes weg, etc. 2 jaar single, bewuste keuze geweest,
maar nu niet meer, het leven is met zn tweeen tig keer leuker..ik rook en drink niet, en nee ben geen saai typetje...ben een ram
het is me niet gegund.. ik had het wel spannend gevonden.. met z'n drietjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef kingmob het volgende:
Daar ga je getl0st. Dat krijg je er van als je van twee walletjes probeert te eten
Welkomquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
Je vergeet je fotosquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
gmtaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tja dat krijg je ervan als je van 2 walletjes wil eten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
GetLost heeft z'n derde walletje gevonden
Je bent ram saaiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
Nee helaas, maar bij gebrek aan beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef brunette82 het volgende:
nee, ik hoorde wat reacties van deze site, en aangezien jullie veel topics hebben over verschillende onderwerpen is het wel boeiend
Trap er IRL ook niet in. Die vriendin wil niet meedoen, het is een test! En als ze wel wil krijgen ze ruziequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
het is me niet gegund.. ik had het wel spannend gevonden.. met z'n drietjes
Tja, je moet het gewoon goed spelen.. iets meer oefenen blijkbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef getl0st het volgende:
ssssst verpest het nou niet ook al gelijk voor me bij haar
kan ik het goedmaken?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Trap er IRL ook niet in. Die vriendin wil niet meedoen, het is een test! En als ze wel wil krijgen ze ruzie
Mijn persoonlijke ervaring
Een vriend van me draagt altijd een hoed en ik een pet -type jaren 30- je moest eens weten hoeveel complimenten van vrouwen je ermee krijgt. Blijkbaar vinden vrouwen het wel wat hebben als je tegen de mode in durft te gaan. (Mits je wel een hoofd hebt voor een hoed/pet!)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik kan niet meer terug
Ben nu van plan om een hoed te kopen, want hoeden zijn gaaf
Denk alleen dat de rest van Nederland dat niet met me eens zal zijn
Jij hebt ook weinig vertrouwen in ons vrouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Trap er IRL ook niet in. Die vriendin wil niet meedoen, het is een test! En als ze wel wil krijgen ze ruzie
Mijn persoonlijke ervaring
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, je moet het gewoon goed spelen.. iets meer oefenen blijkbaar
daar ga ik eens over nadenken
Ik heb wat verpest voor je? Volgens mij mag je alle schuld heel erg fijn bij jezelf leggenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef getl0st het volgende:
[..]je hebt het verpest voor me.. trick questions
Ik draag er heel soms 1 en dan krijg ik idd wel complimenten, maar alleen van vrienden waarvan ik weet dat ze dezelfde smaak jhebben. Nu kan ik me er wel overheen zetten, maar toch is het ff engquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vriend van me draagt altijd een hoed en ik een pet -type jaren 30- je moest eens weten hoeveel complimenten van vrouwen je ermee krijgt. Blijkbaar vinden vrouwen het wel wat hebben als je tegen de mode in durft te gaan. (Mits je wel een hoofd hebt voor een hoed/pet!)
ik hoop het, vond het wel gezellig altijdquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb wat verpest voor je? Volgens mij mag je alle schuld heel erg fijn bij jezelf leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |