combobreakerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]neeeeeee!
Je had nooit eerder iets gezegd
Ik ben niet zo directquote:
Ik kan niet meer terugquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
true.. maar ik wil voorlopig niet terug
anders doen petjes en mutsen wel de truc
Te laat nu hequote:
Ik trek bij deze mijn aanbod weer inquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef getl0st het volgende:
[..]neeeeeee!
Je had nooit eerder iets gezegd
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan maar beweren dat het niet om de lengte gaat!
Ik ben een vrouw, dus dat boeit niet, het gaat om wat je wel zou willenquote:
dat heb ik nog nooit beweerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
*staat met lege handenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik trek bij deze mijn aanbod weer in
Het gaat altijd om lengte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus dat boeit niet, het gaat om wat je wel zou willen
Welkom.. foto?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
27, brunette, verpleegkundige, vind alles leuk om te doen, vooral pretparken, met name achtbanen,
maar ook een terrasje pakken, dagjes weg, weekendjes weg, etc. 2 jaar single, bewuste keuze geweest,
maar nu niet meer, het leven is met zn tweeen tig keer leuker..ik rook en drink niet, en nee ben geen saai typetje...ben een ram
Welkomquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef brunette82 het volgende:
de antwoorden:
27, brunette, verpleegkundige, vind alles leuk om te doen, vooral pretparken, met name achtbanen,
maar ook een terrasje pakken, dagjes weg, weekendjes weg, etc. 2 jaar single, bewuste keuze geweest,
maar nu niet meer, het leven is met zn tweeen tig keer leuker..ik rook en drink niet, en nee ben geen saai typetje...ben een ram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |