Goede ochtendquote:
Haha, misschien had hij nog iemand "achter gehouden"?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef Tegan het volgende:
Ik had zaterdag twee verjaardagen. Smste ik de tweede jarige om 10:00 's ochtends zondag, krijg ik rond 16:00 antwoord dat hij net uit bed stapt. Terwijl die party rond 2:00 echt al wel dood was.
Neequote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, misschien had hij nog iemand "achter gehouden"?
En dat weet je heeeeeeel zeker?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, want als dat zo was dan had hij mij wel achtergehouden
!
quote:
Haha oke, ik snap hetquote:Op maandag 8 juni 2009 11:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dan wil je zeker bewijs? Ik heb hem nog zitten smsen tot 4:00, alleen ik was 's ochtends gewoon weer vroeg wakker, dus daarom was het een OMG momentje dat hij pas 16:00 uit bed stapte...
Oke, goed bezig!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik heb dus ook avatars geupdate, zeg maar van mensen die tegenwoordig een andere avatar hebben. Alleen toen kwam ik er ook een aantal tegen die al 3403294 maanden niet meer hebben gepost hier, maar die heb ik nog even niet weggehaald, die vervang ik wel als er nieuwe mensen zich melden, anders is hij ineens hardstikke kaal...
Na 3 kwartier keek ik op om te zien dat ik al drie kwartier met vraag 1a bezig wasquote:
Tentamen ging niet echt super, 3 onderdelen, waarvan ik nr 3 goed heb gemaakt, nr 2 een beetje en bij nr 1 heb ik haast niks ingevuldquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Na 3 kwartier keek ik op om te zien dat ik al drie kwartier met vraag 1a bezig was. Ik heb wel overal IETS in kunnen vullen, al was het veel te beknopt, maarja, die tuthola moet niet denken dat je in een half uurtje 4 vragen uitgebreid kan beantwoorden (en dat keer 5).
En hoe gaatie bij jou?
(...)
Had je veel geleerd of niet? Wel kut.. heb je veel herkansingen?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef aardappel het volgende:
[..]
Tentamen ging niet echt super, 3 onderdelen, waarvan ik nr 3 goed heb gemaakt, nr 2 een beetje en bij nr 1 heb ik haast niks ingevuldWordt waarschijnlijk een herkansing...
Was mijn laatste reguliere tentamen, ga vandaag lekker niks doen en morgen alvast leren voor de herkansingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |