abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69821190
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, misschien had hij nog iemand "achter gehouden"?
Nee , want als dat zo was dan had hij mij wel achtergehouden !
  maandag 8 juni 2009 @ 11:52:55 #182
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69821547
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee , want als dat zo was dan had hij mij wel achtergehouden !
En dat weet je heeeeeeel zeker?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_69821675
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En dat weet je heeeeeeel zeker?
. Dan wil je zeker bewijs? Ik heb hem nog zitten smsen tot 4:00, alleen ik was 's ochtends gewoon weer vroeg wakker, dus daarom was het een OMG momentje dat hij pas 16:00 uit bed stapte...
pi_69821794
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 8 juni 2009 @ 12:04:04 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69821885
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

. Dan wil je zeker bewijs? Ik heb hem nog zitten smsen tot 4:00, alleen ik was 's ochtends gewoon weer vroeg wakker, dus daarom was het een OMG momentje dat hij pas 16:00 uit bed stapte...
Haha oke, ik snap het
  maandag 8 juni 2009 @ 12:04:38 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69821897
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef existenz het volgende:
pi_69822025
Owja, ik heb nog wat gespeeld met dat avatarding, maar het eindresultaat zien jullie wel in het volgende topic .
  maandag 8 juni 2009 @ 12:09:31 #188
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69822039
Spannend! Er staan voor mij alleen wel een aantal onbekende avatars in (of naja, van mensen die ik nooit zo/nooit gezien heb)
of ze hebben een andere avatar genomen, dat kan ook
pi_69822075
Ja, ik heb dus ook avatars geupdate, zeg maar van mensen die tegenwoordig een andere avatar hebben. Alleen toen kwam ik er ook een aantal tegen die al 3403294 maanden niet meer hebben gepost hier, maar die heb ik nog even niet weggehaald, die vervang ik wel als er nieuwe mensen zich melden, anders is hij ineens hardstikke kaal...
  maandag 8 juni 2009 @ 12:15:04 #190
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69822185
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik heb dus ook avatars geupdate, zeg maar van mensen die tegenwoordig een andere avatar hebben. Alleen toen kwam ik er ook een aantal tegen die al 3403294 maanden niet meer hebben gepost hier, maar die heb ik nog even niet weggehaald, die vervang ik wel als er nieuwe mensen zich melden, anders is hij ineens hardstikke kaal...
Oke, goed bezig!
Ik ben benieuwd
pi_69823712
1 uurs kick!
pi_69823850
Zo, wat ben ik blij dat ik niet in het centrum ben geweest afgelopen weekend.
@ toma, lekker gestapt nog zaterdagavond ? Had niet verwacht dat jullie naar levenslied zouden gaan xD
  maandag 8 juni 2009 @ 13:34:18 #193
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69824212
Zow.. ben net al ff de stad in geweest.. Nog de helft vergeten En dan is Pieter Vreede parkeerkelder nog gesloten ook..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_69825815
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:15 schreef hetzusjevan het volgende:
1 uurs kick!
hoe is je tentamen gegaan?
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_69826124
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:33 schreef aardappel het volgende:

[..]

hoe is je tentamen gegaan?
Na 3 kwartier keek ik op om te zien dat ik al drie kwartier met vraag 1a bezig was . Ik heb wel overal IETS in kunnen vullen, al was het veel te beknopt, maarja, die tuthola moet niet denken dat je in een half uurtje 4 vragen uitgebreid kan beantwoorden (en dat keer 5).

En hoe gaatie bij jou?

Ik kan me nu echt niet aanzetten tot iets doen. Ik zit al vanaf 11 uur te niksen, heb een beetje op hyves gezeten, mijn nieuwe droomlaptop uitvoerig bekeken die ik eigenlijk niet nodig heb omdat ik deze pas 2 jaar heb, blackboard rondgesurfd, psychologie forum bekeken, mailtje naar n docent gestuurd waar de cijfers blijven.. en nu zit ik weer hier te ouwehoeren en ik blijf maar typen lalala.

Ik moet echt weer aan de slag maar ik heb het zo gehad .
  maandag 8 juni 2009 @ 14:52:08 #196
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69826297
Maar nu uur geslapen ofzo, en net pas wakker
Kon de slaap niet vatten..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69827178
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Na 3 kwartier keek ik op om te zien dat ik al drie kwartier met vraag 1a bezig was . Ik heb wel overal IETS in kunnen vullen, al was het veel te beknopt, maarja, die tuthola moet niet denken dat je in een half uurtje 4 vragen uitgebreid kan beantwoorden (en dat keer 5).

En hoe gaatie bij jou?

(...)
Tentamen ging niet echt super, 3 onderdelen, waarvan ik nr 3 goed heb gemaakt, nr 2 een beetje en bij nr 1 heb ik haast niks ingevuld Wordt waarschijnlijk een herkansing...

Was mijn laatste reguliere tentamen, ga vandaag lekker niks doen en morgen alvast leren voor de herkansingen
pi_69827409
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef aardappel het volgende:

[..]

Tentamen ging niet echt super, 3 onderdelen, waarvan ik nr 3 goed heb gemaakt, nr 2 een beetje en bij nr 1 heb ik haast niks ingevuld Wordt waarschijnlijk een herkansing...

Was mijn laatste reguliere tentamen, ga vandaag lekker niks doen en morgen alvast leren voor de herkansingen
Had je veel geleerd of niet? Wel kut.. heb je veel herkansingen?
  maandag 8 juni 2009 @ 15:50:30 #199
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69828101
Ik heb geen zin in morgen
pi_69828506
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar heb geen zin
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_69828761
Nou dat wordt morgen boodschappen doen, want ik kan nog zoetzure kip met rijst maken vanavond.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:20:42 #202
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69829069
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
Nou dat wordt morgen boodschappen doen, want ik kan nog zoetzure kip met rijst maken vanavond.
Kijk, het probleem is meteen opgelost!
pi_69829786
Ik kwam vandaag terug van een weekendje bij mijn ouders gespendeerd te hebben, stond er opeens een grote doos voor mijn deur. Ik open maken, zat er een weekendtas in, zo'n mooi koffertje (linkie). Geen flauw idee waar dat ding vandaan kwam, niks afgeschreven van mijn rekening, ouders gebeld of die het als cadeautje gestuurd hadden, nope. Alleen een vaag afschrift waar sowieso geen bedragen op staan... mysterieusssssss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69830890
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
oeh,

das lekker
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 8 juni 2009 @ 17:33:27 #205
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69831531
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef existenz het volgende:
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar heb geen zin
  maandag 8 juni 2009 @ 17:35:54 #206
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69831623
Ik heb maar voor taco gekozen vanavond. Ben benieuwd hoe t gaat smaken
*** Nul Dertien ***
pi_69832884
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef aardappel het volgende:
Ik kwam vandaag terug van een weekendje bij mijn ouders gespendeerd te hebben, stond er opeens een grote doos voor mijn deur. Ik open maken, zat er een weekendtas in, zo'n mooi koffertje (linkie). Geen flauw idee waar dat ding vandaan kwam, niks afgeschreven van mijn rekening, ouders gebeld of die het als cadeautje gestuurd hadden, nope. Alleen een vaag afschrift waar sowieso geen bedragen op staan... mysterieusssssss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk!
  maandag 8 juni 2009 @ 20:16:00 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69837696
quote:
SPOILER
Haha, wat grappig!
pi_69837844
Ja, erg cool aardappel .

En ander nieuws. Ik ga naar Lily Allen 25/10 .
pi_69840910
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:35 schreef theKiD het volgende:
Ik heb maar voor taco gekozen vanavond. Ben benieuwd hoe t gaat smaken
misschien dat dit ik KLB of CUL meer op zijn plaats is maar toch:

Ik dacht vandaag iets soortgelijks te eten: tortillas. Die dingen dus gemaakt, In de oven, jonge Goudse kaas er overheen, even wachten, uit de oven gehaald en op een bord gelegd.
Het water liep me al in de mond.
Ik neem een hap, smaakt de tortilla een beetje naar Danish Blue. Ik neem nog een hap, hetzelfde. Kijk ik toch maar naar het zakje kaas. Dat was inderdaad al bijna Danish Blue.

Ik heb het zooitje maar door het toilet gespoeld, Ik vrees dat het daar anders binnen enkele uren toch wel beland was, alleen had ik vaker dan 1 keer moeten lopen.

Maar goed, het werd dus een boterham met kaas en ei
Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
pi_69841608

Heb keelpijn en voel me kut. Gelukkig heb ik het deze week tering druk
pi_69841690
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:36 schreef toma het volgende:

Heb keelpijn en voel me kut. Gelukkig heb ik het deze week tering druk
thee met honing, paracetamolletje voor het slapen gaan en het beste ervan hopen..
beterschap
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_69842222
@theKiD: Ik heb Baileys. Eindelijk .
pi_69842485
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef HEvaRe het volgende:

[..]

Ik dacht vandaag iets soortgelijks te eten: tortillas. Die dingen dus gemaakt, In de oven, jonge Goudse kaas er overheen, even wachten, uit de oven gehaald en op een bord gelegd.
Ik neem een hap, smaakt de tortilla een beetje naar Danish Blue. Ik neem nog een hap, hetzelfde. Kijk ik toch maar naar het zakje kaas. Dat was inderdaad al bijna Danish Blue.

Ik heb het zooitje maar door het toilet gespoeld, Ik vrees dat het daar anders binnen enkele uren toch wel beland was, alleen had ik vaker dan 1 keer moeten lopen.

das minder haha
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_69842673
quote:

[..]

Dus je kaas was niet goed of de tortilla niet?
  maandag 8 juni 2009 @ 22:14:00 #216
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_69843332
quote:
SPOILER
dude, dat is nou al de 2e keer dat je prijs hebt, cheater
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_69843475
Lieve mensen,

In ons nieuwe huisje zit geen telefoonaansluiting, dus het internet moet via de CAI (?) kabel, iets van de televisie ofzo. Weet iemand welke providers dit aanbieden? Ik kwam al op caiway.nl uit maar die lullo's vragen 22 euri per maand voor standaard internet (studentenhuis mag wel een abbo hoger).. Terwijl je bij Telfort al voor 15 euro per maand 20MB internet hebt (maar dat zal wel niet via CAI kunnen).

Heeft iemand hier een beetje verstand van? Tips,advies, etc.. welkom .
pi_69843506
quote:

[..]

Oh dat is zo rot he?!
pi_69843543
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Dus je kaas was niet goed of de tortilla niet?
De kaas was niet goed, en dat was inderdaad goed rot
Ja, maar betekent nee
pi_69844709
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lieve mensen,

In ons nieuwe huisje zit geen telefoonaansluiting, dus het internet moet via de CAI (?) kabel, iets van de televisie ofzo. Weet iemand welke providers dit aanbieden? Ik kwam al op caiway.nl uit maar die lullo's vragen 22 euri per maand voor standaard internet (studentenhuis mag wel een abbo hoger).. Terwijl je bij Telfort al voor 15 euro per maand 20MB internet hebt (maar dat zal wel niet via CAI kunnen).

CAI ? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik ken voor TV alleen COAX en voor internet eigenlijk alleen CAD5 en CAD6, maar die laatste 2 komen naar mijn weten nooit je huis binnen.

ah via wiki:
quote:
In de jaren '70 en '80 werden de netwerken groter en kwamen er ook signalen van lokale omroepen, commerciële (satelliet-)omroepen op de kabel die niet via de ether werden uitgezonden. De namen GAI en CAI verdwenen om plaats te maken voor de naam kabeltelevisie
Klinkt dus alsof je inkomende kabel een beetje veroudert is. (CAI lijkt me de prehistorische versie van COAX ?)
Ik zou gewoon eens een provider van kabelinternet bellen en je verhaal doen. Als ze niet weten wat CAI of GAI is, "gewoon" vragen naar een medewerker die er al wat langer werkt, blijkbaar is CAI niet gangbaar meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door SwiffMeister op 08-06-2009 22:47:14 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 22:50:50 #221
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_69845199
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lieve mensen,

gewoon ff met ziggo bellen en zeggen dat ze maar wat voor je moeten regelen.
pi_69845316
CAI heb ik inderdaad ook nog nooit van gehoord
Maar jah, is voor nieuwe huisje zusje?
Daar zijn het inderdaad al oude huizen
Ik luister NL-Talig
pi_69845341
CAI = centrale antenne inrichting en is gewoon een ouderwetse naam voor de coaxkabel die je huis binnekomt met TV en radiosignalen... Tegenwoordig heet dat kabel... Niets verouderd aan..

Dus lekker Ziggo kableinternet nemen, maar dan moet je wel zeker weten dat je een retourgeschikte versterker op je kabel hebt aangesloten (want in een studentenhuis heb je vrijwel altijd een kabelversterker, anders zit iedereen sneeuw te kijken), of je moet de kabelmodem voor de versterker op de kabel prikken.
pi_69845794
Een modem moet je sowieso monteren vòor alle andere zooi die op de kabel aangesloten is. Anders kan het soms heel vreemd lopen. (daar had een bepaald familielid van me ook last van een paar jaar terug)
pi_69845806
Heb je gezien hoe belachelijk duur ziggo is? daar gaan we echt niet aan.. 20 euro per maand voor 2mbit.. Ze zijn niet wijs .
pi_69845934
En ik snap er geen zak van . Ik heb nu dit gevonden, kan dit ook: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/internet ? UPC is weer alleen icm met een televisie abbo geloof ik.. En verder heb je weinig andere kabelinternetproviders geloof ik..
pi_69846002
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb je gezien hoe belachelijk duur ziggo is? daar gaan we echt niet aan.. 20 euro per maand voor 2mbit.. Ze zijn niet wijs .
Je kunt natuurlijk ook altijd hopen dat de buren niet weten hoe ze hun wireless accesspoint moeten beveiligen
  maandag 8 juni 2009 @ 23:07:12 #228
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69846045
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Naja in een studentenhuis maakt dat toch niet zoveel uit. Tis snel zat als je een duurder abo neemt
  maandag 8 juni 2009 @ 23:07:48 #229
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69846068
Waar ga je wonen zusje
pi_69846363
Wanneer ga je verhuizen zusje?
  maandag 8 juni 2009 @ 23:15:16 #231
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69846429
Slaaptijd... Fijne nacht mensen!
pi_69846446
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
pi_69846762
De prijzen van de kamers zijn vrij duur, dus we willen een niet al te duur internetabbo, maar met vier mensen heb je toch wel snel 8Mbit nodig wil je geen lag krijgen. Internet via adsl of whatsoever is gewoon veel goedkoper. Per 1 juli ga ik verhuizen (dus voor die tijd krijgen we nooit een internetabbo geregeld.. echt heel kut) en ik ga in de Gildebroedersstraat wonen .

En ik baal ervan nu . En ik moet maar 's naar bed .
pi_69847093
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker en heel veel succes morgen!
pi_69847379
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef hetzusjevan het volgende:
De prijzen van de kamers zijn vrij duur , dus we willen een niet al te duur internetabbo, maar met vier mensen heb je toch wel snel 8Mbit nodig wil je geen lag krijgen. Internet via adsl of whatsoever is gewoon veel goedkoper. Per 1 juli ga ik verhuizen (dus voor die tijd krijgen we nooit een internetabbo geregeld.. echt heel kut) en ik ga in de Gildebroedersstraat wonen .

En ik baal ervan nu . En ik moet maar 's naar bed .
"Die hoer is doer"
pi_69847762
Ik weet niet of ADSL-internet zoveel goedkoper is en die 20Mbit is slechts theoretisch, meeste mensen halen slechts 12-13 Mbit. Als je bij Ziggo een alles in 1 pakket neemt, heb je TV, internet en telefoon. Ik denk dat het dan wel mee valt.

Geen idee of Ziggo goed is, ik zit zelf bij Online (voorheen Orange, wanadoo). niet aan beginnen de Livebox (modem) zuigt.
Ja, maar betekent nee
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:09:47 #237
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69848584
Ziggo is goed.

Of de prijs/kwaliteit verhouding ivm ADSL ook goed is, zou ik echter neit weten
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:44:23 #238
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_69849304
ik betaal hier op kamers 9,05 euri per maand voor het internet, we zijn met z'n 4en dus zal wel een abbo zijn van rond de 40 euri de maand.
pi_69850373
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef hmmmz het volgende:

[..]

dude, dat is nou al de 2e keer dat je prijs hebt, cheater
3 keer zelfs!

2 free willem (holleeder, red.) tshirts
2 vrijkaartjes voor Meet Dave, kutfilm btw, plus meet dave pet en t-shirt
en nu die koffer
  dinsdag 9 juni 2009 @ 03:18:33 #240
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69850703

Godvernondeju.. Goed half 2 lag ik op bed, en om 3 uur ging me wekker alweer.. Ik denk dat ik met een beetje geluk 20:00u moet halen voor ik weer naar bed mag.. Hopelijk lukt het zonder al te veel moeite..

[ Bericht 15% gewijzigd door theKiD op 09-06-2009 05:07:58 ]
*** Nul Dertien ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')