Neequote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, misschien had hij nog iemand "achter gehouden"?
En dat weet je heeeeeeel zeker?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, want als dat zo was dan had hij mij wel achtergehouden
!
quote:
Haha oke, ik snap hetquote:Op maandag 8 juni 2009 11:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dan wil je zeker bewijs? Ik heb hem nog zitten smsen tot 4:00, alleen ik was 's ochtends gewoon weer vroeg wakker, dus daarom was het een OMG momentje dat hij pas 16:00 uit bed stapte...
Oke, goed bezig!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik heb dus ook avatars geupdate, zeg maar van mensen die tegenwoordig een andere avatar hebben. Alleen toen kwam ik er ook een aantal tegen die al 3403294 maanden niet meer hebben gepost hier, maar die heb ik nog even niet weggehaald, die vervang ik wel als er nieuwe mensen zich melden, anders is hij ineens hardstikke kaal...
Na 3 kwartier keek ik op om te zien dat ik al drie kwartier met vraag 1a bezig wasquote:
Tentamen ging niet echt super, 3 onderdelen, waarvan ik nr 3 goed heb gemaakt, nr 2 een beetje en bij nr 1 heb ik haast niks ingevuldquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Na 3 kwartier keek ik op om te zien dat ik al drie kwartier met vraag 1a bezig was. Ik heb wel overal IETS in kunnen vullen, al was het veel te beknopt, maarja, die tuthola moet niet denken dat je in een half uurtje 4 vragen uitgebreid kan beantwoorden (en dat keer 5).
En hoe gaatie bij jou?
(...)
Had je veel geleerd of niet? Wel kut.. heb je veel herkansingen?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef aardappel het volgende:
[..]
Tentamen ging niet echt super, 3 onderdelen, waarvan ik nr 3 goed heb gemaakt, nr 2 een beetje en bij nr 1 heb ik haast niks ingevuldWordt waarschijnlijk een herkansing...
Was mijn laatste reguliere tentamen, ga vandaag lekker niks doen en morgen alvast leren voor de herkansingen
Kijk, het probleem is meteen opgelost!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
Nou dat wordt morgen boodschappen doen, want ik kan nog zoetzure kip met rijst maken vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
oeh,quote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
Nou dat wordt morgen boodschappen doen, want ik kan nog zoetzure kip met rijst maken vanavond.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef existenz het volgende:
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar heb geen zin
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef aardappel het volgende:
Ik kwam vandaag terug van een weekendje bij mijn ouders gespendeerd te hebben, stond er opeens een grote doos voor mijn deur. Ik open maken, zat er een weekendtas in, zo'n mooi koffertje (linkie). Geen flauw idee waar dat ding vandaan kwam, niks afgeschreven van mijn rekening, ouders gebeld of die het als cadeautje gestuurd hadden, nope. Alleen een vaag afschrift waar sowieso geen bedragen op staan... mysterieusssssssWat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam vandaag terug van een weekendje bij mijn ouders gespendeerd te hebben, stond er opeens een grote doos voor mijn deur. Ik open maken, zat er een weekendtas in, zo'n mooi koffertje (linkie). Geen flauw idee waar dat ding vandaan kwam, niks afgeschreven van mijn rekening, ouders gebeld of die het als cadeautje gestuurd hadden, nope. Alleen een vaag afschrift waar sowieso geen bedragen op staan... mysterieusssssssHaha, wat grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
misschien dat dit ik KLB of CUL meer op zijn plaats is maar toch:quote:Op maandag 8 juni 2009 17:35 schreef theKiD het volgende:
Ik heb maar voor taco gekozen vanavond. Ben benieuwd hoe t gaat smaken
thee met honing, paracetamolletje voor het slapen gaan en het beste ervan hopen..quote:Op maandag 8 juni 2009 21:36 schreef toma het volgende:
Heb keelpijn en voel me kut. Gelukkig heb ik het deze week tering druk
das minder hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
misschien dat dit ik KLB of CUL meer op zijn plaats is maar toch:
Ik dacht vandaag iets soortgelijks te eten: tortillas. Die dingen dus gemaakt, In de oven, jonge Goudse kaas er overheen, even wachten, uit de oven gehaald en op een bord gelegd.
Het water liep me al in de mond.
Ik neem een hap, smaakt de tortilla een beetje naar Danish Blue. Ik neem nog een hap, hetzelfde. Kijk ik toch maar naar het zakje kaas. Dat was inderdaad al bijna Danish Blue.
Ik heb het zooitje maar door het toilet gespoeld, Ik vrees dat het daar anders binnen enkele uren toch wel beland was, alleen had ik vaker dan 1 keer moeten lopen.
Maar goed, het werd dus een boterham met kaas en ei
Dus je kaas was niet goed of de tortilla niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag iets soortgelijks te eten: tortillas. Die dingen dus gemaakt, In de oven, jonge Goudse kaas er overheen, even wachten, uit de oven gehaald en op een bord gelegd.
Ik neem een hap, smaakt de tortilla een beetje naar Danish Blue. Ik neem nog een hap, hetzelfde. Kijk ik toch maar naar het zakje kaas. Dat was inderdaad al bijna Danish Blue.
Ik heb het zooitje maar door het toilet gespoeld, Ik vrees dat het daar anders binnen enkele uren toch wel beland was, alleen had ik vaker dan 1 keer moeten lopen.
Ik kwam vandaag terug van een weekendje bij mijn ouders gespendeerd te hebben, stond er opeens een grote doos voor mijn deur. Ik open maken, zat er een weekendtas in, zo'n mooi koffertje (linkie). Geen flauw idee waar dat ding vandaan kwam, niks afgeschreven van mijn rekening, ouders gebeld of die het als cadeautje gestuurd hadden, nope. Alleen een vaag afschrift waar sowieso geen bedragen op staan... mysterieusssssssdude, dat is nou al de 2e keer dat je prijs hebt, cheaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat is zo rot he?!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
De kaas was niet goed, en dat was inderdaad goed rotquote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus je kaas was niet goed of de tortilla niet?
CAI ? Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lieve mensen,
In ons nieuwe huisje zit geen telefoonaansluiting, dus het internet moet via de CAI (?) kabel, iets van de televisie ofzo. Weet iemand welke providers dit aanbieden? Ik kwam al op caiway.nl uit maar die lullo's vragen 22 euri per maand voor standaard internet (studentenhuis mag wel een abbo hoger).. Terwijl je bij Telfort al voor 15 euro per maand 20MB internet hebt (maar dat zal wel niet via CAI kunnen).
Heeft iemand hier een beetje verstand van? Tips,advies, etc.. welkom.
Klinkt dus alsof je inkomende kabel een beetje veroudert is. (CAI lijkt me de prehistorische versie van COAX ?)quote:In de jaren '70 en '80 werden de netwerken groter en kwamen er ook signalen van lokale omroepen, commerciële (satelliet-)omroepen op de kabel die niet via de ether werden uitgezonden. De namen GAI en CAI verdwenen om plaats te maken voor de naam kabeltelevisie
gewoon ff met ziggo bellen en zeggen dat ze maar wat voor je moeten regelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lieve mensen,
In ons nieuwe huisje zit geen telefoonaansluiting, dus het internet moet via de CAI (?) kabel, iets van de televisie ofzo. Weet iemand welke providers dit aanbieden? Ik kwam al op caiway.nl uit maar die lullo's vragen 22 euri per maand voor standaard internet (studentenhuis mag wel een abbo hoger).. Terwijl je bij Telfort al voor 15 euro per maand 20MB internet hebt (maar dat zal wel niet via CAI kunnen).
Heeft iemand hier een beetje verstand van? Tips,advies, etc.. welkom.
Je kunt natuurlijk ook altijd hopen dat de buren niet weten hoe ze hun wireless accesspoint moeten beveiligenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb je gezien hoe belachelijk duur ziggo is? daar gaan we echt niet aan.. 20 euro per maand voor 2mbit.. Ze zijn niet wijs.
Naja in een studentenhuis maakt dat toch niet zoveel uit. Tis snel zat als je een duurder abo neemtquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb je gezien hoe belachelijk duur ziggo is? daar gaan we echt niet aan.. 20 euro per maand voor 2mbit.. Ze zijn niet wijs.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Slaaptijd... Fijne nacht mensen!
"Die hoer is doer"quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef hetzusjevan het volgende:
De prijzen van de kamers zijn vrij duur , dus we willen een niet al te duur internetabbo, maar met vier mensen heb je toch wel snel 8Mbit nodig wil je geen lag krijgen. Internet via adsl of whatsoever is gewoon veel goedkoper. Per 1 juli ga ik verhuizen (dus voor die tijd krijgen we nooit een internetabbo geregeld.. echt heel kut) en ik ga in de Gildebroedersstraat wonen.
En ik baal ervan nu. En ik moet maar 's naar bed
.
3 keer zelfs!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
dude, dat is nou al de 2e keer dat je prijs hebt, cheater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |