Je kunt natuurlijk ook altijd hopen dat de buren niet weten hoe ze hun wireless accesspoint moeten beveiligenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb je gezien hoe belachelijk duur ziggo is? daar gaan we echt niet aan.. 20 euro per maand voor 2mbit.. Ze zijn niet wijs.
Naja in een studentenhuis maakt dat toch niet zoveel uit. Tis snel zat als je een duurder abo neemtquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb je gezien hoe belachelijk duur ziggo is? daar gaan we echt niet aan.. 20 euro per maand voor 2mbit.. Ze zijn niet wijs.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Slaaptijd... Fijne nacht mensen!
"Die hoer is doer"quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef hetzusjevan het volgende:
De prijzen van de kamers zijn vrij duur , dus we willen een niet al te duur internetabbo, maar met vier mensen heb je toch wel snel 8Mbit nodig wil je geen lag krijgen. Internet via adsl of whatsoever is gewoon veel goedkoper. Per 1 juli ga ik verhuizen (dus voor die tijd krijgen we nooit een internetabbo geregeld.. echt heel kut) en ik ga in de Gildebroedersstraat wonen.
En ik baal ervan nu. En ik moet maar 's naar bed
.
3 keer zelfs!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
dude, dat is nou al de 2e keer dat je prijs hebt, cheater
Zolang er mensen hier bij mij komen om te ouwehoeren valt t allemaal wel mee.. Zelfs me lenzen zitten er al in.. Alleen me maag begint beetje op te spelen.. Klotekoffiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen, succes met werken Kiddie haha
Heb helemaal geen gezeik met Online, zit er nu een jaar of 4 bij, haal een snelheid van 17mbit dus dat is niet slecht! Ik zelf heb een kut ervaring met @home destijds nog, vooral op gebied van service, laatst nog geprobeerd om Ziggo zakelijk aan te sluiten en dat was dus nog niet veranderd, dus voor mij is hetquote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef HEvaRe het volgende:
Ik weet niet of ADSL-internet zoveel goedkoper is en die 20Mbit is slechts theoretisch, meeste mensen halen slechts 12-13 Mbit. Als je bij Ziggo een alles in 1 pakket neemt, heb je TV, internet en telefoon. Ik denk dat het dan wel mee valt.
Geen idee of Ziggo goed is, ik zit zelf bij Online (voorheen Orange, wanadoo). niet aan beginnen de Livebox (modem) zuigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |